To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Eclipse 1G (4G37) Problem pomozcie!!!

Anonymous - 25-07-2007, 14:53

:shock: :shock: :shock:

tak jak się obawiałem ....... nie elektyka ..... ale tłoka się nie spodziewałem ... bardziej stawiałem na zawór ... :shock:

Anonymous - 25-07-2007, 15:45

Dzięki chłopaki!!!

Dzis kolo 21 go odbieram i jak wszystko bedzie ok to juz wkrotce bede szczesliwym posiadaczem miska. Moze z silnikiem 4g37 to nie demon predkosci ale jesli chodzi o komfort i prezencje to nie wiele odbiega od waszych. Naprawde fajnie wiedziec ze mozna na Was liczyc. Pozdrawiam !!!

Acha jak tylko go bede mial to przesle fotki.

Anonymous - 25-07-2007, 21:34

Cieszymy sie razem z Tob± toldi, czekamy na foto. A w ogóle to zapraszamy do klubu ;)
Pozdrawiam

Anonymous - 25-07-2007, 21:51

ale dalej nie czaje dlaczego masz podci¶nienie w skrzyni korbowej ... może masz zatkane odpowietrzenie skrzyni korbowej ale ono służy do upuszczania ci¶nienia a nie zasysania powietrza ....ja bym dokładnie tak jak chłopaki mówi± zbadał odmę i odpowietrzenie skrzyni korbowej.
Adaho_krak - 26-07-2007, 09:40

SAMAEL napisał/a:
ale dalej nie czaje dlaczego masz podci¶nienie w skrzyni korbowej


.... raczej podci¶nienie tam, to byłby jaki¶ ewenement, ja stawiam na przyklejanie korka od wlewu oleju, toldi, odkręca i ma uczucie że się zassał, a on się tylko przyklejił. Napisz toldi, czy przy odkręcaniu słyszysz pssssst ??

HouseM - 26-07-2007, 12:53

Jak zatkana jest lewa rurka (ta od strony przepustnicy) to może powstawać podci¶nienie.
Anonymous - 27-07-2007, 23:19

Hej Wam wszystkim!!!

Mam już swojego Mi¶ka i jestem zadowolony. Wymieniony tłok, uszczelki, rozrz±d, kable w/n, filtry, olej, opony. Korek był naprawdę zasysany ale teraz jest ok. Jedyny problem to siwy dym z rury wydechowej ale prawdopodobnie to podczas wymiany tłoka trochę oleju dostało sie do układu wydechowego i musi się przepalić no i wymieniony tłok musi się dotrzeć. Jakby kto¶ znał jakie powinno być ci¶nienie sprężania w cylindrze w tej wersji silnika to fajnie jakby¶cie mogli mi napisać teraz jest około 10 atmosfer. Poza tym mój klipsik w niedziele rusza do Danii więc trzymajcie kciuki żebym bezpiecznie doprowadził go do celu.

Zdjęcia zamieszcze póĽniej bo teraz nie dam rady. Jakby mi kto¶ jeszcze mógł napisać jak zostać członkiem klubu - byłbym bardzo wdzięczny.

Bardzo Wam dziękuję za pomoc i jak tylko znów będę chwilowo w Polsce to napewno sie odezwe.

Trzymajcie się wszyscy ciepło. Pozdrawiam

HouseM - 28-07-2007, 10:28

Jednym słowem wiemy ,że nic nie wiemy :D

POWODZENIA w trasie

Anonymous - 28-07-2007, 10:41

HouseM, wiemy, wiemy ;)
toldi, w Twoim tzn 1,8 powinno być 12,76 bar w standardzie natomiast serwisowe minimum to 9,03 bar. Czyli nie jest Ľle najważniejsze aby we wszystkich cylindrach było w miarę równo, a różnice jeżeli już wyst±pi± nie przekraczały około 1,5 bar.
Trzymamy kciuki i czekamy na zdjęcia mi¶ka z syrenk± w tle ;)
Aha, toldi Ty już jeste¶ w klubie :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group