To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Czas przełączania z benzyna na gaz

Anonymous - 17-11-2007, 13:08

witam .u mnie w MSR mam instalke brc i przełączanie ustawione niby jest na 30 stopni.czyli jezeli odrazu rusze to przełącza sie po ok 1 kma wskaznik temp. jest jeszcze przed najgrubsza dolną kreska na skali.. Ale i tak mam wrarzenie ze pali mi benzynke przy jezdzie na gazie,bo jakos tak za szybko pozionm paliwa sie zmniejsza na wskazniku :shock:
Marcino - 18-11-2007, 00:01

pi77otr napisał/a:
Ale i tak mam wrarzenie ze pali mi benzynke przy jezdzie na gazie,bo jakos tak za szybko pozionm paliwa sie zmniejsza na wskazniku

To nie bardzo mozliwe na sekwencji, chyba ze coś zle zrobili z odcieciem wtryskiwaczy, ale wtedy mogłby ci si zalewac i byłyby błedy za bogatego skałdy miesznki. Być moze teraz jest faktycznie zimno i na rozruch + ssanie potrzebuje wiecej paliwa,

Anonymous - 18-11-2007, 12:39

jedyny błąd jaki mi pokazuje CE to 14 TPS, który sie pokazuje w blizej nie okreslonych momentach, kiedy chce i wystarczy ze dotkne tylko pedału gazu i kontrolka gasnie ale to z tym" ubywaniem" benzynki przy jezdzie na gazie chyba nie ma nic wspólnego.
seba77 - 21-12-2007, 17:57

Ja mam instalke brc i temperaturke ok 34 stopnie i jest super postoje z 5 do 7 min i przelacza na gaz ;]
Anonymous - 05-01-2008, 00:30

Przecież bardzo dobrze ze silnik rozgrzewa na benzynie i pozniej przełancza na gaz bo w takiej sytuacji byscie zajezdzili kompletnie silnik albo popmpke paliwa bo gaz ma to do siebie ze potrzebuje rozgrzanego silnika i w tedy chodzi dobrze ale i tak na wolnych obratach w korku szarpie lekko samochodem. A gaz sie oplaca bo taka prawda ze paliwa ci spali 1\8 (przy spokojnej jezdzie a nawet moze wogole nie pociagnie paliwa) w trasie a w miescie wydaje mi sie ze spali cos okolo 2\8 z samego rana. Kumpel moze samochod odpalic tylko na gazie i jezdzi w lato bo w zimie poprostu mu silnik niechce odpalic a na bezynie mu nie pali pompka siadla ! tylko takie gruchota ma ze niema sensu robic stara mazda 323 czy 326 czy tam jeszcze jakas inna. :mrgreen:
aerodeck - 07-02-2012, 14:55
Temat postu: BRC GENIUS HS
Witam.
Jeżdżę Mitsubishi Galantem z 98
roku. Mam w nim instalację GENIUS HS.Nadmienię też że instalacja
ma już prawie 10 lat. Od jakiegoś czasu wystapiły
problemy z instalacją.
Sprawa wygląda w następujący
sposób. Gdy pierwszy raz odpalam samochud , gdy silnik osiągnie już
temp odpowiednią do przełączenia się na gaz (temp. optymalna), centralka przełącza się
(dioda zapala się na zielono)
ale silnik gaśnie jak by nie dostawał paliwa (gazu). Nim silnik się przełączy
na gaz muszę kilka krotnie albo odpalac silnik lub przełączać
przełącznikiem. Gdy już raz przełączy się na gaz , potem nie ma już
żadnego problemu by , nawet odpalić na gazie. Za każdym
razem
zaskakuje. Problem jest tylko przy pierwszym przełączeniu. Kłopoty te
wystąpiły gdy pojawiły się pierwsze przymrozki w Grudniu.

Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? czy był by ktoś w stanie nakierować mnie na przyczynę tej usterki?
Nadmienię że mieszkam w Jaworznie , to woj. Śląskie a warsztat który tę instalację może mi naprawić jest w Tarnowie a nie chcę jechac w ciemno do Nich tylko poznać przyczynę usterki a wtedy będę mógł się przygotowac na naprawę finansowo.

KaWu - 07-02-2012, 21:57

aerodeck, możesz mieć np. zabrudzony elektrozawor lub filtr fazy cieklej.
Prawdopodobnie spada cisnienie na "starcie / zimnym aucie".

aerodeck - 13-02-2012, 11:14

Przepraszam , małe sprostowanie , instalacja to JUST HEAVY a Geniusa jest reduktor.

[ Dodano: 21-02-2012, 21:42 ]
Ok , teraz wyjaśnienie. Byłem w Tarnowie w Czakram-ie. Zdiagnozowali że to silnik krokowy. Gość powiedział mi że to kosztuje 1300 PLN ale po promocyjnej mi go puszczą za 800 PLN. Po powrocie do domu sprawdziłem. Nowy silnik krokowy kosztuje 200 PLN.Nic tylko ich polecić.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group