To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - [Pajero] opinie na temat Pajero II 2.8

qbaA6 - 09-12-2008, 12:53

dzis jestem umowiony na ogledziny, wszystko dokladnie obejze. zobaczymy co z tego wyjdzie :wink:
Anonymous - 09-12-2008, 14:36

Berni,

powyżej 100 z napędem na 4 siłą rzeczy będzie głośniej, w końcu most i wał z przodu też pracują :wink:

Berni - 09-12-2008, 22:59

Zgadzam się z kolegą Bartkiem w całej rozciągłości - dużo głośniej no ale czasem trzeba- zwłaszcza jak na pasie obok kolega z klubu w eclipsie siedzi a mokro jest więc na czterech chociaż trochę szans zostaje :D
qbaA6 - 10-12-2008, 16:02

wczoraj obejzalem auto, jesli chodzi o blacharke to auto ma wspawany lewy prog a niemalowany jest jeden element - dach , lewy przedni slupek caly w szpachli, walnieta szyba (jak twierdzi wlasciel pekla po 3 tygodniach od wymiany, teraz nasuwa sie pytanie, czy uszkodzila sie w skutek nieprawidlowego montazu, czy wina lezy po stronie karoserji ktora miala pare przygod) napedy zapinaja sie bez zgrzytow, ale niepokoi mnie fakt, ze kotrolki blokad wogle nie swieca, przy zalaczeniu blokady tylnego dyferencjalu z mostu wydoywa sie szmer (czy to normalne). plastiki we wnetrzu bardzo halasuja, (czy to rowniez jest powszechne zjawisko). wrazenia z jazdy po twardym bardzo mnie roczarowaly, mam wrazenie ze 80 km/h to maksymalna w miare komfortowa jazda? jesli chodzi o zawieszenie, nic nie stuka, poziom twardosci dziala. nastepna niepokojaca sprawa, to, ze wlascicel nie ma pojecia jaki olej lal poprzedni uzytkownik, a on przez pol roku nie pokwapil sie o wymiane.

pozdrawiam i szukam dalej :)

ps. tu nowy link, bo poprzedni juz wygasl :)

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7248860

Anonymous - 10-12-2008, 17:35

Szmer wydobywający się z tylnej części wozu jest normalny. 8)
Dziwi mnie jednak (możliwe no ale nie koniecznie :wink: ), że przepalona jest żarówka właśnie blokad, bo przecież po mieście na 4HLc chyba nie śmigał :wink:

P.S chodzi o kontrolki między osiowego i tylnego dyfra :?:

qbaA6 - 10-12-2008, 17:40

bartek2800 napisał/a:
Szmer wydobywający się z tylnej części wozu jest normalny. 8)
Dziwi mnie jednak (możliwe no ale nie koniecznie :wink: ), że przepalona jest żarówka właśnie blokad, bo przecież po mieście na 4HLc chyba nie śmigał :wink:

P.S chodzi o kontrolki między osiowego i tylnego dyfra :?:


zgadza sie :)

jawaldek - 10-12-2008, 17:53

..
qbaA6 - 10-12-2008, 18:03

a gdzie jest kontrolka reduktora, bo tez nieswiec :/
Anonymous - 10-12-2008, 18:06

Nie ma kontrolki reduktora.Ta występuje w późniejszym modelu.

jawaldek,

jak u ciebie się świeci kontrolka reduktora :?:

PiotrC - 10-12-2008, 18:38

W moim pajero II przy przebiegu 180 tkm oryginalne tarcze hamulcowe są praktycznie niezauważalnie zużyte. Ledwo wyczuwa się karb paznokciem. Pierwsza wymiana klocków była po 120 tkm. Potem jeszcze dwa razy. Kierownica tak jak u Bartka2800 po 170 tkm przetarła się i jest owinięta izolacją / Rozwiązanie do d.../ Regulowana twardość zawieszenia to spory wydatek przy zakupie nowych amortyzatorów ale można kupić bez regulacji i różnica niewielka. W sumie zawsze jeździłem na najbardziej miękkim. Blokadę tylnego mostu możesz włączyć tylko przy 4Lc i 4LLc. Po przekroczeniu pewnej prędkości sama się wyłączy. W sumie rzadko się jej używa. Sprawdź czy masz regulowane zawieszenie przednich foteli. To jest fajna sprawa w terenie. Włączałem przedni napęd w czasie jazdy, ze sprzęgłem i bez, przy umiarkowanych prędkościach i nic się nie działo. W sumie to przy zmianie każdego napędu nie słychać najmniejszego zgrzytu ! I to jest ważne. Miganie kontrolek nie ma takiego znaczenia jeżeli w końcu przestają bo napęd lub blokady zaskakują w różnych warunkach terenowych z pewnym opóźnieniem. Jeżeli masz jakieś pytania to pisz. Niepokojąca jest trudność z uruchomieniem silnika rano.
Pozdrawiam :lol:

[ Dodano: 10-12-2008, 18:45 ]
Szmer po włączeniu blokady tylnego mostu jest normalny dopóki blokada nie zaskoczy. Potem musi być cichutko.

[ Dodano: 10-12-2008, 18:46 ]
Kontrolki reduktora nie ma nawet w trójce.

[ Dodano: 10-12-2008, 18:49 ]
Trudno mówić o komforcie jazdy jeżeli silnik wyje na 4500 obrotach. W trójce 3,2 DiD jest bajka.

qbaA6 - 10-12-2008, 18:55

jesli chodzi o odpalnie, to usterka juz jest zdiagnozowana, nieszcelnosc w podstawie filtra paliwa. obawiam sie jeszcze stanu blacharskiego. jesli chodzi o komfort to bardziej chodzilo mi o odczuwanie predkosci :)
Hiszpan - 10-12-2008, 19:08

qbaA6 napisał/a:
nastepna niepokojaca sprawa, to, ze wlascicel nie ma pojecia jaki olej lal poprzedni uzytkownik, a on przez pol roku nie pokwapil sie o wymiane.
To, że nie wymienił oleju przez pół roku chyba jeszcze o niczym nie świadczy, bo przecież mógł nie zrobić tyle kilometrów. No chyba, że go kupił, nie wie czym silnik był zalany, a jemu się nie chciało zmieniać na nowy :doubt:
Ja zawsze po zakupie używanego samochodu zalewałem nowy olej. Zawsze to pewniejsze niż zapewnienia właściciela, że o to dbał ;)
No chyba, że ktoś ma dokumenty potwierdzające taką wymianę. Nie tylko ASO prowadzą książki serwisowe.
Miganie kontrolek to też nie problem, jeżeli w końcu zapalą się jednostajnym światłem. Jak już pisał PiotrC, może to nastąpić po kilku lub kilkunastu metrach w zależności od warunków. Jeżeli jednak stale mrugają to problem, który dla mnie przekreśla taki samochód. Olej mogę zmienić, ale nie mam zamiaru na dzień dobry zabierać się za naprawę/wymianę elementów napędu :doubt:

qbaA6 - 10-12-2008, 19:23

wlasnie jak napisales, nie wie jaki olej i niezmienial od zakupu (1/2 roku). napedy zapina doslownie po pol metra i kontrolki swieca jednostajnym swiatlem. gorzej z tym kotrolkami od blokad, ktore nie swieca nawet na pomaranczowo :doubt:
jawaldek - 10-12-2008, 19:24

bartek2800 napisał/a:
Nie ma kontrolki reduktora.Ta występuje w późniejszym modelu.

jawaldek,

jak u ciebie się świeci kontrolka reduktora :?:


4HLC centralny mechanizm różnicowy ->>>> który nazwałem w skrócie reduktor.

qbaA6 - 10-12-2008, 19:25

jawaldek napisał/a:
bartek2800 napisał/a:
Nie ma kontrolki reduktora.Ta występuje w późniejszym modelu.

jawaldek,

jak u ciebie się świeci kontrolka reduktora :?:


4HLC centralny mechanizm różnicowy ->>>> który nazwałem w skrócie reduktor.


z tego co mi wiadomo to jazda z redutorem jest oznaczona 4LLc :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group