Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Uturbienie 4g63 www.slowboyracing.com
Hubeeert - 04-12-2007, 18:55
mariuszek napisał/a: | silnik 4g63i4g63t sam w sobie ma tylko kilka zmian:tłoki, ogudowa filtra oleju z wyjściem na chłodnice,wtryskiwacze oleju na denka tłoków.miska olejowa |
Oprócz tego zawory, cały dolot, kolektor wydechowy i wydech, wtryskiwacze, ECU wiązka. Koło zamachowe i sprzegło docisk też są inne o ile pamiętam.
O ile pamiętam od razu wypadałoby zlikwidować wałek balansowy a natrysk oleju na denka tłoków jest potrzebny o tyle, że tłokom wypadałoby zapewnić lepsze chłodzenie bo turbo je podgrzeje. Polecam sprawdzenie pompy wodnej i olejowej - czy na 100% są te same.
mariuszek napisał/a: | jak gadamy o turbo to podszebna mi instrukcja podłączenia podciśnień do 1g 4g63t |
Skoro potrzebujesz to sobie ściągnij service manual. Dział Downlads.
Anonymous - 04-12-2007, 19:46
masz racje jestem szczęśliwym posiadaczem eclipse 1g 4g63 92 r. i plimoutha {tak to sie pisze?} 4g63turbo 91 r.
Anonymous - 05-12-2007, 13:05
Plymouth'a
Hubeeert - 05-12-2007, 19:02
Dalsze różnice bo mi się przypomniało:
zawory
brak wyjścia oleju z silnika na turbo
brak wyjścia płynu chłodzącego na turbo
oczywiście brak powrotów tych płynów
Anonymous - 05-12-2007, 19:23
głowica jest taka sama tylko ma zaśepiony kanał smarny turbo brokiem.
Hubeeert - 05-12-2007, 19:50
mariuszek napisał/a: | głowica jest taka sama |
Hubeeert napisał/a: | Dalsze różnice bo mi się przypomniało:
zawory |
Anonymous - 05-12-2007, 20:26
nooooooo yo mamy porównanko i wniosek z tego taki że jest to nieopłacalne.
|
|
|