[97-04]Galant EAxA/W - Fotel kierowcy
Torp12 - 13-12-2010, 12:28
Hmmm aż 4 razy trzeba uruchamiac i czekac po 10 minut? To wyjdzie prawie godzine na ta operacje... Naprawde jest to niezbędne?
pozdr.
Owczar - 13-12-2010, 14:07
Wystarczy ze zrobisz bez odbiorników i z odbiornikami. Czasem wystarczy tylko raz, ale pod obciążeniem alternatora obroty mogą głupieć.
Torp12 - 13-12-2010, 16:46
Ok. Dzięki za info. Jak sie dobiore do fotela to bede kombinowal.
pozdr.
Krzyzak - 14-12-2010, 07:36
Torp12 napisał/a: | Naprawde jest to niezbędne? | odpal silnik na 15 minut i wystarczy...
czy naprawdę trzeba 2x powtarzać?
piotrkor1 - 25-02-2011, 21:07
Obroty świrują tylko kiedy wyczyści się przepustnicę.Kilka razy odłączałem aku i żadnej procedury nie stosowałem.
bieniak - 26-02-2011, 21:20
hmmmm z własnego doświadczenia wiem że po odpięciu aku stosowałem 2 metody :
często nie uczyłem obrotów i fakt nim się komp dostroił mijały 2-3dni ale to z tego powodu że odpalałem i jechałem i nie mógł ustawić biegu jałowego ale po 2-3 dniach obroty 700 i wszystko w normie,,spalanie nie wzrastało obroty nie falowały tylko przez te 2 dni było koło 1000 na jałowym
druga to fakt czekałem aż zagrzeje się obroty opadną do 700 i włączałem wszystko co możliwe aby ustawił z obciiążeniem silnika i to wszystko. a po 3-4 razy nie zdażyło mi się odpalać:)
Tomek - 20-03-2012, 18:24
czy ktoś z was kombinował kiedyś jak obniżyć fotel kierowcy?
oczywiscie fotel jest opuszczony na sam dół, na tyle na ile się da oryginalnie, ale to troche mało
Anonymous - 22-03-2012, 17:00
Podepnę się pod temat o fotelach.
Chcę oddać fotel kierowcy do obszycia/naprawienia skóry i stąd moje pytanie
Czy mogę na miejsce fotela kierowcy i zamontować fotel pasażera (nie chodzi mi o działające poduchy a o pasowanie szyn)?
Jak będzie zachowywał się fotel bez podpiętej (jeśli się nie da) wiązki do zasilania sterowania fotelem?
Juiceman - 22-03-2012, 17:04
Wyskoczy Ci SRS - a kasowanie tylko za pomocą muta, fotel jak odkrecisz z szynami to nie będzie problemu z wstawieniem go na miejsce kierowcy.
Anonymous - 22-03-2012, 17:24
Jak fotele wrócą już na swoje miejsca to dalej będzie błąd SRS i trzeba go będzie skasować?
Czy komputer przetestuje i już nie wywali błędu?
swinks_UK - 22-03-2012, 17:30
Przemek, szyny nie są identyczne.
Trzeba albo odkręcać ze stelażu siedzisko i oparcie i podmieniać stelaż, albo prościej - ściąć mocujace nity szyny do prowadnic i podmienić szyny mocując je na krótkie śruby.
Juiceman - 22-03-2012, 17:57
Faktycznie Tomku, a już wprowadzałem w błąd heh.
dmn1 napisał/a: | Jak fotele wrócą już na swoje miejsca to dalej będzie błąd SRS i trzeba go będzie skasować?
Czy komputer przetestuje i już nie wywali błędu? |
Błąd nadal będzie nawet jak fotele wrócą na miejsce.
sveno - 23-03-2012, 00:24
dmn1, najprościej będzie jak sobie załatwisz jakiś fotel zastępczy na czas naprawy. Nie kombinuje z przekładaniem fotela pasażera, bo nikt tu nie wspomniał o tym, że mocowanie pasu będziesz miał od strony słupka, czyli nie zapniesz pasów!!! Albo fotel zastępczy, albo zostawienie auta u tapicera.
|
|
|