To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Nie mogę przekręcić kluczyka w stacyjce

Adaho_krak - 20-03-2007, 19:19

arturro napisał/a:
(bylbys pierwszy).


e tam ??? w moim fachu to vitt pierwszy dziś to się zgodze

często się zdarza naprawde tak trzech czterech klientów tygodniowo w różnych markach

Japońskie samochody mają dużo mniejszą tolerancje w stacyjce od niemieckich i częściej się wycierają zapadki normalka siedze w temacie stacyjek i zamków od lat i wiem co mówie ale nie ma się co przejmować najbardziej awaryjne są francuzy i ford :)

Anonymous - 20-03-2007, 19:36

adaho_krak napisał/a:
najbardziej awaryjne są francuzy i ford :)

od dawna wiadomo, że nie kupuje sie aut na "F"
fiatów, fordów i francuskich :D

apikus - 20-03-2007, 19:50

A ja nie moge zamknac auta kluczykiem od strony kierowcy, nie moge przekrecic. Musze kozystac z zamka w bagazniku lub drzwi od pasazera. Kluczyk tez nie jest w najlepszym stanie, pewnie silniejsze przekrecenie i guma zostanie oddzielona od metalu. :(
Tez macie taki problem? Chodzi o kluczyk i jego jakosc.
Chcialem dorobic, ale dwoch "fachowcow" nie dalo sobie z tym rady. Jeden nie potrafil zakodowac immobilizera, a drugi nie potrafil dorobic kluczyka tak, zeby otwieral zamki i uruchamial stacyjke :D .

Adaho_krak - 20-03-2007, 20:12

apikus napisał/a:
A ja nie moge zamknac auta kluczykiem od strony kierowcy


początek kłopotów, następna będzie stacyjka :(

najprostsze rozwiązanie to poszukać w swoim regionie ludzików którzy zajmują się naprawą zamków i dorobią klucz zakodują i wymienią zapadki w wkładce od strony kierowcy jeśli nowy klucz im nie da rady

piotruś - 22-03-2007, 14:52

Mysle że łatwiej i taniej bedzie po prostu przełożyć zamki w dżwiach ja chyba nigdy nia użuwalem prawej strony . :mrgreen:
Adaho_krak - 22-03-2007, 15:47

piotruś napisał/a:
Mysle że łatwiej i taniej bedzie po prostu przełożyć zamki w dżwiach ja chyba nigdy nia użuwalem prawej strony .


tylko niestety nie zawsze się da :) I pomyśl jak to bedzie kiedy po przełożeniu przestanie działać ten działający czyt. BRAK WEJŚCIA AWARYJNEGO :)

piotruś - 23-03-2007, 21:40

BRAK WEJŚCIA AWARYJNEGO :) [/quote] KARISMA nie wiem czy ma wyjście awaryjne ale nasze eclipse mają z tyłu hee....heee...sam zimą jak zamarzły dżwi nurkowałem w kufrze żeby otwożyć od środka .. :iroc:
major - 13-04-2007, 21:40

witam nine dzis własnie dopadł problem ze stacyjką :( nie mozna ruszyc kluczykiem a kierownica jwst zablokowana krece ruszam i nic w koncu sie udało ale po wyjecu kluczyka znowu nie moige go ruszyć?]
ja kto naprawić?? trzeba coś wymienić? bo kluczka juz raczej nie dotobie nowego bo ten stary jest już solidnie wytarty?
może mozna wymienć sam wkład stacyjki tylko wtedy musiał bym również w dzrzwiach zmienić :( a koszty są nie małe na allegro zestaw stoi za 475 zeta.
pomózcie

Adaho_krak - 13-04-2007, 23:41

podjedz do dobrego punktu dorabiania kluczy, zrobią Ci nowy klucz z tego mocno wytartego, tylko poproś żeby był wyższy, jak nie pomoże to zapytaj w w/w punkcie gdzie naprawiają stacyjki powinni wiedzieć :) koszt naprawy takiej stacyjki w KRK to około 100 zł, więc nie tragedia POWODZENIA
prosty81 - 03-12-2009, 08:33

A mnie dopadł dzisiaj ten problem, nie mogłem przekręcić kluczyka, i to nie jest wina blokady kierownicy. Ze 2,3 razy wcześniej mi się to zdarzyło, ale pokręciłem troszkę kierownicą i puściło. Natomiast dziś nie dało rady. Widzę, że proponujecie dorobienie kluczyka, dziś pojadę dorobić.
Pozdr.

Luq - 03-12-2009, 15:26

Tez tak mam ale rozwiazanie jest proste i w 100 % skuteczne:
wyciagam kluczyk i wkladam jeszcze raz - nie ma zadnych problemow z przekreceniem go w stacyjce i odpaleniem...

prosty81 - 03-12-2009, 21:15

Luq, a gdzie dorobiłeś kluczyk?
Pozdr

Luq - 04-12-2009, 10:16

Kluczyka nie dorabialem w ogole... Caly czas posluguje sie "oryginalnym" zestawem kluczykow otrzymanych podczas kupna samochodu...
A sposob opisany wyzej w moim przypadku dziala zawsze...

XL - 04-12-2009, 23:24

Cytat:
A sposob opisany wyzej w moim przypadku dziala zawsze...

Luq, do czasu, do czasu...
Oczywiście nie życzę Ci tego, ale możesz zostać z kluczykiem zablokowanym w stacyjce na amen - ani go przekręcić, ani wyjąć. Wtedy dopiero zaczyna się zabawa!

Pozdrawiam, XL

prosty81 - 07-12-2009, 14:57

Dorobiłem kluczyk i działa poprawnie. 150 zeta poszło no ale działa.... :) )

Pozdr

[ Dodano: 22-12-2009, 09:54 ]
Sprostowanie.
Po około 2 tyg. po dorobieniu kluczyka znowu nie mogłem przekręcić kluczyka w stacyjce. Nie wiem czy coś przymarzło (temp -15stop C) - może. Wziąłem strzykawkę z igłą, nabrałem oleju do maszyn szwalniczych (taki znalazłem) - dość rzadki i przezroczysty - i trochę wlałem do stacyjki. Poruszałem kluczykiem (przekręcanie, wyjmowanie, wkładanie) i śmiga jak talala.... Teraz nie ma problemów z przekręceniem. A co najciekawsze - stary oryginalny kluczyk też DZIAŁA....

Pozdr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group