To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zmiana kierownicy

ALEX-77 - 21-01-2012, 23:09

Torp12 napisał/a:
ALEX-77 napisał/a:
Witam
Przymierzam się również do zmiany kierownicy na wersję MOMO i mam w związku z tym pytanie :czy gniazdo w zwykłej poduszce jest taki samo jak z wersji MOMO ? inaczej czy oryginalna wtyczka podejdzie do poduszki MOMO ?


Tak podejdzie.

Podziękował :wink:

m6riano - 22-01-2012, 00:41

Wszystko p&p..;-)tylko musisz miec torxa 30 z tego co pamietam
Tomek - 22-01-2012, 09:08

m6riano napisał/a:
Wszystko p&p..;-)tylko musisz miec torxa 30 z tego co pamietam


no chyba 17, czy 19 nie pamiętam, ale maks 19

ALEX-77 - 22-01-2012, 23:14

tomek84 napisał/a:
m6riano napisał/a:
Wszystko p&p..;-)tylko musisz miec torxa 30 z tego co pamietam


no chyba 17, czy 19 nie pamiętam, ale maks 19


Spoko kluczami dysponuje różnymi ,ale faktycznie z 30 Torxa to chyba trochę przesadzileś :D

m6riano - 23-01-2012, 07:14

Musita mnie wkurza© z samego rañca?

Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
:twisted:

Tomek - 23-01-2012, 08:05

m6riano napisał/a:
Musita mnie wkurza© z samego rañca?
[url=http://img1.aukcjone...ils.jpg]Obrazek[/url] [url=http://img1.aukcjone...2_t.jpg]Obrazek[/url] [url=http://img1.aukcjone...3_t.jpg]Obrazek[/url]
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
:twisted:


no ok
trochę się nie zrozumieliśmy
ty mówiłeś o gwiazdce do montażu poduszki, ja o śrubie głównej mocującej kierownice

Torp12 - 23-01-2012, 12:13

No napisał przecież "TORX" to gdzie do zwykłej nakrętki od kiery, Tomuś :]
arturj123 - 01-09-2012, 20:27

Koledzy ma ktoś jakiś sprawdzony patent na wymontowanie kierownicy?
Odkręcę bez problemu nakrętkę, ale za żadne skarby nie mogę zdemontować kierownicę.

Problem mam takie, że zbieżność jest okej a kierownica jest lekko krzywo.
Myślę, że przestawienie o jeden ząbek wszystko poprawiłoby to co mnie drażni.

polaff - 02-09-2012, 15:37

arturj123, to ktoś spieprzył sprawę podczas ustawiania zbieżności.
Tomek - 02-09-2012, 17:28

arturj123 napisał/a:

Myślę, że przestawienie o jeden ząbek wszystko poprawiłoby to co mnie drażni.


kiepski pomysł, lepiej zrobić porządnie zbieżność

a co do kierownicy, to ściągasz poduszkę (2 śruby torx z doku)
odkręcasz nakrętkę główną (chyba 17)
i kierownica twoja, jak siedzi mocno z pięści kilka razy po obwodzie i gotowe

arturj123 - 02-09-2012, 20:26

Ufaj mechanikom ;(
Dzięki za porady.

robertdg - 02-09-2012, 20:36

Przy założeniu, że zbieżność jest prawidłowa, wystarczy , że jedna opona będzie nierównomiernie zużyta i już będzie się to odczuwac nie tylko wizualnie ale i w trakcie jazdy
arturj123 - 02-09-2012, 20:44

W trakcie jazdy jest okej. Zamieniałem prawą na lewą, jest tak samo. Tył mam inny rozmiar (225) więc nie sprawdzę. Wszystko wskazuje, że po prostu zbieżność do ustawienia.
m6riano - 03-09-2012, 13:45

arturj123 napisał/a:
Wszystko wskazuje, że po prostu zbieżność do ustawienia.

dokładnie...nie spotkałem sie żeby kiera była krzywa tak sama z siebie...no chyba że jakąs przekładke po pijaku po ciemaku robiłeś..;-)

Owczar - 03-09-2012, 16:40

arturj123 napisał/a:
W trakcie jazdy jest okej. Zamieniałem prawą na lewą, jest tak samo. Tył mam inny rozmiar (225) więc nie sprawdzę. Wszystko wskazuje, że po prostu zbieżność do ustawienia.


Ustawiałeś na 4 koła? Ja ustawili tylko przód to tak będzie. Prawdopodobnie masz przestawioną oś geometryczna jazdy i poza krzywo ustawioną kierownicą zostawia także 4 ślady.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group