Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z LPG sekwencja , czyzby wina cewki??
Autor Wiadomość
Młynek
[Usunięty]

  Wysłany: 13-11-2007, 23:58   problem z LPG sekwencja , czyzby wina cewki??

pol roku temu zalozylem do swojego miska lpg sekwencje i zaczely sie problemy. Na gazie zaczal przerywac przy zbyt duzym obciazeniu tzn, gdy byl za wysoki bieg i nieraz pzrewywal tak bez powodu, pozniej niekiedy zaczela palic sie lampa od Ecu ale po chwili gasla. Z czasem te problemy sie nasilaly i teraz przy zimnym silniku strasznie szarpie na gazie, sytuacja w miare sie stabilizuje po przejechaniu okolo 15 KM,ale i tak przez caly czas pozostaje bardzo czeste pzrerywanie i niekiedy slychac "strzaly" dochodzace z komory silnika i bardzo czesto i na dlugo zapala sie pomaranczowa Ecu.
swiece wymienilem i przewody tez, ale to nic nie pomoglo
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10654
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-11-2007, 10:41   

POjedz do zakładu niech porzadnie ustawią twoja instalacje LPG. Na sekwencji nie pwoienno być zadnych strzałów. Nich poswieca trochę czasu i porzadnie wyregulują.
Inną sprawą jest czy instalacja jest poprawnie załozona...
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 12:20   

Wymień jeszcze palec kopułki zapłonowej.

A moze to też wina regulacji instalki
 
 
Młynek
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 15:55   

ale u mnie nie ma zadnego palca kopulki zaponowej, sa tylko dwie cewki
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 15-11-2007, 17:53   

Masz przebicie gdzieś.
Sprawdź cały układ WN na przebicia; świece, cewki, kable.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
Młynek
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 18:20   

no dobra, sprawdzilem, jest przebicie na przewodzie od cewki i cewka tez jakas podejrzana ,. w JC na wroblewskiego powiedzieli mi ze te przewody sa tylko w komletach z cewkami a jedna cewka 850 zł . i na dodatek nie ma nigdzie zamiennikow. Moze Ktos Was wie o czyms tanszym??
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 20:52   

a sorki myslalem ze w avantarze masz CAO a masz CJO, czyli ceweczki zaplonowe
 
 
szurek
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2007, 11:58   

jeśli pozwolicie dopiszę sie do tego tematu... miesiąc temu założyłem sekwencję BRC i mam ten sam problem... szarpie ( szczególnie na 3 biegu) po wymianie kabli WN jest o niebo lepiej ale nadal czasami poszarpuje... świece też nowe ( kable + świece NGK) byłem na regulacji jest roszę lepiej ale nadal problem sie powtarza

zmierzyłem oporność cewek: 1-sza. 17,8 kΩ, 2-ga. 18 kΩ czy jeszcze coś można zrobić ( 2 kable WN + 2 fajkocewki)
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 18-11-2007, 00:00   

Moja wymieniła juz WN . Teraz wymienia fajki pod cewkami.
Możliwe że świeczka padła w międzyczasie... Ale bardziej wskazuje, że nie...Wymieniłem 5kkm temu ( nie wiem czy jak jest jak przebicie kabli, to wpływa na świeczkę -> tzn czy ją psuje.
Ustrojstwo puszcza pod obciążeniem, i pod obciążeniem mocnym - na wysokich obrotach nie atakuje, wali tylko na na niskich obrotach (1200-3000) przy depnięciu. Bieg zarówno każdy.
Kable od Japaneze, fajki jeszcze nie... Zamawiam na tygodniu.
Nie wiem jakie kable;faje motory w brykach waszych wyposażone były, ale objaw ten sam. [4g63 MSR 99].
Kable drogie, bo u nas nie ma NGK zamiennika!!!! - w stanach norma(tzn jest ngk za 30 $...).
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
szurek
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2007, 10:54   

Nie wszystko zrozumiałem z twojej wypowiedzi :) ale to co zrozumiałem to u mnie jest tak samo ( przy niskich obrotach 1200-2500 obr/min) i wciśnięciu gazu ( przyspieszaniu) szarpie, daj znać czy po wymianie cewek objawy ustały.
 
 
czarek1005
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 16:38   szarpanie carusi

witam was , ja też mam ten sam problem po założeniu sekwencji przejechałem ok. 6 tys i zaczęło się szarpie na niskich obr. po wymianie świec jest lepiej ale też czasem szarpnie na wolnych obr. jak sprawdzić gdzie przebicie jest na kablach czy na cewkach może już przerobiliście ten temat proszę o radę jeśli już wiecie co może być przyczyną mam nadzieję że kable bo cewki kosztują 750zł u japaneze ale wiem że do cewki DIAMOND można dokupić fajkę orginał chyba 110zł a te dwa kable 150zł . Pozdrawiam Czarek
 
 
vienek
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2007, 20:34   

Najlepiej sprawdzić induktorem. Wsadzić do wody (oczywiście tak, aby tylko izolacja była w wodzie ) i jeden przewód induktora do wody, a drugi do przewodu. Najlepszy induktor o jak najwyższym napięciu, ale jeśli jest uszkodzona izolacja, to i na induktorze 1kV wyjdzie.
 
 
czarek1005
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2007, 16:38   cewki

witam, przepatrzyłem moje kable WN i nic ,widać tylko w cewkach małe światełko niebieskie jak przeskakuje ale nie wiem czy tak ma być bo jest w środku cewki tz. w obuch jest tak samo nie kopie po kablach też nic nie widać może to wina cewek tylko czemu obie świecą? napiszcie czy to normalne ja myślałem że to po wieszchu ma być iskra ale nie w środku. Pozdrawiam Czarek.
 
 
Młynek
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 19:30   

Czarek, to niebieskie swiatelko to wlasnie przebicie. U mnie bylo widoczne przebicie na jednym kablu WN . 2 tygodnie temu Wymienilem kable WN (Seiwa 95zł) , swiece (NGK 56) a cewki przeplukalem, przeczyscilem benzyna ekstrakcyjna, i teraz jest o niebo lepiej , przejechalem od czasu tego zabiegu juz ponad 1000km
 
 
czarek1005
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2007, 18:52   cewki

cześć, zamówiłem kable NGK może to pomoże a jeżeli to przebicie jest w cewkach to czemu nie kopie albo nie idzie dalej jak są kable mokre tylko w środku miga jakby przekazywało iskrę i to w obuch jest tak samo. Jeżeli to cewki to spróbuję zrobić tak jak ty cewki są drogie jak diabli zastanawiam się gdzie można ich kupić taniej może z jakiegoś rozbitka? Dzięki Pozdrawiam Czarek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.