To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - Outlander 2.0T

JCH - 20-04-2006, 23:08

turbomisiu napisał/a:
Kilka moich subiektywnych wrażeń z jazdy outkiem 2.0 T ....
No to zapytam jeszcze raz: Czy to ten czarny z Moto z Paderewa, z dwoma rurami z tyłu :?:

PS. Twoje pytanie w podpisie zatem chyba już nieaktualne, co?

Anonymous - 23-04-2006, 21:45

Dwie rurki są ekstra.
Dylematu już nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:!:
Pozdrawiam :)

JCH - 24-04-2006, 09:05

turbomisiu napisał/a:
Dwie rurki są ekstra.
Akurat byłem w MOTO jak ten Outek stał na podnośniku - mechanik kończył dokręcać te dwie rury :mrgreen:
Dla mnie niestety diagnoza była przykra :arrow: koniec pompy wspomagania kierownicy = 3.950,- Powariowali normalnie, powariowali :!: :shock: :evil:

Hubeeert - 24-04-2006, 10:16

Jacek a Renówka nie ma tych pomp taniej? O ile to te same pompy... A może jakąś używkę?
JCH - 24-04-2006, 10:39

Hubeeert napisał/a:
A może jakąś używkę
W tym kierunku raczej pójdę. Na razie magik od pomp kazał jeździć aż pompa klęknie całkiem. Regenerować się nie da bo obudowa jest aluminiowa i łożyskowanie na tulejce .... Ale powiedział, że podobna albo prawie identyczna jest w Pasacie bodajże B4 a tych używanych to mnóstwo.
W Renault nie pytałem - z ciekawości może zadzwonię siedząc na krześle tym razem ;)
Ale nie róbmy OT z tematu Turbo Outka!

Anonymous - 24-04-2006, 13:48

Witam ...

Jak już wspomniałem zamówiłem to autko, ale mam problem z przekazaniem leasingu obecnego Outlandera 2.0 / 2003.

Jeśli ktoś jest chętny to zapraszam.
Więcej informacji na stronie:
http://cu.autoefl.pl/index.php?id=3302&k=
lub bezpośrednio u mnie.

Do odebrania nowego samochodu pozostało jeszcze około miesiąca.
Już nie mogę się doczekać.

Jedyny powód przekazania leasingu: zamówiony Outlander TURBO.

Pozdrwiam
Krzychu

Anonymous - 24-04-2006, 23:21

W samochodach na cztery łapy hamulce są troszkę słabsze.
Czy ktoś potwierdzi tą opinię???
Szkoda że w 2.0 Turbo nie ma baku 80 litrów, jednak częstość tankowania jest duża, tak jak radość z jazdy tym autem. :)

Anonymous - 25-04-2006, 09:57

turbomisiu napisał/a:
W samochodach na cztery łapy hamulce są troszkę słabsze.
Czy ktoś potwierdzi tą opinię???


W subaru są generalnie słabe ;-) Czy obowiązuje reguła, o której mówisz - nie wiem. Trzeba by mieć dwa takie same samochody 4WD i 2WD z takimi samymi hamulcami - i porównać.

Hubeeert - 25-04-2006, 10:56

W 4x4 hamulce oprócz masy samochodu mają do odhamowania masę wirującą z napedów a więc półosie, wał, mechanizmy różnicowe.
Anonymous - 27-05-2006, 22:29

Mam Miśka turbo od kilku dni narazie chleje 17-18l/100
Czy to normalne? :

TNT - 27-05-2006, 22:38

To zalezy jak uzywasz prawej nogi jak jest cizka to tak jak wisi w powietrzu to cos nie tak.
Anonymous - 27-05-2006, 23:21

pieszczę się bo kazali dotrzeć. Noo może na chwilkę przycisnę . Najmniejsze średnie spalanie jakie pokazał to 16,8 chyba cos nie teges?
Anonymous - 27-05-2006, 23:49

18 litrów to tylko w korkach albo minimum 180 na autostaradzie, więc chyba coś jest nie tak. :)
Anonymous - 28-05-2006, 18:54

turbomisiu napisał/a:
18 litrów to tylko w korkach albo minimum 180 na autostaradzie, więc chyba coś jest nie tak. :)
Napisz proszę jak przedstawiało się spalanie w pierwszych dniach? Jak docierałeś , może to ja przeginam. Chociaż wydaje mi się że jeżdżę "emerycko". A turbo kusi: proszę wciśnij!

[ Dodano: 28-05-2006, 18:57 ]
W serwisie twierdzą , że po dotarciu spalanie spada minimum o litr.

Anonymous - 30-05-2006, 00:50

Przyznam, że jeździłem i nie oszczedzałem samochodu na jeździe próbnej.
Pierwszy na światłach przed foresterem w poprzedniej wersji, 180 km / h ...
Spalanie oscylowało przy wartości 16,5 l / 100 km :)

W związku z tym wydaje mi się, że coś jest nie tak.

Niedługo, może w ciągu 1,5 tygodnia (niestety biurokracja w EFL) odbieram Outlandera 2.0 TURBO. Mam nadzieje, że spalanie będzie rozsądnie oscylować między 12,5 - 16,5 l / 100.

Przy okazji mam pytania ...
Do jakiej benzynki przystosowany jest silnik w OUTLANDERZE TURBO ??
Z katalogów wynika, że EUROSUPER 95.

Co myślicie o timerze do turbiny ?? Podtrzymanie pracy silnika przez określony czas w celu ochłodzenia turbinki po zatrzymaniu. Warto montować ??
Jeżeli tak, to dlaczego nie są montowane we wszystkich modelach z turbiną ??

Pozdrawiam
Krzychu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group