To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - problem z LPG sekwencja , czyzby wina cewki??

Anonymous - 06-12-2007, 22:35

wymien kable, przeczysc cewki, ja wypsikalem jeszcze po wyczyszczeniu Isolem (srodek do zabezpieczania polaczen, ukladow elektrycznych, konserwuje cewki, przewody). Aha jak wykrecisz cewki to zmierz rezystancje , Miernikiem należy podpiąć się pod oba wyjścia świec i zmierzyć oporność, jeżeli nie mieści sie w przedziale 17-25k ohm, cewka do wymiany. bylo o tym gdzies na forum.

a powiedz mi gdzie zamowiles te kable NGK i jaka cenka , i jeszcze gdzie te fajki i pzrewody do cewki?

Anonymous - 07-12-2007, 17:35
Temat postu: carusia
cześć, dzięki za informacje kable już jadą od Japaneze a cewki przemyję i spryskam tym specyfikiem na nowe mnie nie stać w tej chwili muszę jakoś sobie poradzić. Dzięki wielkie napiszę czy pomogło. Pozdrawiam Czarek.
Anonymous - 09-12-2007, 15:40

Podejrzewam, że mycie nic tu nie pomoże. Jeśli jest jak piszesz, że widać iskrę w środku cewki, to napewno jest przebicie miedzy cewką a rdzeniem i spryskanie specyfikiem nic nie pomoże, bo musiałbyś w jakiś sposób spryskać uzwojenie cewki, która jest zalana jakimś tworzywem. Najprawdopodobniej czeka Cię zakup fajkocewki.
Anonymous - 09-12-2007, 20:32
Temat postu: cewki w carusi
cześć, gdyby to była fajka pod cewką to są dostępne po 110zł i nie ma problemu z orginalnymi
ale same cewki kosztują 750zł. szt. a to już duży wydatek. Zamówię jeszcze fajki bo kable już idą, może będzie lepiej. Czy możliwe żeby sama cewka miała przebicie? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz. Czarek.

Anonymous - 10-12-2007, 22:43

u mnie po tym zabiegu tez widac niewielka iskre gdzies z srodka jednej cewki, ale auto duzo lepiej jezdzi i wogole nie przerywa. Podejrzewam ze ta cewka jest felerna bo jak mierzylem rezystancje to jedna byla w granicach normy a tej na ktorej jest przebicie jaos nie moglem zmierzyc, tzn caly czas bylo zero
Anonymous - 12-01-2008, 16:38
Temat postu: fajki
witam moja cari śmiga jak dawniej szarpanie się skończyło po wymianie fajek było przebicie w środku fajki a teraz sama przyjemność z jazdy jeżeli komuś szarpie to niech szuka do skutku musi być gdzieś przebicie, cewka jak padnie to koniec nie pojedziesz. Kable jeszcze raz kable i fajki do przeglądu na szarpanie i nierówne wolne obroty. Pozdrawiam Czarek
Anonymous - 23-04-2008, 10:04

czarek 1005 masz całkowitą rację.Ja przemyłem dokładnie podejrzaną fajkę i teraz śmiga,aż miło!
minek106 - 19-09-2008, 12:28

Witam.

Panowie mam taki sam problem niedawno założyłem gaz sekwencyjny do auta i samochód szarpie na gazie w granicach 2-2,5 tys obrotów przy przyspieszaniu a właściwie przy zmianie biegu na wyższy kiedy jest spadek obrotów i ponowne rozkręcanie silnika. Moje pytanie do was czy na benzynie mieliście takie same problemy ?? Pytam ponieważ u mnie na benzynie niema tego objawu i wszystko jest ok i jakoś nie chce mi się wierzyć że w aucie o przebiegu 60 tys km padły cewki i przewody WN. Dodam że zmieniłem świece i problem wcale nie ustal ani się nie zmniejszył. Czy wina może leżeć po stronie źle ustawionej mieszanki ?? Dodam że problem się nasila szczególnie kiedy skład mieszanki jest bogatszy. I jeszcze jedno czy przy przebiciu nie powinien zapalać się check ??

Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group