[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Pompa ABS Wymiana
krzychu - 30-06-2020, 13:07
Że to któryś już Lancer z awarią pompy ABS? W CS-ie nie kojarzę takich problemów.
A dziwi mnie to, że rzeczy które wpływają na bezpieczeństwo tak po prostu ulegają awarii. Według mnie takie rzeczy często się kończą akcjami serwisowymi (przywoławczymi).
+WODZU+ - 30-06-2020, 17:44
na chwile obecna moja pompa ....A265 pojechala na regeneracje. Moze sie uda...
apikus - 01-07-2020, 08:37
+WODZU+ napisał/a: | na chwile obecna moja pompa ....A265 pojechala na regeneracje. Moze sie uda... |
Daj znać, bo ja myślę, że to pada elektronika.
+WODZU+ - 01-07-2020, 14:13
apikus napisał/a: | +WODZU+ napisał/a: | na chwile obecna moja pompa ....A265 pojechala na regeneracje. Moze sie uda... |
Daj znać, bo ja myślę, że to pada elektronika. |
chodzi Ci o elektryke pompy czy samochodu?
Dodam ze po demontażu pompy zauwazylem ze ktos przedemną juz w niej grzebał bo ten moduł byl po chamsku sklejony na jakis sylikon i obwiniety tasmą izolacyjna...
apikus - 01-07-2020, 14:26
+WODZU+ napisał/a: | chodzi Ci o elektryke pompy czy samochodu? |
O pompy.
+WODZU+ - 02-07-2020, 20:51
Dostalem informacje z zakladu gdzie wyslalem pompe.
Ktos kto próbował naprawiac ją wczesniej uszkodzil doszczetnie sterownik czy tam moduł, który jest przy pompie i niestety nie da sie juz zregenerowac.
Dzis kupilem pompe o nr ....A352 mam nadzieje ze po zalozeniu bedzie ok...
willy_SL - 03-07-2020, 08:46
Cześć, u mnie po wymianie pompy wszystko ok, błąd zniknął. Jak szukałem informacji o zamiennikach jeden z handlarzy japońskimi częściami zasugerował że należy zwrócić uwagę na kostkę, że musi być ta sama. Po wstawieniu A352 ruszyło od strzała. Paradoksalnie po zgłębieniu tematu, tam na ogół padają same połączenia w sterowniku, a nie całe procesory. Jeżeli serwisant dobrze nie oczyści pól lutowniczych, to jest ryzyko powrotu usterki po czasie.
+WODZU+ - 03-07-2020, 17:56
Pompa A352 zalozona, układ odpowietrzony.
Pokazala sie kontrolka ABS i komunikaty.
Mechanik podpiął sie i byly 3 bledy, ale skasowal je i jest juz ok. Wszystko dziala i zadnych bledow.
Potwierdzam teorie: Pompa 4670A265 moze byc zastapiona 4670A352.
wojtek85 - 14-09-2020, 20:34 Temat postu: Problem z pompą ABS Lance 1,8 2009r Witam
Mam problem z pompą absu
pojawia sie bład 2116 co jakis czas i potem jest wszystko ok
wyczytałem ze problem jest z elektroniką w pompie więc moje pytanie czy ktos ma jakies namiary na dobrego elektronika ktory przelutuje wszystkie styki lub jakas firma sprawdzona co to zrobi ??
Chyba ze macie sprawdzone polecone uzywki
Lancer 1,8 2009 r Nr pompy 06.2102-1133.4
Pozdrawiam
Edit :
Od znajomego który pracuje na serwisie Mitshubishi dostałem używaną pompę z tym samym błędem rozebrałem ją dzisiaj czekam na dobrą lutownice polutuje zobaczymy a potem skprawdzimy to zakłądając do mojej miski
esemes - 05-10-2020, 21:03 Temat postu: Re: Problem z pompą ABS Lance 1,8 2009r [quote="wojtek85"]Witam
Mam problem z pompą absu
pojawia sie bład 2116 co jakis czas i potem jest wszystko ok
wyczytałem ze problem jest z elektroniką w pompie więc moje pytanie czy ktos ma jakies namiary na dobrego elektronika ktory przelutuje wszystkie styki lub jakas firma sprawdzona co to zrobi ??
Chyba ze macie sprawdzone polecone uzywki
Lancer 1,8 2009 r Nr pompy 06.2102-1133.4
Pozdrawiam
W moim Lancer GS3 z 2008 1.8l CVT blad 2116 pompa oddana do regeneracji z modulem ecu wrocila po tygodniu i wszystko gra.
ABS SERVICE I ACS OFF sie nie pojawaja a naprawe mam 5cio letnia gwarancje.
Pozdrawiam
esemes - 05-10-2020, 21:11
Pompa i modul wrocil z regeneracji i wszystko gra...
Cena £485 brutto z przesylka dhl.
Ciekawe ile zaplacilbym w Polsce.
Pozdrawiam.
diablovv - 27-12-2020, 19:04
500pln regenerowałem rok temu
Stilnox - 31-12-2020, 08:07
Możecie polecić jakiś uczciwy zakład, który się tym zajmuje??
[ Dodano: 05-01-2021, 22:52 ]
Jestem po regeneracji pompy ABS z kodem błędu C2116. Naprawę przeprowadził mi Piotr, który ma firmę zajmująca sie takimi naprawami w Łodzi. Mogę z całym sercem polecić, fachowość i super kontakt, oczywiście otrzymałem gwarancję na usługę, więc kupno używki i ryzykowanie czy nie trafię w równie pechową nie miało sensu.
Drabik - 15-03-2021, 19:00 Temat postu: Lancer Sportback 1.8 benz 143KM 2009 Witam. Jestem Jarek. Posiadam drugiego w swoim życiu mitsubishi (pierwsza była carisma).
Potrzebna mi pomoc techniczna ewentualnie wskazówka co zrobić. Posiadam Lancerka Sportback z 2009 roku 1.8 benzynka. Po wymianie pękniętej maglownicy i wahacza pojawił się komunikat Service required no i oczywiście komunikat ACS OFF (chyba dobrze zapisałem). Byłe w ASO po zrobieniu zbieżności aby wyczyścić błędy. Stwierdzono na Jasnogórskiej 105 że wina jest po stronie uszkodzonej pompy, nie mam ABS, ani trakcji. Napięcie dochodzi ale po sprawdzeniu gdzieś tam dalej już napięcia nie ma, czyli ogólnie wina pompy uszkodzonej.
Pytanie za 1000 punktów, gdzie mogę znaleźć zamiennik, względnie używaną pompę? Co możecie doradzić, gdzie szukać?
dostałem wykaz numerów pomp które podchodza pod mój egzemplarz:
4670A888 (ta jako dedykowana główna)
lub inne podchodzące:
4670A353
4670A414
4670A540
4670A562
4670A718
Może dasz radę coś doradzić, podjadę jak trzeba, ale na pewno będę mega wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Jarek
HUGIO - 15-03-2021, 20:42
Drabik,
Osobiście nie zagłębiałem się w ten problem (bo go nie miałem), ale może ten temat Ci pomoże: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109952
|
|
|