To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 4G63] Biegi ciężko wchodzą i potrzebny synchronizator

Wook@sH - 16-06-2009, 19:25

to ja też opowiem swoją historię skrzyni.
Co będzie powodem kiedy chcę zredukować bieg z 4 na 3 i on nie zawsze wchodzi, pomaga jeżeli gazem podniosę obroty silnika, wówczas bieg wskakuje bez problemu. Czy to jest synchronizator, czy może ustawienie wodzików(linek od skrzyni). Bo tak się dzieje tylko z biegiem 3 i tylko przy redukcji.

Angel - 17-06-2009, 15:10

panowie prosze o pomoc naprawde konkretna rada bo nie moge pozwolic sobie na poplyniecie w kosztach jesli mialbym kupic jakas skrzynie uzywana i ona bylaby w podobnym stanie
Adaho_krak - 17-06-2009, 15:52

Wook@sH, może redukujesz przy za wysokiej prędkości :)

Angel, Twoja decyzja, koszt skrzyni używanej, prawdopodobnie będzie zbliżony do naprawy Twojej skrzyni. Używana skrzynie już masz nie ma pewności że ta "nowa" będzie w lepszym stanie niż Twoja. Wyceń robocizne skrzyni i decyduj, ja jestem za naprawą.

Angel - 17-06-2009, 16:34

Dzięki za podpowiedź i raczej tak zrobie:) a jeśli możesz to oświeć mnie co może być przyczyna tego, że wsteczny mi wybija jak go mocniej rozpędze
Adaho_krak - 17-06-2009, 16:40

Angel napisał/a:
a jeśli możesz to oświeć mnie co może być przyczyna tego, że wsteczny mi wybija jak go mocniej rozpędze


Szczerze powiem nie mam pojęcia, z tego co się oriętuje nie jest to napewno wina synchronizatora biegu wstecznego bo taki nie istnieje, wsteczny nie jest synchornizowany. Możliwe jest np. złe ustawienie wodzika i bieg nie wchodzi na swoje miejsce. Przyczyn może być wiele. Jak skrzynke rozbierze meches to określi co padło.

Wook@sH - 17-06-2009, 17:54

Adaho_krak napisał/a:
Wook@sH, może redukujesz przy za wysokiej prędkości :)


Na pewno to nie jest to, jest to najczęściej redukowanie przy zmiejszającej się prędkości a nie przed wyprzedzaniem. Czyli po redukcji obroty najczesciej wskakują na około 2 tyś/obr. (+/- 200obr).

Angel - 17-06-2009, 18:20

czyli odnosnie 2 biegu to tez nie koniecznie synchronizator musi byc? mozliwe, ze calosci moze dotyczyc sprawa ustawienia wodzikow?

[ Dodano: 17-06-2009, 18:29 ]
Wook@sh jeśli t.zw. miedzygaz pomaga to jest raczej sprawa synchronizatora. Gdyby sprawa powtarzłaby sie przy reszcie biegów to moznaby obwiniac docisk. Mialem tak w aucie innej marki! tu szukam pomocy bo krotko jezdze miskiem i to moj pierwszy japoniec. Wiec nie sugeruj sie tym ze tyle pytan tez tu zadaje. doswiadczenie mam na niemcach heh pozdro

djtomi78 - 19-06-2009, 10:33

witam mam eclipsa 1g i taki sam problem z biegami ciężkie wchodzenie wrzucanie przez dwójkę przygazówka przy redukcji itd .Postawiłem na sprzęgło wymieniłem i dalej ta sama sytuacja ,wiec wszedłem w kanał posadziłem kumpla za fajerą kazałem mu zapalic silnik i wysprzęglic oraz spróbować wrzucać biegi pierwsze próby były ze zgrzytem sprzęgło odpowietrzone oczywiście postanowiłem nieco pomóc w wysprzęglaniu i podczas wciśniętego sprzęgła montażówką wycisnołem je jeszcze bardziej o jakies 3-4 milimetry i tu zdziwko wszystkie biegi wchodzą bez najmniejszego zgrzytu (diagnoza -pompka lub wysprzęglik )wysprzęglik juz zamówiłem dzis u koleżanki która prowadzi sklep z częściami odrazu powiem ze nie ma sensu kupowac reperaturek gdyż koszt całego to jedyne 40 pln nowego na allegro to 76pln ,jutro zamontuje i dam znac jaka jest sytuacja pozdrawiam... :p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group