Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 1G (4G37) Problem pomozcie!!!
Autor Wiadomość
toldi
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 11:28   Eclipse 1G (4G37) Problem pomozcie!!!

Witam wszystkich!!!

Wczoraj kupiłem mojego miśka. Stan techniczny jak i wizualny nie miał żadnych więkzych zastrzeżeń. Po odjechaniu od klienta jakies 30 km przestał pracować jeden z cylindrów. Pomyśleliśmy świeca lub kabel w/n. Po wymianie tych elementów dalej jeden cylinder nie chodził choć na świecy była iskra.Po odkręceniu świecy było czuć olej. Korek z wlewu oleju był zasysany do środka. Myślę ze moze to byc przyczyna uszczelki pod głowicą. Co Wy na to?

Czy ktoś ma może jakieś pomysły co może być jeszcze nie tak??

Acha dodam ze na kablach od strony rozdzielacza pojawił sie niebieski nalot. Podejrzewam że wystarczy wyczyścić.

Pomóżcie!!

Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam klubowiczów.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-07-2007, 13:06   

Ciężko powiedzieć, takie objawy mogą występować przez wiele różnych przyczyn, międzyinnymi: zapieczny wtrysk, moduł zapłonowy, uszczelka pod głowicą, świeca, kabel WN, ECU, itd....... Najlepiej podjedz do mechanika nich zdjagnozuje problem, napisz co wyczajił i bedziemy się zastanawiać jak z tego wyjść.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
toldi
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 13:21   

Nie wiem czy to ma znaczenie ale jest z instalacją gazową. Stoi teraz w częstochowie. Były właściciel był na tyle pomocny że powiedział że usunie usterke. Ja jestem z rybnika. Z kwoty 6500 odzyskałem narazie 6000 nie wiem co dalej. Dzis ma rozbierac silnik i wymienić uszczelki pod glowica i pod pokrywa zaworów. Powiedział też że jeśli to zawór to też go wymieni. Nie świeci mi kontrolka CE wiec podejrzewam że moduł powinien być w porządku. Kable wymienie ale jak narazie na wszystkich była iskra. Co do ECU to czy da sie go zresetować i jak tak to w jaki sposob przypominam ze jest to silnik 4g37 wiec moze jest troche inaczej niz przy 4g63.

Acha no a moze jest ktos z czestochowy co moglby podjechac w dzien jak go bede odbierac i przyjrzeć sie czy wszystko ok.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-07-2007, 13:44   

toldi napisał/a:
Acha no a moze jest ktos z czestochowy


Conti64 jest z Częstochowy, napisz mu prośbę o pomoc na PW, codziennie jest na forum pewnie szybko odpisze.

Napisz jeszcze, czy w/w kłopoty występują również na LPG ???
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
toldi
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 13:54   

Prawie te same objawy tylko ze na lpg ma troche wyzsze obroty. Napewno mu wysle na pw. Ja i tak wiekszosc czasu jezdze na benzynie. Chce go zabrac w niedziele zagranice tylko teraz obawiam sie ze pod berlinem bede go musial zepchnac do rowu. Powiedz mi prosze co musze wymienic przed taka podroza?? Dzieki za poswiecenie mi uwagi to dla mnie bardo wazne.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-07-2007, 14:03   

Osobiście nie zdecydowałbym się na trase, zaraz po kupnie auta. Wymieniać można w nieskończonośc wszystko po koleji, najważniejsze to oczywiście oleje, filtry, kablle WN i świece, TRZEBA równiez zaglądnąć na klocki i tarcze hamulcowe, obowiązkowo rozrząd, chyba że pop. właściciel udokumentuje wymiane i będziesz 100% przekonany że to zrobił. To podstawa, reszta wyjdzie w praniu. Wszystkiego nie da się przewidzieć - NIESTETY !!!

EDIT : Napiałeś również że dzieje się to na LPG, czyli układ paliwowy można wykluczyć, pozostaje elektryka, kable, moduł, ECU. Jeśli Ci się świeci Check, to sczytaj błędy diodą, coś napewno przybliży. Jak to zrobić masz napisane na stronie użytkownika naszego forum Krzyżaka. Adres jego strony: http://mitsubishifan.webpark.pl/ Na tej stronie masz również mase przydatnych informacji odnośnie Twojego silnika.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
toldi
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 14:11   

No to troche sie uspokoilem. Jesli chodzi o klocki to tyl prawie nowy przod zreszta tez. Rozrzad juz kupiony tylko czekam az samochod odbiore. Jesli chodzi o oleje i filtry to standard wymieniam. Mam nawet gałki do drążków kierowniczych nowe kwestia tylko wymienić. Widac ze gosciu o niego dbal.Martwi mnie tylko ten silnik. Co do trasy to nawet nowe auto moze sie popsuc... NIESTETY. Wszystko wyjdzie w praniu - dokładnie. Ja tylko moge miec nadzieje ze to tylko glupi pech i juz wkrotce byc moze spotkamy sie gdzies na zlocie i bedziemy z tego smiac. Jak na ironie mialem z zona wczoraj rocznice slubu i to mial byc nasz prezent no coz nie zbadane sa wyroki Boskie.

Co do Check Engine to właśnie nie świeci. Tylko jak przekrece stacyjke to sie zapala po chwili gasnie i odpalam.Później juz sie nie zaswieca. A dlaczego jest tak ze korek z wlewu oleju zasysa do środka??
Ostatnio zmieniony przez toldi 24-07-2007, 14:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 14:14   

Gdzie stoi to auto w Częstochowie :?:
Ostatnio zmieniony przez conti64 24-07-2007, 14:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
toldi
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 14:16   

Witam stoi na rakowskiej 2. Jest to sklep z częściami do tirów. Taki czerwony ze skrzydlem na tyle. Kojarzysz go??
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-07-2007, 14:22   

toldi napisał/a:
dlaczego jest tak ze korek z wlewu oleju zasysa do środka??


Tak już jest i tak ma być :) conti64, napewno da sobie rady z oględzinami, STARY WYJADACZ Eclipsów.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
toldi
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 14:38   

Conti64 prawdopodobnie samochod bede odbieral jutro albo pojutrze zalezy czy zawor padł. Jakby co podjechałbyś tam go zobaczyć.Bardzo by mi zalezalo żeby jakiś fachowiec go ocenił.
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 14:56   

Akurat pracuje (mam biuro) niedaleko i kojarzę auto, koleś chyba specjalnie sie nie udzielał. Postaram się zrobić wywiad środowiskowy ;) A kiedy masz sie po niego zgłosić?
Nie daleko postoju auta jest serwis a nawet dwa (w jednym BUBU serwisuje) co to sie zna na tego typu silnikach. Jeżeli poprzedni właściciel się zadeklarował i naprawi samochód to sądzę że możesz zaryzykować wyjazd, w końcu do Berlina nie jest daleko ;)
Jak tylko coś będę wiedział to dam znać.
Pozdrawiam
 
 
toldi
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 15:04   

Samochod mialem odbierac dzis ale dzwonilem do goscia i powiedzial ze zrobi to ze swoim zaufanym mechanikiem po pracy wiec jesli tylko uszczelka to jutro a jesli zawor to pojutrze bo bedzie musial zamowic zawor. Dzieki Ci za poświecenie uwagi. Jesli tylko cos bedziesz wiedzial to pisz na forum lub sms (oddzwonie) numer podam Ci na PW. Co do berlina to tylko połowa trasy bo jade do Danii ale kolo berlina bede przejezdzal. Trzymam kciuki ze to tylko jakas glupia sprawa i wszystko bedzie ok. Pozdrawiam i czekam na kontakt. Jesli tylko bede w czyms mogl pomoc to walcie smialo.

Acha dzwonilem do gocia i jakis mechanik zdiagnozowal ze w pierwszym z prawej nie ma wogle kompresji a w pozostalych okolo 10 atmosfer. Jesli to pomoże Wam w znalezieniu usterki albo przyczyn takiego zachowania silnika to piszcie.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 24-07-2007, 19:14   

Zasysanie korka od oleju to baardzo niepokojący objaw. Zrób co następuje:
Na zdięciu (kijowej jakości) zaznaczyłem czerwoną strzałką wężyk który łączy pokrywę klawiatury z przewodem dolotowym powietrza . Wypnij tego węzyka i sprawdź czy jest drożny !
Po prawej stronie (zielona strzałka) jest podobny wężyk sprawdź go tak samo. Wykręć także metalowy kruciec na który wężyk jest nasunięty od strony osłony klawiatury!
Jest to zawór PVC , dmuchając w niego ustami w jedną stronę ma przepuszczać całkowicie swobodnie powietrze a w druga ma całkowicie blokować !!

Napisz jakie rezultaty.


KLIKNIJ MINIATURKĘ
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 11:27   

toldi, sprawa przedstawia się następująco. Auta nie widziałem bo jest w warsztacie ale za to widziałem tłok w którym była dziura wielkości 50 gr. Rozmawiałem z poprzednim właścicielem mówi, że czeka na tłok. Prawdopodobna przyczyna przestawiony zapłon, ponoć pasek przeskoczył o jeden ząbek. Według mnie jest to wynik poprzedniej wymiany rozrządu. Prawdopodobnie źle zamarkowany rozrząd co w następstwie pasek założony o jeden żabek za daleko. Jak już wcześniej pisałem samochodu nie widziałem ale z tego co mówił gościu zawory są całe nie nadpalone.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.