To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Uszczelniacze zaworowe

Anonymous - 08-05-2008, 22:20

hmmm..moze i tak.. :idea: ...bede musial to sprawdzic..dzieki :wink:
Anonymous - 08-05-2008, 22:25

Jesli masz wielopunktowy wtrysk to warto zacząc od wtryskiwacza :P
Anonymous - 08-05-2008, 23:24

szczerze to nawet niewiem czy to jest na wielopunktowym wtrysku :roll: za krótko go mam zeby to wiedziec :P
londolut - 09-05-2008, 00:25

modesto napisał/a:
moze wtrysk na tym cylindrze sie zapiekl czy cos takiego ?
Jak może być wtrysk zapieczony jak świeca mokra a nie jest to olej? modesto, przeczytaj cały temat :) Jak już to wtrysk może lać a świeca nie nadąża spalać wachy.
vippo napisał/a:
szczerze to nawet niewiem czy to jest na wielopunktowym wtrysku :roll:
Masz wielopunktowy wtrysk. Na kolektorze ssącym powinno pisać ECI :)
wichura1 - 09-05-2008, 10:15

vippo napisał/a:
szczerze to nawet niewiem czy to jest na wielopunktowym wtrysku :roll: za krótko go mam zeby to wiedziec :P


Jeżeli nie masz gaźnika, a w 95 to niemożliwe, masz wielopunktowy. Mitsubishi pominęło i nie wykorzystywało jednopunktowego wtrysku paliwa.

Anonymous - 09-05-2008, 13:29

no tak Tomek..zapewne masz racje :wink: ..w sumie to ciekawa sprawa z tym wtryskiem,bo buda telepie najbardziej jak jest zimny-z rana a wtedy chodzi na ssaniu,dostaje jeszcze wiecej paliwa i moze nie nadążąć spalac :o ...jak sie rozgrzeje to juz inna gadka..lepiej pracuje,jest calkiem ok tylko swieca troche okopcona..Obstawiam ze wtrysk po czesci moze byc przyczyna..ahhh gdyby tylko czlowiek mial wiecej czasu i dostep do lepszych mechanikow(A nie takich co od razu kaza caly silnik wymieniac :? ) to napewno juz bylby naprawiony :doubt:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group