To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - [E39A 4WD 2.0T] problem z ustawieniem walka balansu

Krzyzak - 12-12-2008, 21:59

jak ustawialem ten rozrzad za 1 razem, to tez mi sie walki rozjezdzaly - najwazniejsze, to od razu ustawic oba walki tak, by ich naciecia sie pokrywaly i razem ze srodkami srub od kol zebatych stanowily 1 linie (zablokowac ta pozycje klipsami do papieru jak w manualu)
potem ustawiasz rolke prowadzaca, potem pompe oleju, potem wal korbowy a potem mimosrodowa rolke od napinacza hydraulicznego - tak, by pasek byl w miare napiety

jesli potem puscisz i sie kolka u gory przestawia, to sie nie martw, bo i tak po 2 obrotach walem powinno sie wszystko zgadzac (mam na mysli juz sytaucje, gdy napinacz bedzie zalozony)

Anonymous - 13-12-2008, 08:48

... tam ustawilem dobrze wszystko po dalszych badaniach brak kompresji jest na 1 lub wiecej cylindrow niezgadzaly sie z naki przed rozbiurka :/ musial pasek przeskoczyc, niewiem co z glowica jeszcze bo niezdjeta
Anonymous - 13-12-2008, 23:51

1.Rozrząd do ustawienia ,
2.silnik jest kolizyjny, jak dla mnie to skoro brak ciśnienia na 1 cylindrze to zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź zawory na 1 cylindrze albo są zgięte i się zawieszają , albo niedomykają (rozrząd przeskoczył o jeden ząb)
Wałek da się ustawić , jak piszą koledzy , pod ciężarem ustawi się w dobrej pozycji , potem tylko dopasowanie do znaków, reszta według manualu i powinien chodzić jak złoto, chyba że głowica do naprawy.....(zawory) :wink:

Anonymous - 14-12-2008, 09:26

... dam znac jak zdejma:) co tam za maniana sie dzieje

[ Dodano: 26-12-2008, 19:44 ]
....czuje sie zawiedziony:((((((((( po 2 tyg postoju przed ASO białystok glowica niezostała zdjeta mimoze bylo obiecane ze do swiat raczej bedzie zrobione nawet nikt niezainteresowal sie zostalo tylko sprawdzone kompresja i ustawienia znakow rozrzadu
tak jak pisałem na 2 srodkowych niebylo kompresji na 1 i 4 było ok (powiedzieli ze w normie)
jak do tej pory zaden mechanik mi z tym samochodem niepomogl w bialymstoku ZADEN!!!!!:( mosialem sam wszytko robic chcac czy niechcac...
ciag dalszy..... zabralem samochod do domu wstawilem do garazu i zaczolem rozbierac (sporo tego) byłem w swoim zywiole, zajelo mi to okolo 6 godzin spokojnej roboty

po zdjeciu glowicy widze uszczelka przepalona miedzy 2 a 3 cylindrem szczelina ok. 5mm

po odwroceniu glowicy widze 1 zawor zobaczylem niedomkniety reszty zaworow niesprawdzilem bo zdjelem walki popychacze itp i myslalem ze potem sprawdze wszytkie ale po zdjeciu walkow schował sie ten co widzialem po zdjeciu ,i pytanie mam jesli walki byly w stanie luzu czyli niewywieraly nacisku na zawory to zawory powinne byc wszytkie zamkniete po zdjetej głowicy tak???
glowice oddalem do regeneracji wymiana uszczelniaczy itp sprawdza i ocenia na poniedzialek bede miał

pozatym wymiana wszytkich uszczelniaczy
2 balansowe
wał
wałki rozrzadu
i inne uszczelki
jutro zabiore sie do mycia itp jakos to przygotowacv trzeba:)

jeszcze jedno na co zwrocic uwage przy dokrecaniu głowicy najbardziej tego sie bpoje zeby niezje.....

bede dokrecał kluczem dynamometrycznym

po ilu km trzeba ja dociagnac po 1000km????



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group