To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant z 1998r.

Serek - 03-08-2008, 22:27

Jedyny twój kłopot to...zamknięty bagażnik. Ktoś musi go otworzyć. Później na miejscu musiałbyś zdjąć obicie wewnątrz klapy i obejrzeć zamek. Jeżeli jest to "po staremu" to wystarczy, że wyciągniesz zawleczkę z boku zamka (blaszka w kształcie I_I ) i zamek sam wypada do środka. Dalej już wiesz co robić. Pamiętaj jednak, że wtedy klapa się nie zamknie.
seir - 03-08-2008, 22:51

Pod obiciem ponoć jest klamka do otwierania bagażnika od wewnątrz. Wg instrukcji zablokowałem bagażnik, a otworzyć da się go tylko kluczem, którego nie mam:



Może w ASO Mitsu mieli takie przypadki?

Serek - 04-08-2008, 15:17

seir napisał/a:

Może w ASO Mitsu mieli takie przypadki?


Być może ale Ty się trzymaj z dala od ASO.
Ogólnie to Hans Klops. Jeżeli nie możesz otworzyć bagażnika to dzwoń do speca od zamków ile za otworzenie bagażnika. Jak drogo to nurkuj do bagażnika, zdejmuj obicie, zawleczkę i wyjmuj zamek.

seir - 04-08-2008, 21:47

Hehe wtedy jak trzeba włamywacza to nikt się nie przyznaje, a pewnie jak wrzucę gaśnicę i trójkąt do bagażnika to na 2 dzień nie będzie już go :)

Spec od zamków to faktycznie naj najlepsza solucja problemu. Gorzej jak i on nie da rady... Mam nadzieję, że będziesz na najbliższym zlocie we Wro - spojrzymy na to jakoś...

seir - 04-08-2008, 23:52

Dogrzebałem do historii auta. Oto jego zdjęcia "z czasów dziecka":

http://66.102.9.104/trans...KVHlD0BAnMNGLDA


:shock:

Hugo - 05-08-2008, 00:12

seir napisał/a:
http://66.102.9.104/trans...KVHlD0BAnMNGLDA
:D
Serek - 05-08-2008, 17:31

Hugo napisał/a:
seir napisał/a:
http://66.102.9.104/trans...KVHlD0BAnMNGLDA
:D


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Mam nieodparte wrażenie, że autko dobrze wspomina jedynie zabiegi kosmetyczne tych Pań. Historia auta biorącego udział w wyścigach nie brzmi zbyt dobrze.
Jesteś pewien, że to ten sam?

P.S. Jeżeli jesteś we Wrocławiu zawsze możesz podjechać do mnie w godzinach popołudniowych. Chętnie obejrzę.

seir - 05-08-2008, 18:44

Jasne Serek! Wysyłam Ci PW i jadę na Przedmiejską zapytać o spoilery, daj znać to się spotkamy na mieście.
Serek - 05-08-2008, 22:07

Już po operacji otwierania bagażnika. Poza tym oględziny autka i jazda próbna...na fotelu pasażera.
seir - 05-08-2008, 22:13

Serek napisał/a:
Już po operacji otwierania bagażnika. Poza tym oględziny autka i jazda próbna...na fotelu pasażera.


Jeszcze raz dzięki Serek za odblokowanie bagażnika i informacje. Jestem teraz bardziej świadomy tego co jeszcze mam z nim zrobić :) Dzięki! :)

Serek - 05-08-2008, 22:19

Trochę szkoda, że zabrali mu spojlery i felgi. Zostawili progi? :shock: To złodzieje.
Patrząc na tabele kolorów wydaje się, że kolor jest właściwy. Tzn. nie potrafię określić dokładnie jaki to jest ale na pewno pochodny srebrnego. A więc barwa oryginalna.

seir - 05-08-2008, 22:25

Progi wylatują jutro po południu i autko leci na myjnie.

Fajne, nawet jak dostanę przedni w innym kolorze to z lakierem będzie miejszy problem...

seir - 10-08-2008, 01:02





Jak widać progi tak szybko nie wylecą... Śrubokręt trzeba mieć odpowiedni :) We wtorek autko będzie miało naprawiony łącznik elastyczny wydechu i podwieszony tłumik. Później wymiana wszystkich płynów i hamulce...

seir - 10-08-2008, 15:52

Widzę, że łączenie postów nie działa... :> No nic, później się poskleja.

Mam wielki problem i kieruję się do Was z pytaniem. Porobiłem zdjęcia, aby łatwiej zobrazować problemy :)

Problem 1: Koła
Tarcze hamulcowe są w dobre tzn. nie ma rdzy w miejscu klocków, ale sama obudowa klocków jak i piasty trzymające felgę są zardzewiałe. Mechanizm hamulców chcę wymienić (potrzebuję pomocy przy załatwieniu części), ale całych kół aż po felgę nie chcę wymieniać. Drucianka i papier ścierny dadzą radę?




Problem 2: Zabarwienie płynu chłodniczego
Był ładnie różowy, a jest jak widać... Poziom trochę szalał, bo raz nie było go wogóle, raz aż za dużo, a teraz się uspokoił. Brud szedł od dołu i podnosił się. Podejrzewam uszczelkę głowicy, ale mam nadzieję, że się mylę. Gdzie i za ilę mi to naprawią? Cena nie gra większej roli - ma być dobrze. Na zdjęciu widać jeszcze ślady rdzy na śrubkach. Moge je Fosolem obmyć i jakoś zabezpieczyć przed dalszym rdzewieniem?




Problem 3: Silnik się poci
Tak jak widać na zdjęciu. Okolice wlewu oleju tłuste i żółte. Sam olej muszę uzupełnić, ale nie wiem jak wlać, bo poprzedni właściciel nie poinformował mnie o tym. To pewnie też uszczelka...




Pomocy :(

czekoladka_1981 - 10-08-2008, 16:35

seir napisał/a:
Cena nie gra większej roli - ma być dobrze.

1) - zaciski hamulców , jak i tarczo/bębeny można:
seir napisał/a:
Drucianka i papier ścierny dadzą radę

lub wiertarka z druciakiem , lub:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17712
2) -jeszcze raz zmień płyn, ale po jeżdzie jak jest ciepły silnik. Odkęć też korek bloku silnika.
3) - nowa uszczelka.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group