To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - legnum-galant vr4 twin turbo spalanie przekładka kierownicy

mitsu_pl - 08-09-2008, 18:15

W naszym pięknym kraju, gdzie szczytem możliwości są 2 pasy ruchu w jednym kierunku, trudno o spalanie na poziomie 10L, zwłaszcza w moim regionie, gdzie tranzyt tirów na wschód znacznie utudnia bezstresową jazdę ze stałą prędkością, nie wspominając o tych śmiesznych ograniczeniach prędkości i policjantach nadal ukrywającyhc się w krzakach. Dlatego też spalanie często przerasta te testowe... ale to tylko takie moje spostrzeżenie...
seir - 08-09-2008, 18:38

Ursus napisał/a:
londolut napisał/a:
Jeśli jesteś nastawiony na kupno VR-4 gdzie jest 2,5 V6 TwinTurbo to pytaniem o paliwożerność się tylko ośmieszyłeś.

Prześmieszny stereotyp, kiedyś z czystej ciekawości chciałem się dowiedzieć ile takie auto pożera i usłyszałem coś równie śmieszno-głupiego zamiast konkretnej odpowiedzi.



Dokładnie. Prześmieszną sprawą byłoby kupno VR-4 i zrobienie go na LPG...

swinks_UK - 08-09-2008, 20:00

seir napisał/a:

Dokładnie. Prześmieszną sprawą byłoby kupno VR-4 i zrobienie go na LPG...


Powiedz to tym kilku właścicielom VR-ek w UK, co mają założone LPG, a na torze testowo wypadają tak samo :evil: .

Może tak dać sobie na luz, bo chłopak zapytał się o spalanie i inne koszty, więc powinien dostać rzeczową odpowiedź, a nie śmichy-hihy od "teoretyków".

brodzky - 08-09-2008, 21:16

Jak pamietam ze zlotu to Leppe mowil, iz przekladka z czesciami 5kzl a o spalanie pytalem w Evo X i chyba Kochajja i wyszlo na to, ze kolo 2l wiecej od zwyklej v6.
roch_27 - 08-09-2008, 23:18

brodzky napisał/a:
Jak pamietam ze zlotu to Leppe mowil, iz przekladka z czesciami 5kzl a o spalanie pytalem w Evo X i chyba Kochajja i wyszlo na to, ze kolo 2l wiecej od zwyklej v6.
:shock:

Ciekawy jestem czy potwierdzi to, jak rzeczywiście dokona przeróbki z RHD na LHD w stopniu zapewniającym bezpieczeństwo - nie mówię tu jakiejkolwiek fuszerce :P dołączając do tego dokumentację fotograficzną z przebiegu przekładki.

Bezpieczeństwo to podstawa i nie ma mowy o cięciu kosztów :!:


Legnum/Galant nie ma symetrycznej ściany grodziowej jak np auta europejskie, w przypadku których całkowity koszt przekładki to 9 kzl :!:

Dlatego to co teraz napiszę, nie chcę żeby było odebrane jako złośliwość - koszt samych części na allegro to jakieś 5-6 tys pln. A co dalej z przekładką :?: :| Czy to wykona jakiś kowal :?: Czy przysłowiowy pan Kowalski w garażu :?:
No chyba, że mówimy o kwocie rzędu 5k euro ;)




BTW: eremita, - pytanie do Ciebie - zadajesz pytania na PW, jednak nie czytasz odpowiedzi :?:

pozdro

Hubeeert - 08-09-2008, 23:36

W naszym kraju nietrudno o spalanie poniżej 10 l - wystarczy jechać przepisowo. Każdy kto mi powie że nie po to kupował szybki samochód żeby tak jeździć niech przestanie jęczeć że samochód pali 20l/100.


W moim Mirage - 1,6l turbo
Trasa - dynamicznie - 12-13l/100km (gaz, hamulec, przelotowa około 140)
trasa - spokojnie - 7,5-8,2l/100km - stała 90-100, gaz w podłodze tylko przy wyprzedzaniu
miasto - dynamicznie - od 17l/100km w górę
miasto spokojnie - 8-9l/100km

Jak widać można. :roll:

swinks_UK - 09-09-2008, 01:49

Myślę, że odpowiedziami Rocha i Hubeeerta można zakończyć wątek.
Co do przeróbki, to tylko sposób Kochajja jest sensowny, czyli ściana grodziowa plus dalszy ciąg. I jak mówił Roch bezpieczeństwo to nr 1. Masz tu do czynienia z 280 bhp na wejściu więc MUSi być profesjonalnie zrobione.
Poza tym, spalanie to kwestia ciężkości nogi i upodobań.
Do tego koszty serwisowania i dbania o auto by jeździło - i tu najczęściej jest niewesoło.

Ursus - 09-09-2008, 15:28

swinks_UK napisał/a:
Może tak dać sobie na luz, bo chłopak zapytał się o spalanie i inne koszty, więc powinien dostać rzeczową odpowiedź, a nie śmichy-hihy od "teoretyków".

I tylko o to chodzi, a swoją drogą ciekawe komu byłoby "prześmieszniej", mi w VR4 z ale z gazem czy komuś w zwykłym 2.5V6 :lol:

Krzys - 09-09-2008, 17:52

Roch_27 , mitsu_pl ma racje 20L da sie osiągnąc bez problemu:( (wiem to z autopsji)
eremita - 09-09-2008, 17:58

dzieki za konkretne odpowiedzi :)
coraz wiecej wiem naraziej jestem na TAK :wink:
dolina z tymi czesciami o ktorych pisał swinks_UK i ze jest ciezki dostep do czesci :roll: ale jesli sa dostepne to najwazniesze :wink:
zreszta koszt legnum + koszt przekładki +spalanie rowna sie wrazenie z jazdy bezcenne :lol:

[ Dodano: 09-09-2008, 18:11 ]
roch_27 napisał/a:
brodzky napisał/a:
Jak pamietam ze zlotu to Leppe mowil, iz przekladka z czesciami 5kzl a o spalanie pytalem w Evo X i chyba Kochajja i wyszlo na to, ze kolo 2l wiecej od zwyklej v6.
:shock:

Ciekawy jestem czy potwierdzi to, jak rzeczywiście dokona przeróbki z RHD na LHD w stopniu zapewniającym bezpieczeństwo - nie mówię tu jakiejkolwiek fuszerce :P dołączając do tego dokumentację fotograficzną z przebiegu przekładki.

Bezpieczeństwo to podstawa i nie ma mowy o cięciu kosztów :!:


Legnum/Galant nie ma symetrycznej ściany grodziowej jak np auta europejskie, w przypadku których całkowity koszt przekładki to 9 kzl :!:

Dlatego to co teraz napiszę, nie chcę żeby było odebrane jako złośliwość - koszt samych części na allegro to jakieś 5-6 tys pln. A co dalej z przekładką :?: :| Czy to wykona jakiś kowal :?: Czy przysłowiowy pan Kowalski w garażu :?:
No chyba, że mówimy o kwocie rzędu 5k euro ;)




BTW: eremita, - pytanie do Ciebie - zadajesz pytania na PW, jednak nie czytasz odpowiedzi :?:

pozdro


jeszcze raz dzieki za odpowiedz tą i tą na PW nie przeczyałem bo odpowiedziłeś wczoraj o 9 a wczoraj nie miałem czasu buszowac po necie 8) dopiero dzisiaj :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group