Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 4G63] Biegi ciężko wchodzą i potrzebny synchronizator
Autor Wiadomość
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2007, 01:50   [1G 4G63] Biegi ciężko wchodzą i potrzebny synchronizator

Nie wiem czy moja skrzynia juz jest na wymarciu czy jak.czasem jest tak ze nie wchodzi mi jedynka,nie chrupie ani nic tylko drążek n9ie chce pójść do końca,wtedy musze popuścic delikatnie sprzeglo i wskoczy albo wrzucic dwójke i dopiero jedynke.
Z jedynki na dwójke tez sie szybko przerzucic nie da bo albo grrrrr... albo przez luz trzeba to robic.czasem takze wsteczny lubi nie wejsc.Myslicie zeby sie porozgladac za jakas skrzynka czy nie warto bo moze byc w podobnym stanie a tania przeprawa to nie jest.
Potrzebuje równiez synchronizator piątego biegu do F5M31 luz cały ten "kawałek" skrzyni.
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 30-05-2007, 02:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 09-04-2007, 02:33   

tak wyglada na to ze szukuje ci sie remont skrzynki. nie poradzisz juz nic na to. co do klaksonu to prawdopodobnie nie ma uziemienia, pusc dodatkowy kabelek dobrze zmasowany i bedzie dzialalo wszystko
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2007, 11:44   

A co w tej skrzyni byloby do wymiany?Na oko nielatwo zdiagnozowac zuzycie snajdujacych sie tam czesci. Co do klaksonu to chetnie zmasuje go dokladnie gdy tylko sie dowiem gdzie on jest.
 
 
ciechan
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 08:37   

klakson jest po prawej stronie auta pod zderzakiem, na wysokosci swiatel, ja zdaje sie dostalem sie do niego przy okazji demontazu swiatla pozycyjnego, u mnie tez nie dzialal ale wystarczyl papier scierny i wd40 na styki i ozyl ;)
 
 
cyberluk
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 09:35   

W skrzyni, jeżeli była jeżdżona na dobrym oleju, to do wymiany będziesz miał pewnie synchronizatory, ewentualnie wodziki. slowboyracing.com ma komplety naprawcze. Jeżeli miałeś kiepski olej - kup na allegro drugą skrzynię ;) za 600 zł, zalej dobrym olejem i jeździj.
 
 
GTO
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 14:14   

Miałem to samo, tylko ze jak sie zagrzeje to problem ustepuje zalalem gestrzym olejem i sie troche poprawiło
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 15:11   

W sumie to chyba powinno być odwrotnie, im olej bardziej rzadki tym powinien lepiej chodzic na zimnym silniku.Przeciez olej w miare rozgrzewania sie silnika/skrzyni traci na gęstości. Tak czy tak ja teraz poszukuje życzliwego z uszkodzoną skrzynią F5M31 który odsprzeda mi mechanizm piątego biegu i wstecznego (głównie synchronizator i koło zębate piątego biegu) ludzie poratujcie!!
 
 
benio
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2007, 00:24   

dokladnie z 1 mam to samo, tyle ze na 3 ciezko wrzucic dlatego ze swiatel moge sie scigac tylko do 2 heh ale te 120km/h na 2 czasem starcza;)
jezdze tak juz prawie 2 lata i jeszcze sie nie zmosilem na naprawe
 
 
ciechan
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2007, 09:46   

zmiana oleju czyni cuda ;) BG synchroschift lub pennzoil syncromesch ;)
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2007, 18:49   

ew. redline mt90
 
 
ciechan
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2007, 15:53   

a takie cos mozna np znalezc na stronie valvoline - dotyczy 1G dla przebiegow powyzej 100 000 km ale dla 2 G tez mozna sobie wybrac ;)


Mitsubishi
Eclipse
Eclipse 2.0i DOHC-16V (1989-1994)

--------------------------------------------------------------------------------

Engine 4G63 Capacity 4,4 liter
Filter 0,4 liter

Use: Normal
Service intervals:
Change 15000 km / 12 months

MaxLife 10W-40
MaxLife 15W-40
SynPower 5W-30



Differential, rear (4x4) Capacity 0,7 liter

Use: Normal
Service intervals:
Check 30000 km / 24 months
Change 90000 km / 72 months

SynPower TDL 75W-90



Transferbox Capacity 0,6 liter

Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 45000 km / 36 months

SynPower TDL 75W-90
DuraBlend GL-4 75W-90



Transaxle, automatic 4/1 Capacity 6,1 liter

Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 45000 km / 36 months

MaxLife ATF



Transaxle, manual 5/1 (4x4) Capacity 2,3 liter

Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 45000 km / 36 months

SynPower TDL 75W-90
DuraBlend GL-4 75W-90



Transaxle, manual 5/1 Capacity 2,3 liter

Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 75000 km / 60 months

SynPower TDL 75W-90
DuraBlend GL-4 75W-90



Hydraulic brake system
Use: Normal
Service intervals:
Change 30000 km / 24 months

Brake & Clutch Fluid DOT 3/4



Hydraulic clutch system
Use: Normal

Brake & Clutch Fluid DOT 3/4



Power steering Capacity 0,9 liter

Use: Normal

MaxLife ATF
ATF Type D



Cooling system Capacity 6,5 liter

Use: Normal
Service intervals:
Change 60000 km / 48 months

Coolant Maxlife AF
Coolant AF Extreme
Coolant AF Extra
 
 
edips2 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GS 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 06-06-2009, 03:02   

panowie przez pomyłkę(?) kupiłem olej DuraBlend ® Gear Oil GL-5 zamiast 4 do skrzynki mojego GS'a :? -nada sie? -jaka jest różnica między GL4 a 5 :?:
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24335
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-06-2009, 22:42   

nie nada - zniszczy synchronizatory powodujac korozje brązu
 
 
edips2 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GS 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 10-06-2009, 22:19   

cholera... :oops: a miły pan w inter carsie powiedział że nada...( ja go... :chain: ) i mechanik nic nie powiedziawszy na ten temat mi go wymienił... :evil:

co robić ??-wymieniać znowu??
 
 
 
Angel 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 15-06-2009, 23:24   

ja tez mam problem ze skrzynia tyle, ze 2 ciezko wchodzi ze zgrzytem i wybija wsteczny jak mu mocniej na nim pocisne. co robic? panowie doradzcie i powiedzcie mi czy od 2 to jest sprawa synchronizatora? a co ze wstecznym?

[ Dodano: 15-06-2009, 23:28 ]
pisalem o problemie z 2 juz wczesniej na forum a teraz doszedł problem wstecznego. ja juz sam nie wiem co robic. wczesniej radzono mi remont skrzyni a teraz jak jeszcze wsteczny wybija jak go bardziej rozpedze to co nadal remontowac???
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.