To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Reduktor

zedo - 02-08-2021, 21:39

Panowie
czy jest jakiś kruczek przy wyjmowaniu półosi (prawej) z transferboxa? poci się i chciałem wymienić uszczelniacze, ale nie mogę wysunąć półosi. Manuala widziałem

h404 - 02-08-2021, 23:43

Przed chwilą wymieniałem ten uszczelniacz u siebie :) . Kawałek drewna i uderz z wyczuciem młotkiem, powinna puścić.
Krzyzak - 03-08-2021, 07:02

wbijasz płaski wkrętak od spodu - są nawet specjalnie do tego wyprofilowane miejsca na skrzyni
wkrętak spory musi być, ważne żeby zabezpieczenie przeszło, potem można łomem odsuwać

Bzyk_R1 - 03-08-2021, 10:00

Tam są zwykłe pierścienie rozprężne, jak z tyłu w dyfrze, jak kliknie i puści to potem już trzeba wysuwać łyżką aż wyjdą półosie.
Radek - 04-08-2021, 10:08

... a gdybyś chciał wyciągać wałek z transferboxa to polecam zaopatrzyc sie w odwrotny młotek, bez tego będziesz miał dużo zabawy ;)
Cebrzyk - 07-07-2022, 19:14
Temat postu: Reduktor
Dzień dobry, zakupiłem outlandera 1 turbo z 2006r do remontu. Samochód zrobiony ,mechanik próbuje wyjechać i nic, okazało się że zęby na ataku w reduktorze nie istniały :P . Szukam kogoś kto ma lub wie kto może mieć cały reduktor do outlandera na sprzedaż.
Jeżeli napisałem w złym dziale, przepraszam, reduktor potrzebuję na jutro .

Bzyk_R1 - 07-07-2022, 22:46

Jeżeli to Ty pisałeś do mnie na maila to najwcześniej na sobotę wieczorem może być. Niestety cały dzień będę wracał z Pomorza.
ogrodnikmat - 25-12-2022, 12:18

ktoś z grupy regenerował transfer w OT1?? mój się już kończy (opiłki w oleju??)) z jakimi kosztami trzeba się liczyć? ewentualnie używka w bardzo dobrym stanie jakie to koszta w bo na aukcjach nie ma tego??? ewentualnie z innego outlandera by nie pasowało???
Bzyk_R1 - 25-12-2022, 14:40

Jeżeli są opiłki to zakładam że zmieliło lub mieli już zęby na przekładni. Ja regenerowałem transfer ale u mnie problem był z wiskozą a same zęby były okej i nie było opiłków. Generalnie wyjścia masz takie:

-zakup drugiego z dawcy (tutaj szanse 50/50) nie ma czegoś takiego jak używany w bardzo dobrym stanie chyba że trafisz transfer z jakiegoś po wypadku który nie był szykowany na części.
-próba zregenerowania Twojego z części z innych. Masz w łódzkim człowieka który regeneruje przekładnie. Jest o nim głośno jednak z własnego doświadczenia nie napiszę tutaj jego nazwy.

Transfer do turbo pasuje tylko od turbo. Jakbyś szukał części wewnętrznych to mam jeden w garażu, może coś Ci się przyda po rozebraniu Twojego. Jak coś to pisz na priv.

ogrodnikmat - 26-12-2022, 10:18

dzięki za info...na razie poszukam używki jest jeszcze chwila bo na razie jeździ...
Bzyk_R1 - 26-12-2022, 10:48

To nie ryzykuj dalszych wycieczek bo w końcu albo zmieli tak że auto całkowicie stanie albo kawałek zęba zblokuje wszystkie koła i może być nie ciekawie.
Lesek - 15-03-2024, 19:57
Temat postu: Reduktor
Witam dzisiaj zauważyłem delikatną nieszczelność z reduktora. Sprawdziłem poziom oleju, jest ok ale co mnie zdziwiło to że po odkręceniu korka wlewu syknęło ciśnienie powietrza. Moje pytanie gdzie szukać odpowietrznika reduktora. Jak to ugryźć zanim się zrobią się koszty?
Bzyk_R1 - 17-03-2024, 09:13

Odpowietrznik znajduje się u góry transferu dokładnie 90 stopni w górę w stosunku do śruby wlewu oleju. Ma taki plastikowy kapselek.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group