To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2W]Brak mocy powyżej 3500obr.

q67 - 09-12-2008, 17:44

Działalem daleji... na cieplym silniku odpielem przeplywke i przejechalem sie. lampka CE sie ciagle palila a samochod zachowywal sie tak jak przedtem z przeplywka podpieta . Jest ktos chetny zeby pozyczyc przeplywke na 5 minut i wykluczyc to definitywnie ??? :)
JaGrab3 - 09-12-2008, 17:58

pewnie twoje objawy to złożenie błędów wszystkich tych czujników, co on był zalany czy co??
q67 - 09-12-2008, 18:35

Ja tam wody nie lałem ;) I nic mi o tym nie wiadomo ...
Jeśli dobrze mysle to te dwa czujniki ktore maja niby bledy sa w przeplywce lub w jej niedalekim sasiedztwie ??

JaGrab3 - 11-12-2008, 16:23

te wszystkie czujniki to chyba sa w przepływce właśnie...
q67 - 11-12-2008, 17:31

Po dniu dzisiejszym wykluczam przeplywke i narazie niemam pomyslu . Dzieki uprzejmosci kolegi z klubu Krzysiek.D podlaczylem jego przeplywomierz i dalej to samo ... w styczniu jeszcze wymienie rozrzad bo juz na niego czas .
ciastekn1 - 30-10-2014, 16:45

Reaktywuje temat. Brak mocy po 4000 przestaje krecic wskazowka. Czy ktos rozwiazal problem ?
maliq85 - 01-11-2014, 19:17

Mój kumpel tak miał jak mu w tłumiku i/lub katalizatorze bebechy się oberwały i stawiały bokiem...nikt nie potrafił powiedzieć co i jak, a jednak sami po wydumce i paru browcach wpadliśmy ,że wydech jest przytkany... sprawdź to u siebie
ciastekn1 - 01-11-2014, 20:56

Dzieki zerkne tez ta opcje .

A tak przy okazji czy ktos moze mi powiedziec bo czytalem w innych tematach o podobnej tematyce ze duzo ludzi pisze :
1. Przeplywomierz
2. Podcisnienie (tudziez lewe powietrze)
3. Sprzeglo ale u mnie bierze wysoko i ostatnia rzecza jaka byla zmieniana byl wysprzeglik(sprzeglik) jak zwal tak zwal a kreci go ladnie zadnych wahan obrotow do 3 biegu idzie idealnie od 3 biegu powyzej 3000 obrotow w momencie wcisniecia gazu w podloge idzie max do 4000 i slychac jakby automat chodzil (jakkolwiek to brzmi) to samo jest na 4 czy 5 chociaz samochod niby czuc ze jedzie to obroty jakby zamarly na 4000 wczesniej ladnie krecil do 7000 a teraz boje sie wyprzedzac zebym nie zostal w patowej sytuacji na czyjejs masce z na przeciwka
4. Czy jakies przewody mogly sie zapchac ?

A tak na marginesie nie posiadam katalizatora zostal wyciety jak mniemam. :)
Kazda sugestia bedzie pomocna

Pozdrawiam

[ Dodano: 04-03-2015, 21:04 ]
Witam. Ja swój problem rozwiązałem. Otóż moj pojawił sie po wymianie wysprzęglika i to on powodował cały zastój. Otóż się zapowietrzył. Mo mechanik całkiem przypadkiem wziął mój samochód na warsztat i po jeździe powiedział że coś mu się nie podoba z tym. Odpowietrzył i znów mogę sie rozkoszować 7000 obrotów :)

Pozdrawiam

pawelknk1991 - 24-11-2015, 18:55
Temat postu: [EA2A/W 2.0] check engine 3500x brak mocy
Witam wszystkich forumowiczow, jestem tutaj nowy z problemem dotyczacym mojego gala

Silnik 2.0 1997r + lpg stag 4

Podczas normalnej jazdy dziala jak nalezy problem z check engine zaczyna sie po przekroczeniu granicy3500 obrotow , od chwili przekroczenia tej granicy 3500x to 130km/h po chwili zapala sie kontrolka check engine auto traci moc , nie pali na dwa gary , zwalnia mimo dodawania gazu do predkosci ponizej 100km/h. Po wylaczeniu i wlaczeniu silnika problem znika i pojawia sie zaraz po ponownym przekroczeniu ww granicy. Dodam ze czasem dluzsza chwile moge jechac wyzsza predkoscia ale czy po minucie czy po godzinie jest pewne ze kontrolka sie zaswieci.
Troche to uciazliwe poniewaz np na autostradzie sie doslownie wleke a czesto jezdze po europejskich autostradach dlatego zalezy mi na usunieciu tej usterki.

Dodam ze wymienilem
-Swiece
-Kable od swiec
-Czujnik pozycji walka
-Uszczelniacze swiec pod kopulka (zalewalo swiece olejem , myslalem ze to jest wina... )
,
Dzieje sie tak na benzynie i na gazie.

Czekam na porady i z gory dzieki

apg2312 - 24-11-2015, 19:20

Porada jest tylko jedna - trzeba sprawdzić, co to za błąd wyskakuje. Bo na ślepo, to pół auta możesz wymienić.
robertdg - 24-11-2015, 19:48

Nalezy zaczac od sprawdzenia kodu/ów http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
pawelknk1991 - 25-11-2015, 18:46

Przy wymianie czujnika walka rozrzadu trzeba bylo odlaczyc minusowy kabel od akumulatora , nie zrobilem tego przy wymianie. Dzisiaj dopiero sie tym zajalem, pozniej jazda testowa po autostradzie powyzej 160 km/h i wszystko bylo okej, zobacze czy na dluzsza mete problem zostal rozwiazany, czy raczej trzeba bedzie sie podpiac pod komputer o kasowac bledy.
wlodek93 - 29-11-2015, 09:52

Witam ja mam taki maly problem w galu ze muli mi go nie przyspiesza tak jak powinien. Ce sie nie swieci. Moze to byc wina zlej regulacji lpg albo katalizator zapchany?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group