[96-02]Colt CJ0 - [CJ4A 1.6] 4g92 z CJO-90koni na 113koni
karolgt - 21-03-2007, 23:15
z tego co piszecie rozumiem ze zakres biegow jest wiekszy troche niz w CA0, ale z tego co wiem (i mniejsza moc to tez raczej potwierdza), czas 0-100 km/h jest wiekszy niz w CA0 tak?
w takim razie skrzynia w CA0 i CJ0 jest inna?
piotras - 22-03-2007, 20:39
Wydaje mi się na 99% że CJ0 ma inne przełożenia (dłuższa skrzynia) przez co ma tez gorsze osiagi. Mysle że wstawiając przełożenia takie jakie są w CA0 można było by osiagnąć prawie takie same przyśpieszenia (może minimalnie gorsze ale podobne)
Anonymous - 11-11-2007, 22:05
Witam wszystkich forumowiczow i Mitsumaniakow
Mam takie szybkie pytanie odnosnie tego do jakiej predkosci mozna zylowac auto na 2 i 3 biegu. Mianowicie w instrukcji obslugi z tego forum wyczytalem ze Mitsu 16 GL moze na 2-gim biegu osiagnac max 100 km/h, natomiast GLX 90km/h. Nie powinno byc odwrotnie?
Swoim probowalem, to 100 km/h i jeszcze wskazowka obrotomierza nie weszla na czerwone pole. Na 3-im mialem chyba 140 km/h.
Poza tym, do ilu max mozna pociagnac obroty? Mozna 'wjechac' do polowy czerwonego pola w ostatecznosci?
Pozdrawiam!
Anonymous - 11-11-2007, 22:56
obroty mozesz pociagnac teoretycznie do odcinki - po to ona jest (takie zabezpieczenie) ale im dluzej i im wiecej bedziesz tak katowal silnik tym krocej nim pojezdzisz, gdzies czytalem ze najlagodniejszy zakres obrotow dla kazdej benzynki jest w granicach 3000-4000obr/min
Anonymous - 15-11-2007, 22:54
Cytat: | gdzies czytalem ze najlagodniejszy zakres obrotow dla kazdej benzynki jest w granicach 3000-4000obr/min |
a czy gdzies mozna znalezc jakie sa predkosci samochdu przy 3000 i 4000 obr/min dla silnika 1.3 bo ja niestety obrotomierza nie mam??
Anonymous - 16-11-2007, 00:50
mozliwe ze w instrukcji jest napisane... na forum w dziale download jest instrukcja do sciagniecia
Twaróg - 27-03-2008, 10:31
Znalazlem cos takiego na allegro: http://www.allegro.pl/ite...wys_gratis.html
Toretycznie jezeli Civic mial zmniejszona moc, to i Colt chyba tak samo ma zrobione?
Czy wogle ta uszczelka to bujda? A jezeli nie to moze maja taka w ASO do coltow?
Morfi - 27-03-2008, 10:54
Tak Honda Civic miała zmniejszona moc.
Przez taka zwężke na dolocie zamiast której montuje sie takowa uszczelke jaka podesłałeś, Lub zawsze mozna było samemu wyciąć z klingerytu
Anonymous - 30-03-2008, 21:09
a ja mam pytanie co do silnika 1.3 czy ktos probowal "podkreciec" silniczek chipem i jakie efekty oraz z ciekawosci ile taki bajer kosztuje
koval - 05-10-2008, 00:14
Rafal_Szczecin napisał/a: | i przelozenie ECU nie zwiekszy ich mocy do 113 KM . |
witam, a co może zwiększyć?
pawela - 05-10-2008, 13:54
koval, ty i tak masz wersję 103KM, a nie 90
wojtas20 - 05-10-2008, 13:56
to brakuje mu jeszcze 12 koni
Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 14:03
wojtas20 napisał/a: | to brakuje mu jeszcze 12 koni |
10 jezeli mowa o 4G92 motnowanym w CAO czy tez CBO/W
bo tamte silniki mialy 113 KM
wojtas20 - 05-10-2008, 14:05
A no fakt Rafał zwracam honor, nie wiem czemu wydawało mi się że 115
Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 14:11
wojtas20 napisał/a: | A no fakt Rafał zwracam honor, nie wiem czemu wydawało mi się że 115 |
spoko, duzo osob sie myli, i sprzedajac podaje wartosc 115KM
ale do rzeczy, jak odroznic wersje 100 od 90 konnej ,czym ona sie rozni,ze moc zostala ograniczona, i jak sprawic by z 90 koni przejsc na 100 ??
|
|
|