Nasze Miśki - Czerwonawy potwór...
joujoujou - 09-07-2018, 15:39
Duży to on jest na zdjęciu.
Na niemałej w końcu masce różnica jest niezauważalna - o czym świadczy choćby fakt że początkowo chciałem tam włożyć tak samo "wielkie" spryski z land cruisera, bo wydawały się identyczne.
A jak działa? Nie wiem.
Jest sucho jak nigdy, a szefowa nie kazała spryskiwać bo jej się muchi porozmazują.
joujoujou - 11-07-2018, 14:53
No to już wiem jak działa. TRAGICZNIE!
Zamiast mgiełki pojedynczy sik do przodu.
Niby coś od hondy może pasować, ale kosztuje niemało, więc tymczasem zamówiłem nieśmiertelne "mgiełki" z grupy PSA (numer katalogowy 6438CA). Te na pewno pryskają jak powinny, mam jedynie nadzieję że ich dość niecodzienne mocowanie utrzyma je na masce.
joujoujou - 18-07-2018, 15:37
Francuskie psikacze psikają niezupełnie jak powinny, bo za nisko, na dokładkę słabo się na masce trzymają (w zasadzie to głównie dzięki grawitacji). Na kolejne eksperymenty przyjdzie czas dopiero za jakieś 2 tygodnie, po wypłacie.
joujoujou - 11-08-2018, 23:04
And the winner is...
Spryski z hondy!!!
Pasują idealnie, spryskują idealnie, a na dokładkę zawór zwrotny mają wbudowany!
Aparatem zorka pięć porobiłem kilka zdjęć.
Oto i on:
Porównanie ogólne. Od lewej: land cruiser, volvo, psa, honda, mitsu.
Porównanie wielkości. U góry honda i mitsu, na dole landcruiser i psa.
Hondziarski pryskacz nie ma uszczelki, ale ta od mitsu pasuje idealnie:
Na koniec - jak działa:
jacek11 - 11-08-2018, 23:56
Huraaaaa uratowani bocian jak on żyje to my też
niby temat banalny, ale jednak to dosyć ważny aspekt podczas przemieszczania się do pracy lub gdzieś indziej tym bardziej tam gdzie mieszkasz
joujoujou - 01-11-2018, 15:54
Potwór został dokładnie umyty przez Litwińców na myjni ręcznej, po czym nastąpiła zmiana obuwia na zimowe - felgi do zimówek kupione za grosze od znajomego mechanika, który w swoim lancerze postanowił zmienić na jakieś chińskie, za to wielgachne.
Edit: przy okazji - jakim momentem dokręcać? Szefowa jest na urlopie, a instrukcję gdzieś "dobrze schowała" i nie mogę znaleźć.
Bzyk_R1 - 01-11-2018, 16:08
90-110Nm ale lepiej dać 120. Ja całe życie zakręcam z wyczuciem i jest dobrze.
lobuzek - 01-11-2018, 17:33
Ja kręcę na 110 Nm.
jacek11 - 01-11-2018, 20:47
Ja dokręcam 120.
W@sio - 03-11-2018, 23:33
Moment dokręcenia i tak powinieneś skontrolować po około 100km Fajny "potwór"... Szkoda, że MMC nie dawało do ASX jakiegoś mocniejszego motoru
tyku - 04-11-2018, 15:40
W manualu wyraźnie jest podane: Tightening torque: 98 ± 10 N·m, klucz nastawiam na 98 N·m
tyku - 04-11-2018, 15:44
joujoujou, Fajnie, że spryskiwacze ogarnąłeś
joujoujou - 04-11-2018, 16:02
Dziękuję kolegom.
Też zwykle dokręcam z czuciem, ale w przypadku nakrętek z podkładką nie miałem doświadczenia i wolałem spytać.
Tu też na początku dokręciłem z czuciem, a po przeczytaniu Waszych rad ustawiłem klucz na 115Nm (krakowskim targiem ) i od razu kliknął - czyli że z czuciem i tak wyszło mocniej niż te 115.
W@sio napisał/a: | Szkoda, że MMC nie dawało do ASX jakiegoś mocniejszego motoru | Eee, no te 150 koników daje radę. A na upartego można zawsze wgrać mapy z Ralliarta.
tyku napisał/a: | Fajnie, że spryskiwacze ogarnąłeś | Też się cieszę, a szefowa jeszcze bardziej.
W@sio - 04-11-2018, 20:35
Cytat: | Eee, no te 150 koników daje radę. A na upartego można zawsze wgrać mapy z Ralliarta. |
Fakt, ale jak przejechałem się takim wysiadłszy chwilę wcześniej z mojego Outka to jednak brakuje pod prawą stopą
joujoujou - 25-12-2018, 22:37
Tak żeby nie spędzić całych świąt hodując tłuszczyk przed telewizorem, wybraliśmy się w góry.
A po powrocie nadszedł czas na montaż prezentu od Mikołaja.
Przed:
Kilka detali:
Efekt końcowy:
|
|
|