To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ4A 1.6] Zablokowanie mechanizmu rozrządu po wymianie pask

Anonymous - 24-08-2008, 17:04

Podszedł. Dziękuję, Bartku! Corlone bangla jak dotąd.
londolut - 24-08-2008, 17:22

Bartek napisał/a:
Jakby podszedł z 2.4 gdi, to mam takowy.....
gregorbu napisał/a:
Podszedł.
Cóż za kompatybilność silników ;)
gregorbu napisał/a:
Corlone bangla jak dotąd.
No to piknie :mrgreen:
Anonymous - 24-08-2008, 21:18

londolut napisał/a:
Cóż za kompatybilność silników ;)
Niezupełnie. Rozstaw śrub ten sam, ale odsadzenie od bloku różne. Czujnik z GDi do 4G92 dało sie zaadoptować poprzez wymianę śrub mocujących na dłuższe oraz zastosowanie trzech podkładek pod czujnik. Czujnika z 4G92 do GDi zaadoptować się już niestety nie da.
londolut napisał/a:
No to piknie :mrgreen:
Naprawdę baaaardzo się cieszę, że problem został wreszcie rozwiązany. Zaczęło się od błahostki w postaci zerwanych pinów mocujących, które unieruchomiły mi auto, a skończyło uszkodzeniem czujnika, które nastąpiło wskutek prawidłowego złożenia blaszki z pierścieniem i zębatką (Bartek stwierdził, że ktoś wcześniej wymieniał czujnik i dopasowywał blaszkę, odpowiednio ją odginając).
londolut - 24-08-2008, 23:01

Teraz to już tylko do czwartku :) Ja będę w piątek, muszę zlookać na żywo tą twoją lotkę :mrgreen:
Bartek - 25-08-2008, 08:30

gregorbu napisał/a:
Czujnik z GDi do 4G92


4g64 GDi gwoli ścisłości ;)

Matejko - 25-08-2008, 09:20

gregorbu napisał/a:
Zaczęło się od błahostki w postaci zerwanych pinów mocujących, które unieruchomiły mi auto, a skończyło uszkodzeniem czujnika,


chyba do tematow o rozrzadzie trzeba dodac punkt - po zdjeciu oslon, a przed rozkrecaniem calego rozrzadu,

pkt 3/4. Zdemontuj czujnik halla :D

raz na tydzien mam kogos na pw. z pytaniem o to gdzie go kupic, bo przy wymianie uszkodzili :D

Anonymous - 25-08-2008, 09:41

Matejko napisał/a:
chyba do tematow o rozrzadzie trzeba dodac punkt - po zdjeciu oslon, a przed rozkrecaniem calego rozrzadu,
pkt 3/4. Zdemontuj czujnik halla :D

Przeprowadzając wymianę rozrządu zgodnie z prawidłami sztuki, raczej trudno uszkodzić czujnik Halla. Ustawienie wału korbowego i wałka rozrządu na znacznikach umożliwia bezkolizyjne zdjęcie i włożenie zębatki wału korbowego wraz z blaszką bez zahaczenia o czujnik. Zasadniczo jedyne niebezpieczeństwo grozi czujnikowi ze strony uchwytu poduszki, mocowanego do bloku. Ten uchwyt to całkiem poroniony pomysł - trzeba go odkręcić, by wymienić napinacz i pasek, a wówczas jest niebezpieczeństwo, że spadnie na czujnik. Tu trzeba być ostrożnym.
W moim przypadku ktoś wcześniej coś kombinował z czujnikiem. Po założeniu nowej oryginalnej blaszki okazało się że obcierała o czujnik i uszkodziła hallotron.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group