To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III GEN Techniczne - Problem z wałkami balansującymi Mitshubishi Outlander 2,2 D

Faza_1000 - 18-07-2018, 14:01

Jednak walki balansujace naprawa 16 tyś w serwisie. Japońska jakość, trzy diamenty [edit]
[ Dodano: 18-07-2018, 14:09 ]
Na szczęście mam przedłużoną gwarancję tzn polisę ubezpieczeniową i pokryje naprawę.

rajan - 18-07-2018, 16:51

Jaki przebieg?
Faza_1000 - 18-07-2018, 21:35

Przebieg 59,5tys serwisowany w ASO, miesiąc temu pękł kolektor wydechowy i koszt naprawy 3.5 tyś. Niestety przedłużoną gwarancja nie obejmuje układu wydechowego i trzeba było zapłacić. Żenada moje pierwsze i ostatnie japońskie auto.
rajan - 18-07-2018, 22:12

Faza_1000 napisał/a:
Przebieg 59,5tys serwisowany w ASO, miesiąc temu pękł kolektor wydechowy i koszt naprawy 3.5 tyś.


Cena znowu jakaś z kosmosu... Przecież taki kolektor powinien kosztować 200-400 zł. + wymiana. Silnik wyjmowali, czy jak?

Faza_1000 napisał/a:
Niestety przedłużoną gwarancja nie obejmuje układu wydechowego i trzeba było zapłacić.


Rozumiem, że przedłużona gwarancja to co innego niż fabryczna 5-letnia?

Faza_1000 - 19-07-2018, 00:16

Niestety przedluzona gwarancja to polisa upezpieczeniowa, więc trzeba czekać na rzeczoznawcę i takie tam... Najgorsze że pierwszego sierpnia wyjezdzam na wakacje tym autem i nie wiem czy ta procedura się zakończy.
arokub - 19-07-2018, 08:07

rajan napisał/a:
Cena znowu jakaś z kosmosu...

Ja niedawno pytałem o wymianę przedniej szyby, ASO zawołało ponad 4000zł :shock: a warsztat będący przedstawicielem Pilkingtona 600zł. Na szczęście szyba nadawała się do naprawy (90zł).

VG - 30-12-2018, 17:26

Ktoś wie jakich silników (seria?wszystkie?) ta wada dotyczy ?

[ Dodano: 31-12-2018, 17:01 ]
Zrobiłem mały "risercz" i z tego co pisza ludzie dotyczy to silników 4N14 177KM czy silniki 2,2 150 KM też miały tę wadę ? Czy ktoś może to potwierdzić ?

masacre - 02-01-2019, 13:11

Mam 150KM i 92000 przebiegu . na razie silnik jest OK.
koniq - 03-01-2019, 15:34

Mam to samo. Przejechane juz ponad 170 tys km i walki robione dwa razy. Tzn raz na gwarancji przebieg ponad 100tys i po 140 tys walki zostaly przez ASO podobno odpiete. Moge potwierdzic ze ok 30 tys przejechalem lecz koszty napraw jakie wystepuja po 160 tys to jakis koszmar. Padl m in kolektor wdechowy i po przeczytaniu powyzszych tak sie zastanawiam czy to nie wina braku wałków. Jesli mozecie potwierdzic czy mieliscie wymiane kolektora wydechowego jezdzac z walkami to prosze o info. Padlo jeszcze przeniesienie napedu na 4 kola lecz to podobno wada plytki elektronicznej zanurzonej w oleju tzw sprzegla przeniesienia napedu. Sama czesc to 12 tys zł wiec warto naprawic plytke. Nie moge uwiezyc ze tak drogie moga byc czesci. Niestety bardzo lubie ten samochod ale nad nastepnym to sie mocno zastanowie..
michał7 - 03-01-2019, 15:46

Ja mam obecnie 95tyś i nic się nie dziej, znajomy zrobił 130tyś i także w tym silniku nic, zależy czy silnik jest Mitsubishi ( PODOBNO PRZY WSPÓŁPRACY Z HONDĄ 2.2) czy diesel jest PSA czyli citroen/peugeot
tamte silniki jak to francuzy, po trafią dac zarobic serwisowi.

Kamoplay - 10-04-2019, 19:36

Wiecie może jaki numery części jest ta zębata co lubi się uszczelniać bo prawdopodobnie u mnie tez walki siadają i chciałbym je odpiąć. Macie może mechanika jakiegoś z małopolski co jest obeznany w outkach?
MattG - 14-05-2019, 14:14

Niestety mnie również spotkała chyba największa bolączka tego silnika, dlatego z chęcią bym usłyszał opinie osób które odłączyły walki lub je całkiem usunęły z silnika. Po pierwsze czy pociągnęło to za sobą jakieś większe usterki? Po drugie i ważniejsze to może ktoś posiada wiedze na czym dokładnie polega procedura odłączenia wałków? Moj problem jest o tyle cięższy ze mieszkam na stale w Australii i znalezienie tutaj kogoś kto robił taki patent graniczy z cudem plus jest wieczny strach u mechaników przed takimi modyfikacjami ponieważ mogą być pociągnięci do odpowiedzialności w razie jakiejkolwiek awarii silnika.
sla - 14-05-2019, 16:08

MattG napisał/a:
plus jest wieczny strach u mechaników przed takimi modyfikacjami ponieważ mogą być pociągnięci do odpowiedzialności w razie jakiejkolwiek awarii silnika.
Tak powinno być w Polsce, bo u nas jak coś rozwalą to są najczęsciej bezkarni i mają klienta co najmniej w nosie
benicjusz - 22-05-2019, 16:43

Cześć,

Na YT znalazłem filmik

https://www.youtube.com/watch?v=GgOCNVO9itw

poniżej filmu kilka informacji.


Mam obecnie 95 tyś. km i wersję 150 koni,
raczej większość ma ten problem z mocniejszą wersją 177 chyba Mivec na obudowie.

Ktoś to potwierdzi, iż ta awaria nie zależy od mocy silnika?

MattG - 23-05-2019, 05:10

benicjusz napisał/a:
Cześć,

Na YT znalazłem filmik

https://www.youtube.com/watch?v=GgOCNVO9itw

poniżej filmu kilka informacji.


Mam obecnie 95 tyś. km i wersję 150 koni,
raczej większość ma ten problem z mocniejszą wersją 177 chyba Mivec na obudowie.

Ktoś to potwierdzi, iż ta awaria nie zależy od mocy silnika?


Nie jestem w stanie na sto procent odpowiedziec jednak z tego co wyczytalem w sieci dotyczy wszystkich silnikow z oznaczeniami 4N14 nie zaleznie od mocy i moj 150 konny ma ten problem. Filmik na youtube jest jednym z wielu nagranych przez goscia z UK ktory w koncu odpial walki ale moim zdaniem nie zrobil jeszcze wystarczajacej ilosci kilometrow aby stwierdzic ze jest to bespieczne dla innych elementow silnika.

Rownoczesnie ponawiam prosbe o jakie kolwiek informacje dotyczace procedury odpiecia walkow albo namiar na osobe ktora robila to w przeszlosci na tym silniku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group