To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czerwonawy potwór...

joujoujou - 09-07-2018, 15:39

Duży to on jest na zdjęciu. :P

Na niemałej w końcu masce różnica jest niezauważalna - o czym świadczy choćby fakt że początkowo chciałem tam włożyć tak samo "wielkie" spryski z land cruisera, bo wydawały się identyczne. :D

A jak działa? Nie wiem. :oops:

Jest sucho jak nigdy, a szefowa nie kazała spryskiwać bo jej się muchi porozmazują. :lol:

joujoujou - 11-07-2018, 14:53

No to już wiem jak działa. TRAGICZNIE!

Zamiast mgiełki pojedynczy sik do przodu.

Niby coś od hondy może pasować, ale kosztuje niemało, więc tymczasem zamówiłem nieśmiertelne "mgiełki" z grupy PSA (numer katalogowy 6438CA). Te na pewno pryskają jak powinny, mam jedynie nadzieję że ich dość niecodzienne mocowanie utrzyma je na masce.

joujoujou - 18-07-2018, 15:37

Francuskie psikacze psikają niezupełnie jak powinny, bo za nisko, na dokładkę słabo się na masce trzymają (w zasadzie to głównie dzięki grawitacji). Na kolejne eksperymenty przyjdzie czas dopiero za jakieś 2 tygodnie, po wypłacie. :P
joujoujou - 11-08-2018, 23:04

And the winner is...

Spryski z hondy!!! :D :D :D

Pasują idealnie, spryskują idealnie, a na dokładkę zawór zwrotny mają wbudowany!

Aparatem zorka pięć porobiłem kilka zdjęć.

Oto i on:



Porównanie ogólne. Od lewej: land cruiser, volvo, psa, honda, mitsu.



Porównanie wielkości. U góry honda i mitsu, na dole landcruiser i psa.



Hondziarski pryskacz nie ma uszczelki, ale ta od mitsu pasuje idealnie:



Na koniec - jak działa:


jacek11 - 11-08-2018, 23:56

Huraaaaa uratowani bocian :D jak on żyje to my też :D

niby temat banalny, ale jednak to dosyć ważny aspekt podczas przemieszczania się do pracy lub gdzieś indziej :) tym bardziej tam gdzie mieszkasz :)

joujoujou - 01-11-2018, 15:54

Potwór został dokładnie umyty przez Litwińców na myjni ręcznej, po czym nastąpiła zmiana obuwia na zimowe - felgi do zimówek kupione za grosze od znajomego mechanika, który w swoim lancerze postanowił zmienić na jakieś chińskie, za to wielgachne. :lol:





Edit: przy okazji - jakim momentem dokręcać? Szefowa jest na urlopie, a instrukcję gdzieś "dobrze schowała" i nie mogę znaleźć. :oops:

Bzyk_R1 - 01-11-2018, 16:08

90-110Nm ale lepiej dać 120. Ja całe życie zakręcam z wyczuciem i jest dobrze.
lobuzek - 01-11-2018, 17:33

Ja kręcę na 110 Nm.
jacek11 - 01-11-2018, 20:47

Ja dokręcam 120.
W@sio - 03-11-2018, 23:33

Moment dokręcenia i tak powinieneś skontrolować po około 100km ;-) Fajny "potwór"... Szkoda, że MMC nie dawało do ASX jakiegoś mocniejszego motoru :-(
tyku - 04-11-2018, 15:40

W manualu wyraźnie jest podane: Tightening torque: 98 ± 10 N·m, klucz nastawiam na 98 N·m :wink:
tyku - 04-11-2018, 15:44

joujoujou, Fajnie, że spryskiwacze ogarnąłeś :wink:
joujoujou - 04-11-2018, 16:02

Dziękuję kolegom. :)

Też zwykle dokręcam z czuciem, ale w przypadku nakrętek z podkładką nie miałem doświadczenia i wolałem spytać. :oops:

Tu też na początku dokręciłem z czuciem, a po przeczytaniu Waszych rad ustawiłem klucz na 115Nm (krakowskim targiem ;) ) i od razu kliknął - czyli że z czuciem i tak wyszło mocniej niż te 115. :lol:

W@sio napisał/a:
Szkoda, że MMC nie dawało do ASX jakiegoś mocniejszego motoru
Eee, no te 150 koników daje radę. A na upartego można zawsze wgrać mapy z Ralliarta. 8)

tyku napisał/a:
Fajnie, że spryskiwacze ogarnąłeś
Też się cieszę, a szefowa jeszcze bardziej. :D
W@sio - 04-11-2018, 20:35

Cytat:
Eee, no te 150 koników daje radę. A na upartego można zawsze wgrać mapy z Ralliarta.


Fakt, ale jak przejechałem się takim wysiadłszy chwilę wcześniej z mojego Outka to jednak brakuje pod prawą stopą ;-)

joujoujou - 25-12-2018, 22:37

Tak żeby nie spędzić całych świąt hodując tłuszczyk przed telewizorem, wybraliśmy się w góry.







A po powrocie nadszedł czas na montaż prezentu od Mikołaja.

Przed:



Kilka detali:



Efekt końcowy:




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group