To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ4A 1.6] 4g92 z CJO-90koni na 113koni

karolgt - 21-03-2007, 23:15

z tego co piszecie rozumiem ze zakres biegow jest wiekszy troche niz w CA0, ale z tego co wiem (i mniejsza moc to tez raczej potwierdza), czas 0-100 km/h jest wiekszy niz w CA0 tak?

w takim razie skrzynia w CA0 i CJ0 jest inna?

piotras - 22-03-2007, 20:39

Wydaje mi się na 99% że CJ0 ma inne przełożenia (dłuższa skrzynia) przez co ma tez gorsze osiagi. Mysle że wstawiając przełożenia takie jakie są w CA0 można było by osiagnąć prawie takie same przyśpieszenia (może minimalnie gorsze ale podobne)
Anonymous - 11-11-2007, 22:05

Witam wszystkich forumowiczow i Mitsumaniakow ;)

Mam takie szybkie pytanie odnosnie tego do jakiej predkosci mozna zylowac auto na 2 i 3 biegu. Mianowicie w instrukcji obslugi z tego forum wyczytalem ze Mitsu 16 GL moze na 2-gim biegu osiagnac max 100 km/h, natomiast GLX 90km/h. Nie powinno byc odwrotnie?
Swoim probowalem, to 100 km/h i jeszcze wskazowka obrotomierza nie weszla na czerwone pole. Na 3-im mialem chyba 140 km/h.

Poza tym, do ilu max mozna pociagnac obroty? Mozna 'wjechac' do polowy czerwonego pola w ostatecznosci?

Pozdrawiam!

Anonymous - 11-11-2007, 22:56

obroty mozesz pociagnac teoretycznie do odcinki - po to ona jest (takie zabezpieczenie) ale im dluzej i im wiecej bedziesz tak katowal silnik tym krocej nim pojezdzisz, gdzies czytalem ze najlagodniejszy zakres obrotow dla kazdej benzynki jest w granicach 3000-4000obr/min
Anonymous - 15-11-2007, 22:54

Cytat:
gdzies czytalem ze najlagodniejszy zakres obrotow dla kazdej benzynki jest w granicach 3000-4000obr/min


a czy gdzies mozna znalezc jakie sa predkosci samochdu przy 3000 i 4000 obr/min dla silnika 1.3 bo ja niestety obrotomierza nie mam??

Anonymous - 16-11-2007, 00:50

mozliwe ze w instrukcji jest napisane... na forum w dziale download jest instrukcja do sciagniecia
Twaróg - 27-03-2008, 10:31

Znalazlem cos takiego na allegro: http://www.allegro.pl/ite...wys_gratis.html
Toretycznie jezeli Civic mial zmniejszona moc, to i Colt chyba tak samo ma zrobione?
Czy wogle ta uszczelka to bujda? A jezeli nie to moze maja taka w ASO do coltow? :)

Morfi - 27-03-2008, 10:54

Tak Honda Civic miała zmniejszona moc.
Przez taka zwężke na dolocie zamiast której montuje sie takowa uszczelke jaka podesłałeś, Lub zawsze mozna było samemu wyciąć z klingerytu :)

Anonymous - 30-03-2008, 21:09

a ja mam pytanie co do silnika 1.3 czy ktos probowal "podkreciec" silniczek chipem i jakie efekty oraz z ciekawosci ile taki bajer kosztuje
koval - 05-10-2008, 00:14

Rafal_Szczecin napisał/a:
i przelozenie ECU nie zwiekszy ich mocy do 113 KM .

witam, a co może zwiększyć?

pawela - 05-10-2008, 13:54

koval, ty i tak masz wersję 103KM, a nie 90
wojtas20 - 05-10-2008, 13:56

to brakuje mu jeszcze 12 koni :) 8)
Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 14:03

wojtas20 napisał/a:
to brakuje mu jeszcze 12 koni

10 jezeli mowa o 4G92 motnowanym w CAO czy tez CBO/W

bo tamte silniki mialy 113 KM

wojtas20 - 05-10-2008, 14:05

A no fakt Rafał zwracam honor, nie wiem czemu wydawało mi się że 115 :roll: ;)
Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 14:11

wojtas20 napisał/a:
A no fakt Rafał zwracam honor, nie wiem czemu wydawało mi się że 115

spoko, duzo osob sie myli, i sprzedajac podaje wartosc 115KM :)

ale do rzeczy, jak odroznic wersje 100 od 90 konnej ,czym ona sie rozni,ze moc zostala ograniczona, i jak sprawic by z 90 koni przejsc na 100 ??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group