problem z LPG sekwencja , czyzby wina cewki?? |
Autor |
Wiadomość |
Młynek [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2007, 23:58 problem z LPG sekwencja , czyzby wina cewki??
|
|
|
pol roku temu zalozylem do swojego miska lpg sekwencje i zaczely sie problemy. Na gazie zaczal przerywac przy zbyt duzym obciazeniu tzn, gdy byl za wysoki bieg i nieraz pzrewywal tak bez powodu, pozniej niekiedy zaczela palic sie lampa od Ecu ale po chwili gasla. Z czasem te problemy sie nasilaly i teraz przy zimnym silniku strasznie szarpie na gazie, sytuacja w miare sie stabilizuje po przejechaniu okolo 15 KM,ale i tak przez caly czas pozostaje bardzo czeste pzrerywanie i niekiedy slychac "strzaly" dochodzace z komory silnika i bardzo czesto i na dlugo zapala sie pomaranczowa Ecu.
swiece wymienilem i przewody tez, ale to nic nie pomoglo |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10654 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 14-11-2007, 10:41
|
|
|
POjedz do zakładu niech porzadnie ustawią twoja instalacje LPG. Na sekwencji nie pwoienno być zadnych strzałów. Nich poswieca trochę czasu i porzadnie wyregulują.
Inną sprawą jest czy instalacja jest poprawnie załozona...
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 12:20
|
|
|
Wymień jeszcze palec kopułki zapłonowej.
A moze to też wina regulacji instalki |
|
|
|
 |
Młynek [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 15:55
|
|
|
ale u mnie nie ma zadnego palca kopulki zaponowej, sa tylko dwie cewki |
|
|
|
 |
Maryjon
Forumowicz
Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 201 Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
|
Wysłany: 15-11-2007, 17:53
|
|
|
Masz przebicie gdzieś.
Sprawdź cały układ WN na przebicia; świece, cewki, kable. |
_________________ Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991 |
|
|
|
 |
Młynek [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 18:20
|
|
|
no dobra, sprawdzilem, jest przebicie na przewodzie od cewki i cewka tez jakas podejrzana ,. w JC na wroblewskiego powiedzieli mi ze te przewody sa tylko w komletach z cewkami a jedna cewka 850 zł . i na dodatek nie ma nigdzie zamiennikow. Moze Ktos Was wie o czyms tanszym?? |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 20:52
|
|
|
a sorki myslalem ze w avantarze masz CAO a masz CJO, czyli ceweczki zaplonowe |
|
|
|
 |
szurek [Usunięty]
|
Wysłany: 17-11-2007, 11:58
|
|
|
jeśli pozwolicie dopiszę sie do tego tematu... miesiąc temu założyłem sekwencję BRC i mam ten sam problem... szarpie ( szczególnie na 3 biegu) po wymianie kabli WN jest o niebo lepiej ale nadal czasami poszarpuje... świece też nowe ( kable + świece NGK) byłem na regulacji jest roszę lepiej ale nadal problem sie powtarza
zmierzyłem oporność cewek: 1-sza. 17,8 kΩ, 2-ga. 18 kΩ czy jeszcze coś można zrobić ( 2 kable WN + 2 fajkocewki) |
|
|
|
 |
Maryjon
Forumowicz
Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 201 Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
|
Wysłany: 18-11-2007, 00:00
|
|
|
Moja wymieniła juz WN . Teraz wymienia fajki pod cewkami.
Możliwe że świeczka padła w międzyczasie... Ale bardziej wskazuje, że nie...Wymieniłem 5kkm temu ( nie wiem czy jak jest jak przebicie kabli, to wpływa na świeczkę -> tzn czy ją psuje.
Ustrojstwo puszcza pod obciążeniem, i pod obciążeniem mocnym - na wysokich obrotach nie atakuje, wali tylko na na niskich obrotach (1200-3000) przy depnięciu. Bieg zarówno każdy.
Kable od Japaneze, fajki jeszcze nie... Zamawiam na tygodniu.
Nie wiem jakie kable;faje motory w brykach waszych wyposażone były, ale objaw ten sam. [4g63 MSR 99].
Kable drogie, bo u nas nie ma NGK zamiennika!!!! - w stanach norma(tzn jest ngk za 30 $...). |
_________________ Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991 |
|
|
|
 |
szurek [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2007, 10:54
|
|
|
Nie wszystko zrozumiałem z twojej wypowiedzi ale to co zrozumiałem to u mnie jest tak samo ( przy niskich obrotach 1200-2500 obr/min) i wciśnięciu gazu ( przyspieszaniu) szarpie, daj znać czy po wymianie cewek objawy ustały. |
|
|
|
 |
czarek1005 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2007, 16:38 szarpanie carusi
|
|
|
witam was , ja też mam ten sam problem po założeniu sekwencji przejechałem ok. 6 tys i zaczęło się szarpie na niskich obr. po wymianie świec jest lepiej ale też czasem szarpnie na wolnych obr. jak sprawdzić gdzie przebicie jest na kablach czy na cewkach może już przerobiliście ten temat proszę o radę jeśli już wiecie co może być przyczyną mam nadzieję że kable bo cewki kosztują 750zł u japaneze ale wiem że do cewki DIAMOND można dokupić fajkę orginał chyba 110zł a te dwa kable 150zł . Pozdrawiam Czarek |
|
|
|
 |
vienek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 20:34
|
|
|
Najlepiej sprawdzić induktorem. Wsadzić do wody (oczywiście tak, aby tylko izolacja była w wodzie ) i jeden przewód induktora do wody, a drugi do przewodu. Najlepszy induktor o jak najwyższym napięciu, ale jeśli jest uszkodzona izolacja, to i na induktorze 1kV wyjdzie. |
|
|
|
 |
czarek1005 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2007, 16:38 cewki
|
|
|
witam, przepatrzyłem moje kable WN i nic ,widać tylko w cewkach małe światełko niebieskie jak przeskakuje ale nie wiem czy tak ma być bo jest w środku cewki tz. w obuch jest tak samo nie kopie po kablach też nic nie widać może to wina cewek tylko czemu obie świecą? napiszcie czy to normalne ja myślałem że to po wieszchu ma być iskra ale nie w środku. Pozdrawiam Czarek. |
|
|
|
 |
Młynek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2007, 19:30
|
|
|
Czarek, to niebieskie swiatelko to wlasnie przebicie. U mnie bylo widoczne przebicie na jednym kablu WN . 2 tygodnie temu Wymienilem kable WN (Seiwa 95zł) , swiece (NGK 56) a cewki przeplukalem, przeczyscilem benzyna ekstrakcyjna, i teraz jest o niebo lepiej , przejechalem od czasu tego zabiegu juz ponad 1000km |
|
|
|
 |
czarek1005 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2007, 18:52 cewki
|
|
|
cześć, zamówiłem kable NGK może to pomoże a jeżeli to przebicie jest w cewkach to czemu nie kopie albo nie idzie dalej jak są kable mokre tylko w środku miga jakby przekazywało iskrę i to w obuch jest tak samo. Jeżeli to cewki to spróbuję zrobić tak jak ty cewki są drogie jak diabli zastanawiam się gdzie można ich kupić taniej może z jakiegoś rozbitka? Dzięki Pozdrawiam Czarek. |
|
|
|
 |
|