To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - [Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować

tomekrvf - 29-08-2008, 22:56

Bartek napisał/a:
do tego znając głośność wtrysków Landi zapytałem o głośność Prinsa - odpowiedź była wysoce wymijająca, więc pewnikiem dokładne wtryski (liniowe od 2 ms) muszą być głośne.....

Keihiny są jedne z cichszych jakie słyszałem. Mam założonego Prinsa w Galancie.

Anonymous - 01-09-2008, 07:04

Witam
Niegdyś pracowałem w Firmie Proton -Głógny przedstawiciel JTG na rynek europejski-jnstalacje v-generacji są bardzo fajne -natomiast te wwykonaniu icom ,wymagają niestety sporo pracy ,przed montażem,poniewaz maja zbyt wiele niedoróbek-oraz tak naprawdę Tylko jedna firma w polsce dorze opanowała montaz tych instalacji- Osobiście polecam JTG -Osobom które mają duże pojęcie o działaniu tych instalacji-(oraz lubią dużo "grzebać " w swoim aucie-instalacja bowiem wymaga kilku "OFICJALNIE NIEDOZWOLONYCH" przeróbek w celu poprawnego działania,Dochodzi jeszcze problem -Trwałości pomp Gazu (średnia nie przekracza 20-30 tyś.km.przebiegu)
Pracowałem w tej branży kilka lat. i osobiście polecałbym BRC-seqent(duży,nie 24) lub OMEGA-Gas tylko i wyłącznie z wtryskiwaczami Keihina. To sprawdzona i niezawodna marka-Pozatym Jeżeli zamonujesz instalacje w autoryzowanym punkcie montażu-BRC-który ma wparcie techniczne w całej polsce-To masz jeszcze ogólnopolską gwarancję ,i wrazie co,600km od domu-zawsze możesz liczyć na bezpłatną szybka naprawę .
Obecnie Pracuję w Branży Maszyn drogowych(więc nie jest to reklama)-
pozdrawiam.

[ Dodano: 01-09-2008, 07:08 ]
Głowny przedstawiciel BRC -znajduje się w TARNOWIE.

Artii - 02-09-2008, 09:42

GazMajster-G1 napisał/a:
BRC-seqent(duży,nie 24) lub OMEGA-Gas tylko i wyłącznie z wtryskiwaczami Keihina


Jaki dokładnie model BRC masz na myśli do 4G63 w CS0? (skoro seqent 24 odpada).

Omega-Gas czyli masz na myśli Landi Renzo? (Jeśli o tym piszesz to czytałem i słyszałem o niej dużo dobrego).

Wie ktoś może jaka butla w koło się mieści tak, aby nie wycinać tych plastików na duperele?

krzysio1972 - 02-09-2008, 09:51

Artii napisał/a:
Jaki dokładnie model BRC masz na myśli do 4G63 w CS0? (skoro seqent 24 odpada).


Pewnie FLY, 24/56 to kastraty FLYa.

Artii - 02-09-2008, 22:32

Zdecydowałem ze zaloże Landi Renzo Omegas ale nie z tymi wtryskiwaczami co polecacie bo koleś powiedział że listwa wtryskowa Keihin kosztuje 1400zl :( .

Zakładam w Jastrzębiu Zdroju mam nadzieje że będe zadowolony.

Nie wiem czy zakładać wlew gazu obok wlewu benzyny (dopłata 100zł) ponieważ widziałem kilka samochodów, które rdzewieją w tym miejscu po roku. Co sądzicie na ten temat bo sam już nie wiem?

Jaki zbiornik wchodzi w koło bez wycinania dziur w plastikach?

krzychu - 02-09-2008, 22:56

GazMajster-G1 - Piszesz ze JTG ICOM-y ma niedoróbki, a czy czesto zdazaja sie zle nawiercone kanaly dolotowe i przez to zamarcanie ukladu dolotowego? Na czym polega "nielegalna" przeróbka?

Artii - pochwal sie wykresami z hamowni jak zamontujesz (moze dostaniesz gratis ;)

Krzychu

Anonymous - 03-09-2008, 01:57

Witam
Zamarzanie kanalu dolotowego-świadczy o ,słabych kwalifikacjach montera,lub malym doświadczeniu. Niedoróbki ,np. niedowiercone kanały zasilające wtryskiwacze,wióry.zbyt małe przekroje, jak trafisz na ekstra partie to wygląda "jak z od kowala. Natomiast wtryskiwacze są bomba- nigdy jeszcze nie trafilem żeby wysiadł-zdarza się ,że po 200000-zwiększają przepływy -no ale w końcu siemens.
Myśląc o NIELEGALNYCH przeróbkach mam ,na myśli,że np.należy(dla długich mororów), wywalić elektrozawór z zbiornika,oraz np. układ zabezpieczający przed przetankowaniem. Zdarza się również ,wywalić(zastąpić )czym innym regulator przeplywu. Wszyscy powinni wiedzieć ,że większośc ,elementów ma stosowne homologacje-uwzględnione w protokole montażu.(kopia w wydziale komunikacji)po wbiciu w dowód. Oraz ,że w razie draki -monter-lub dignosta,może mieć długie wakacje.
Oczywiście ,nie mam na myśli ,że każde przerobione JTG to bomba- wszelkie przeróbki ,wykonane w granicach zdrowego rozsądku oraz umiejętnym użytkowaniu, są równie bezpieczne co orginał(natomiast ne ma to potwierdzenia-świadectwem homologacji).-czyli jest NIELEGALNE.
Niedawno sprzedałem moją SIGMĘ z JTG 3.0 12V lato z klimą ,dynamicznie w mieście 12 l. minimum 8,5l. maksimum (z świecka do Frankfurtu nad Menem z tankowaniem-3.5godziny. rombła mnie na 17l.) przy czym auto o wiele bardziej dynamiczne niż na benzynie. no. ale to już historia.

Ktoś pisał jaki seqent- (jest zwykły oraz seqent 24)-jeżeli sa nowsze (inne)to-może lecz nie jestem w tej chwili na bieżąco na rynku gazowym. (myślałem o pierwotnej wersji seqenta-po modyfikacjiach programowych.)

Artii - 03-09-2008, 08:28

krzychu napisał/a:

Artii - pochwal sie wykresami z hamowni jak zamontujesz (moze dostaniesz gratis ;)


Koleś mówił że sprawdzają przed i po założeniu na hamowni. O tym czy mi coś da nie wspominał. Jak da to wkleje :) .

krzychu - 03-09-2008, 08:32

No ale uwazasz ze lepiej (i pewniej) wziasc takiego OMEGAS lub BRC seqent niz V gen JTG ICOM-e? Bo w sumie przy tych cenach co czytam to juz niewiele drozej wychodzi. A te pompy gazu faktycznie co 30 tys odmawiaja posłuszeństwa?

Krzychu

Artii - 03-09-2008, 13:23

Myślę że Landi Renzo Omegas jest na tyle sprawdzoną instalacją że nie powinno być problemu. Mam przynajmniej taką nadzieje :) . A jak będzie sie zobaczy w piątek.
krzysio1972 - 03-09-2008, 13:32

Artii napisał/a:
Myślę że Landi Renzo Omegas jest na tyle sprawdzoną instalacją że nie powinno być problemu.


Jak fachmani ok, to będzie dobrze.
Rozumiem, że jak nie keihiny to oryginalna listwa LR med omegas (równie dobra co droga).

Artii - 06-09-2008, 11:16

No i misio zagazowany śmiga sobie

Narazie przejechałem tylko 100km. Na obecną chwile nie widze różnic w przyspieszeniu oraz jeździe na Pb i LPG. Różnica niecałe 2KM.
Co mnie zdziwiło to to że misiowi na PB brakuje 10KM w porównaniu do wartości katalogowych :( . Koleś powiedział że to normlka.

Jak narazie jestem zadowolony choć mam kilka zastrzerzeń:
- jak zapłaciłem pani mnie poinformowała że gwarancja jest na reduktor dwa lata (jak dzwoniłem to mówili że na całą instalacje). Mam nadzieje że nie będzie potrzebna wcale
-troszke zbyt wysoką butle mi wstawili jednak przy przeglądzie po ok 1000km mają mi wymienić na mniejszą

Więcej informacji podam wraz ze wzrostem liczby km :) Oby tylko pozytywne .

krzychu - 06-09-2008, 11:31

Dal wydruki z hamowni? Bo zależy czy to 10 koni mniej to jest moc na kołach czy na silniku bo te nowe hamownie potrafia wyznaczyc moc silnika (licza to jakos przy przyspieszeniu) a te stare wyznaczaja ta na kołach czyli pomniejszona o opory toczenia.

A co z tym wlewem? Pod klapką czy "standartowo"?

Ile trwal montarz?

Krzychu

Artii - 06-09-2008, 23:03

Wlew gazu kolo wlewu PB.

Czas zakładania instalacji trwał ok 9 godzin.

Wykresy z hamowni mam. Nie wiem jaka to była hamownia. Na wykresie są 3 przebiegi: moc, moment i te opory toczenia.

krzychu - 06-09-2008, 23:08

Wrzuc skana jak mozesz i czy to jest na gazie czy na PB?

Krzychu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group