To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - Sigma skrzynia

jac33k - 10-11-2011, 18:53

Stawiam na wyślizgane tarcze w koszyczku nr 2 i 4. Licząc od strony silnika.
12andi - 10-11-2011, 19:17

A ile takie tarczki kosztuja??i problem jest z ich wymiana??
angelos - 10-11-2011, 19:38

Cytat:
A ile takie tarczki kosztuja??i problem jest z ich wymiana??


www.midparst.pl, www.samko.pl/

trzeba ściągać skrzynie, rozlażyć ja i wymienić tarczki. Jezeli bylby to tylko 4 bieg to obeszło by sie bez ściągania. Sama operacja nie jest jakoś bardzo skomplikowana, raczej czasochłonna. Koszt samego ściągniecie w zależności od mechanika ale pewnie 200-500zl.

aha i w sumie najważniejsze, nasz ulubiony dyfer :) , poczytaj co trzeba zaspawać, tutaj jac33k dobrze pokazał. Warto zrobić to od razu dla świętego spokoju http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60497

jak masz jakieś zdjęcia, to pokaż ocenimy czy ma taki przebieg ;)

12andi - 10-11-2011, 21:03

Musze porobic dopiero fotki,jesli sprzedawca sie zgodzi,gdyz ostatnio sie troche na mnie zjezyl,chodzilo o cene,pierwsza cena byla 1000eu,zjechalem na 750eu,no i po jezdzie probnej,powiedzialem mu 300eu,no to mnie prawie wygonil :badgrin: :mrgreen:powiem szczeze ze ten egzemplasz,jest naprawde wartny uwagi,dawno nie widzialem misia w takim wlasnie stanie,sam mam sigme,i jezdze w stanie awaryjnym czyli tylko na 3 biegu,padl mi komputer chyba,zmienialem radio,i po wymianie,wskoczyl mi w stan awaryjny,pewnie zrobilem jakies zwarcie ahh,no i teraz ten egzemplasz,i tez skrzynia...no i wymieklem teraz,co naprawde z tym wszystkim zrobic..... :cry:
lukasz12 - 10-11-2011, 21:40

Zapoznałem się z tym na szybko, ale ogólnie dla mnie zrycie 3-go biegu jest bardzo dziwne (w sensie: rzadkość) bo to jest najmocniejszy bieg w tej skrzyni ponieważ jako że jest to przełożenie 1:1 to po prostu wszystkie elementy które przenoszą napęd chodzą jako całość - nawet przy wykończeniu jednego słoneczka i części satelit (vide przypadek kol. Angelos) drugie pozwala na przenoszenie mocy i jazdę.
angelos - 10-11-2011, 22:19

w jaki sposób sprawdzales olej w skrzyni?
12andi - 10-11-2011, 23:21

sprawdyilem go na bagnecie,pod spodem jest suchutko,wzciekow nie widac,i olej raczej nie paruje prawda-?
angelos - 11-11-2011, 08:09

sprawdzales na wlaczonym silniku? zgodnie ze sztuka ?
12andi - 12-11-2011, 13:04

Tak,sprawdzilem wedlog sztuki,olej jest w normie :cry:
jac33k - 12-11-2011, 19:16

Faktycznie dziwne, możliwe że płyta sterująca , choć o usterce płyty jeszcze nie słyszałem.
Możliwe jest też zatarcie elektrozaworu, ale to się dzieje tylko w tedy kiedy w skrzyni są wióry i pył z tarczek.

angelos - 12-11-2011, 22:25

przydaloby sie zaczac od sprawdzenia (podmienienia) kompa i plyty sterujacej, pozniej ewentualnie sprawdzenie cisnien. A na sam poczatek podpiac sie dioda i sprawdzic czy sa jakies bledy.
12andi - 20-11-2011, 12:16

Hallo Bartek,(VirMan)wiec jak bedzie z ta diagnostyka?jest to aktualne?mialbys czas zerknac na misia :lol: ?
VirMan - 21-11-2011, 12:10

No jest jest :) Wpadnij jakoś - umówimy się na dzień i zobaczymy co i jak :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group