Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
12-04-2009, 18:40
legnum-galant vr4 twin turbo spalanie przekładka kierownicy
Autor Wiadomość
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-09-2008, 12:20   legnum-galant vr4 twin turbo spalanie przekładka kierownicy

witam.
na zlocie jak zobaczyłem legnumy - galanty vr4 twin turbo to oszalałem i sie teraz zastanawiam by sobie takiego sprawic
tylko interesuje mnie jakie one maja spalanie??? czy naped na 4 kola jest stały?
i moze kosztowac przekladka kierownicy na odpowiednia styrone???
 
 
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 07-09-2008, 12:42   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=19944

tutaj masz wszytko na temat vr4. Wystarczy trochę poszukać. Pzdr
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2008, 15:27   

Jeśli pierwsze Twoje pytanie dotyczy spalania to nie jesteś przygotowany na uzytkowanie takiego auta
To jest Tturbo ile mu wciśniesz tyle spali :D
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-09-2008, 18:27   

no raczej jestem ale dobrze wiedziec mniej wiecej ile?
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2008, 19:41   

Auta z turbiną palą tyle ile się im wleje...myślę,że 25 litrów nie będzie problemem :)
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 07-09-2008, 20:23   

25 l/100km to już max jest. kochajj, albo roch_27 mógłby się wypowiedzieć :)
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2008, 20:30   

Ale umówmy się...takiego auta nie kupuje się po to aby mało paliło...
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-09-2008, 21:53   

kazde auto spali tyle ile sie mu wleje :P juz doczytałem ze jak sie jedzie powoli tak by sie nezałąnczały turbiny to pali jak zwykły 2,5 V6 ale jak sie mu daje to wir w baku :shock: i na trasie 15 moze łyknąć :wink:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 08-09-2008, 10:43   

eremita napisał/a:
jak sie jedzie powoli tak by sie nezałąnczały turbiny to pali jak zwykły 2,5 V6
Buehehhe to będziesz jeździł do 2k rpm? 50km pokonasz w czasie 30 lat. Jeśli jesteś nastawiony na kupno VR-4 gdzie jest 2,5 V6 TwinTurbo to pytaniem o paliwożerność się tylko ośmieszyłeś.
Czerwien napisał/a:
takiego auta nie kupuje się po to aby mało paliło...
Dokładnie. Taki samochód kupuje się po to, żeby sprawiał frajdę z jazdy, wciskał w fotel i pokazywał kierowcom innych kombi jak wygląda dym z wydechu ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 08-09-2008, 10:52   

W zwykłym silniku 2,5 6G73 18L/100km w trasie nie stonowi problemu więc dla tego silnika w trasie maxa bym określił na 20L/100. W VR4 układ napędowy jest bardzo podobny do tego z LAncerów EVO, więc jest stały na obie osie. A co do przekładki kierownicy to musisz się chyba sam zorientować...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 08-09-2008, 11:04   

mitsu_pl napisał/a:
co do przekładki kierownicy to musisz się chyba sam zorientować
Zapytaj usera autoR, on ma już za sobą parę przekładek RHD -> LHD.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-09-2008, 12:05   

Jak widzę póki co otrzymałeś odpowiedzi od samych fachowców... :D

1. Przekładka - pytaj użytkowników kochajj, Roch_27 i AutoR. Moim zdaniem musisz być prawdziwym szaleńcem, desperatem, i fanatykiem (jak oni) by bawić się w przekładkę, wymaga masy nakładów finansowych i cierpliwści, poza tym jest niezwykle trudna.
Myślę, że jak nie potrzebujesz duuużej fury to takie Evo VI sprawiło by ci nawet więcej radości, bo koszty byłyby te same.
2. Spalanie - dokładnie zależy od stylu jazdy. U nas w UK wśród użytkowników przyjmuje się średnią 22mpg, jednak indywidualne wyniki mieszczą się w przedziale 20 do 29mpg. Dla przykładu w luźnej autostradowej trasie wynik może sięgnąć nawet 8.6l/100 km, a na torze w Castle Combe (okrążenie 5.4km) za 15 minutową sesję masz pusty bak (55l).

No i prawdziwe koszty - części zamienne. Tutaj VR4 ma tylko budę wspólną z Galantem. Części będziesz musiał sprowadzać albo z UK, albo z Japonii, czasem w NZ lub Australii coś się trafi. Nie jest tanio. Tutaj nie ma co liczyć na Japaneze :wink:
Poza tym serwis - co 5000 mil lub rok wymiany płynów, czyli olej (Amsoil STO koszt 55 GBP), płyny w dyfrze i transfer boxie (koszt jakieś 25 GBP) - to własnym nakładem, wymiana płynu w AYC (tylko serwis, bo trzeba odpowietrzać i to koszt 50 GBP). Wymiana płynu w A/T - Amsoil to jakieś 120 GBP raz na 5 lat lub co 50k mil. Do tego filtry. Klocki i tarcze. Itp, itd.

A jak trafisz na auto - ruinę to na wejściu dodatkowo:
1. popychacze
2. świece
3. paski
4. pompka ayc
5. wydech (tłumiki elastyczne lecą, prują się szybko)
6. któraś z turbinek może cieknąć
7. cieknąca chłodnica intercoolera
8. przepływka
(to na podstawie postów nowych użytkowników z Club VR4)
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 08-09-2008, 12:10   

mitsu_pl napisał/a:
dla tego silnika w trasie maxa bym określił na 20L/100
trochę przesadziłeś :wink:

Według tego co przeliczył Tomek (kochajj) jego Legnum na trasie spalił coś powyżej 10 L ;) I nie była to jazda emeryta :P
Poza tym takie spalanie podają użytkownicy vr4 z Australii :arrow: www.OZVR4.com

Co innego spalanie na torze :twisted: tu trzeba liczyć ~ 40 L :D

pozdo
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 08-09-2008, 17:02   

londolut napisał/a:
Jeśli jesteś nastawiony na kupno VR-4 gdzie jest 2,5 V6 TwinTurbo to pytaniem o paliwożerność się tylko ośmieszyłeś.

Prześmieszny stereotyp, kiedyś z czystej ciekawości chciałem się dowiedzieć ile takie auto pożera i usłyszałem coś równie śmieszno-głupiego zamiast konkretnej odpowiedzi.

Kupić auto to często nie jest problem, natomiast utrzymać to już druga sprawa. Dlatego takie informację są istotne, a takie zdanie to można rzucić komuś, kto kupuje furę za pół miliona i martwi się spalaniem. VR4 to nie samochód dla bogaczy, oni nie kupują czegoś takiego, to samochód przede wszystkim dla miłośników i fanatyków, a ci z kolei dla spełnienia marzeń czasem potrafią odstawić chleb od gęby...
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2008, 18:14   

paliwozernosc to temat rzeka nawet Uno 1.0 jak bedziesz gazowac na postoju moze wziac ponad 100 na setke :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.