Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować
Autor Wiadomość
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 26-08-2008, 01:48   [Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować

W ASO Mitsubishi w Katowicach polecono mi kolesia który zakłada gaz do samochodów. Koleś wynajmuje u nich garaż i tam to robi.

Polecił mi instalacje:
Diego za 2700pln
Zenit za 3000pln
Landi Renzo za 4200pln
Prince za 4800pln

Podobno dwie pierwsze mogą sprawiać problemy typu świecące się CE.

Czy ta Landi Renzo będzie ok? (troche droga ale badziewia nie chce zakładać).

Może znacie jakiś godny polecenia warsztat na slasku (Katowice, Gliwice kub okolice) który ma pojęcie o gazowaniu?
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-08-2008, 09:10   

Znaczy ja kiedys szukalem informacji na temat instalacji i znalazlem takiego goscia:

http://www.eko-car.com/

Bardzo sesownie sie wypowiadal na forach odnosnie instalacji (jako jeden z niewielu instaluje tez V generacje) ma hamownie itd.

A tutaj masz to co gosc pisal o instalacjach:

http://www.motonews.pl/fo...rby=asc&start=0

nazywa sie croma1

Krzychu
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 26-08-2008, 09:34   

hmm za cene landi renzo spokojnie zalozysz brc, ktory wydaje mi sie lepszy, a jak juz brc, to lepiej stag300, bo tanszy a praktycznie to samo i mniej inwazyjny montaz w komorze silnika, te ceny co podales to tak po 300-500zl przesadzone,
i wcale 2 pierwsze nie sprawia problemu ze swiecacym CE tylko monter, ktory nie wie ze mitsubishi najczesciej wymagaja 2 emulatorow, i to wcale nie znaczy ze te 2 drozsze nie wywolaja swiecenia CE, a pewnie zarobek na nich wiekszy stad proponuja te drozsze
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 26-08-2008, 17:11   

Co rozumiesz pod pojęciem mniej inwazyjny montaż w komorze silnika?
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-08-2008, 14:26   

Z tego co widzialem to ciekly wtrysk gazu (V generacja) ma najmniej inwazyjne ingerencje (w sumie to dziala tak ze masz zbiornik pomke i wtryskiwacze wiertane w dolot do tego komputer od razu tylko emuluje to co dostaly by wtryskiwacze benzynowe przez co nie trzeba tworzyc nowych map, regulowac bo wszystko zalatwia komputer fabryczny auta, no nie nie ma dziwnych rzeczy jak mikser czy tym inne rzeczy, a wtryskiwacze ponoc odpowiadaja jakoscia tym stosowanym w benzynie) Cena zdaje sie juz kolo 5000zl zaczynaja. No i jeszcze przewaznie wzrost mocy..... bo gaz troche chlodzi powietrze przez co silnik go troche wiecej zasysa ;) Ten zaklad co Ci poslalem montuje takie instalacje.

Krzychu
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 27-08-2008, 16:04   

Artii napisał/a:
Co rozumiesz pod pojęciem mniej inwazyjny montaż w komorze silnika?


przy stagu zamontowanym u mnie, pod maska oprocz dziur na wtryski, mam zrobiona doslownie jedna dziure na czujnik temperatury, w fiescie u znajomej i instalacji brc(montowanej poniekat w jednym z najbardziej polecanych warsztatow w okolicach kalisza) tych dziur naliczylem juz 6, do tego jakies dziwne uchwyty musialy byc dorabiane itp.
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-08-2008, 16:14   

Cytat:
Czy ta Landi Renzo będzie ok? (troche droga ale badziewia nie chce zakładać)


Możesz przybliżyć temat badziewności instalacji Landi?

Jedno co może budzić zastrzeżenia, to głośność pracy wtryskiwaczy gazu - po zamknięciu maski z zewnątrz trudno zgadnąć co za cykanie/szum dochodzi spod, a w środku nawiew ustawiony na 25% mocy skutecznie zagłusza cykanie, nawet na biegu jałowym

[ Dodano: 27-08-2008, 16:16 ]
PS jestem świeżo upieczonym użytkownikiem instalacji Landi Omegas (od czerwca ponad 7000 km), ale problemów żadnych jak dotąd
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 27-08-2008, 17:34   

Bartek napisał/a:
Możesz przybliżyć temat badziewności instalacji Landi?

Nie napisałem nigdzie ze Landi to badziew. Napisałem tylko, że badziewia nie chce zakładać. Nie mialem nigdy takiej instalki więc pytam czy tej firmy instalka byłaby ok.

Krzychu napisałem meila do tego kolesia. Napisał że Landi Renzo omegas 3400zl
a Prinse za 4900zl

Różnica w cenie 800zl sporo.
_________________

 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-08-2008, 18:14   

Artii napisał/a:
Nie napisałem nigdzie ze Landi to badziew.


Luzik - źle Cię zrozumiałem ;)

Moje "zastrzeżenia" do instalki znasz, Prinsa w Wawce żaden zaufany (subiektywnie ;) ) zakład nie montuje, a ten w którym byłem zrobił na mnie straszne wrażenie...... do tego znając głośność wtrysków Landi zapytałem o głośność Prinsa - odpowiedź była wysoce wymijająca, więc pewnikiem dokładne wtryski (liniowe od 2 ms) muszą być głośne.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 27-08-2008, 21:32   

Keihiny są naprawdę cichsze, ja tam ich nie słyszę. Zaletą wtryskiwaczy med lr omegas jest odporność na bród i są minimalne szybsze od keihinów i równie wydajne. Rozumiem, że masz medy, bo keihiny też były montowane w omegas.

EDIT
A z tym warsztatem w wawie to patrząc na łapy nie jest tak źle ;-)
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-08-2008, 13:06   

Artii - pytales o ciekly wtrysk gazu (JTG ICOM)?? Zapytaj o cene czy sie cos zmienilo (ztanialo), a do tego on na pewno reguluje na hamowni wiec przy okazji masz pomiar samochodu przed i po instalacji (co tez pewnie tanie nie jest)

Krzychu
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 28-08-2008, 19:00   

Biorąc pod uwage cene litra CNG 2,1zl i lpg 2,3zl jest to zupelnie nie oplacalne. Liczba stacji CNG to już w ogóle klapa.
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-08-2008, 19:45   

Ale piszac ciekly wtrysk gazu (V gen) nie mialem na mysli CNG......

To instalacje ktore nie maja parnownikow tylko wtryskuja ciekly gaz do ukladu dolotowego i dopiero sie tam odparowuje...... Pod paroma wzgledami sa lepsze z tego co czytam...

Krzychu
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 29-08-2008, 11:11   

Artii napisał/a:
cene litra CNG 2,1zl i lpg 2,3zl


Tyle to może kosztowac nie litr tylko 1m3. A biorąc pod uwagę że tych m3 potrzeba o prawie połowe mniej niz litrów lpg na ta samą trase to jak najbardziej warto :-)
Zostaje tylko koszt butli i jej wielkość, ale tu chyba nie jest tak źle. A z tankowaniem w wawie akurat nie ma problemu.

krzychu napisał/a:
wtryskuja ciekly gaz do ukladu dolotowego i dopiero sie tam odparowuje


dla mnie to jedyny powód
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 29-08-2008, 11:14   

Jak dla mnie Eko-Car z Jastrzebia rules
i wybralbym na twoim miejscu staga 300 stosunek ceny do jakosci godny uwagi
https://www.ac.com.pl/aut...ic.php?f=7&t=11
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.