Komputery, RTV, AGD, Komorki - Komputer nie daje się wyłączyć
arekp - 08-12-2007, 16:05
Ja sie dziwie w jaki sposob oni wystawili Ci karte gwarancyjna skoro na plycie nie ma numeru seryjnego. Jesli wystawili ja na zestaw to Ciebie faktycznie to 'wali'.
Anonymous - 08-12-2007, 16:23
arekp - wystawili osobno na płytę czy zbiorczo na zestaw - bez różnicy, bo w każdym z tych przypadków powinien mieć to w nosie
Anonymous - 08-12-2007, 19:47
W karcie gwarancyjnej był wpisany "na stałe" SN karty, nie był dopisywany ręcznie. W tym momencie nie pamiętam, czy był on spisywany z naklejki, czy był zgodny z numerem na naklejce oraz czy takowa naklejka w ogóle była. Przy zakupach nie zwraca się uwagi na takie detale. Swoją drogą w 100% składanych przeze mnie reklamacji wystarczył dokument zakupu oraz podbita, ważna gwarancja. Nie wiem, czy w momencie oddawania płyty do reklamacji ta naklejka z numerem była, czy też nie. Nie zwracałem na to uwagi.
Tak czy inaczej jestem w chwili obecnej do tyłu na prawie 200 PLN, bo reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Niby niedużo, ale niesmak pozostaje...
Anonymous - 08-12-2007, 21:07
gregorbu - ja bym tak łatwo nie zrezygnował, walcz o swoje...
|
|
|