[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Uszczelniacze zaworowe
Anonymous - 08-05-2008, 22:20
hmmm..moze i tak.. ...bede musial to sprawdzic..dzieki
Anonymous - 08-05-2008, 22:25
Jesli masz wielopunktowy wtrysk to warto zacząc od wtryskiwacza
Anonymous - 08-05-2008, 23:24
szczerze to nawet niewiem czy to jest na wielopunktowym wtrysku za krótko go mam zeby to wiedziec
londolut - 09-05-2008, 00:25
modesto napisał/a: | moze wtrysk na tym cylindrze sie zapiekl czy cos takiego ? | Jak może być wtrysk zapieczony jak świeca mokra a nie jest to olej? modesto, przeczytaj cały temat Jak już to wtrysk może lać a świeca nie nadąża spalać wachy.
vippo napisał/a: | szczerze to nawet niewiem czy to jest na wielopunktowym wtrysku | Masz wielopunktowy wtrysk. Na kolektorze ssącym powinno pisać ECI
wichura1 - 09-05-2008, 10:15
vippo napisał/a: | szczerze to nawet niewiem czy to jest na wielopunktowym wtrysku za krótko go mam zeby to wiedziec |
Jeżeli nie masz gaźnika, a w 95 to niemożliwe, masz wielopunktowy. Mitsubishi pominęło i nie wykorzystywało jednopunktowego wtrysku paliwa.
Anonymous - 09-05-2008, 13:29
no tak Tomek..zapewne masz racje ..w sumie to ciekawa sprawa z tym wtryskiem,bo buda telepie najbardziej jak jest zimny-z rana a wtedy chodzi na ssaniu,dostaje jeszcze wiecej paliwa i moze nie nadążąć spalac ...jak sie rozgrzeje to juz inna gadka..lepiej pracuje,jest calkiem ok tylko swieca troche okopcona..Obstawiam ze wtrysk po czesci moze byc przyczyna..ahhh gdyby tylko czlowiek mial wiecej czasu i dostep do lepszych mechanikow(A nie takich co od razu kaza caly silnik wymieniac ) to napewno juz bylby naprawiony
|
|
|