[97-04]Galant EAxA/W - Kontrolka poziomu paliwa
milo - 10-12-2012, 15:53
Dread87 napisał/a: | Czy pływak w baku mógł się zawiesić? |
Mało prawdopodobne pływak z rezerwą nie ma nic wspólnego ,zobacz pod tylnym siedzeniem kostka
Dread87 - 13-12-2012, 10:58
To nie to, ma ktos jakies pomysły??
milo - 13-12-2012, 15:21
Prawdopodobnie termistor większość japończyków tak ma zrobioną rezerwę ,termistor siedzi sobie zanurzony w paliwie to wykazuje opór który powoduje że żarówka nie świeci. Gdy występuje brak kontaktu paliwa z termistorem nagrzewa się on powodując zmianę rezystancji, opór maleje dzięki czemu prąd zaczyna płynąć i żarówka się świeci.Zatem sprawdz termistor wyciągając cały pływak czy czasem w baku nie ma przerwanego przewodu lub uszkodzony termistor
ogon56 - 12-02-2013, 18:45
Potwierdzam zeznania kolegów ... biedak pali się ok 2mm pod kreską. Nie wiem dokładnie ile wtedy zostaje benzyny w baku, jednak jak zatankowałem do pełna to wyszło mi ok 6 litrów. Może znacie dokładne dane katalogowe bo ja mam niemieckie książeczki, ale nie potrawie tam cokolwiek znaleźć.
Dread87 - 12-02-2013, 20:06
Wg moich przekonan rezerwa zaswieca sie przy 9litrach, ale moge sie mylic, moj bak ma 65l pojemnosci.
Co do kontrolki rezerwy:
- nie swiecila sie bo:
w obudowie, w ktorej znajduje sie termistor jest otwor, przez ktory wykapuje resztka paliwa, ten otwor byl zalepiony osadem, oczyscilem to miejsce i zaczelo wszystko dzialac jak powinno:)
ogon56 - 12-02-2013, 23:19
Tzn. działa w taki sposób jak i reszcie ? Czyli schodzi pod ostatnią kreskę ok 1-2mm i dopiero się zaświeca? Jeśli tak to dziwnie rozwiązany jest ten patent, pierwszy raz się z takim czymś spotkałem i jest to dość dezorientujące ;/
Dread87 - 12-02-2013, 23:25
ogon56, u mnie zaczyna migac ok 2mm nad kreska, a swieci sie stale prawie ze rowno z kreska
milo - 13-02-2013, 14:49
U mnie zaczyna świecić około 4 mm poniżej kreski w każdym jest inaczej jak powinno być prawidłowo
Dread87 - 13-02-2013, 16:14
milo, najlepiej by bylo gdyby w baku zawsze bylo do pełna;)
ogon56 - 13-02-2013, 16:24
Jak dolna kreska zostanie osiągnięta zalewać, a nawet wcześniej. Nie czekać na dyskotekę bo można się doczekać kanistra przy wlewie
Dread87 - 13-02-2013, 16:28
ogon56, niestety przechodziłem przez to:/ na szczęście na parkingu pod blokiem.
darkus - 26-02-2013, 19:46
Ostatnio testowałem w swoim Galancie 2.0 16V ile zrobię na rezerwie oraz spalanie to mogę się wypowiedzieć. Mianowicie kontrolka rezerwy zapala się dużo poniżej ostatniej wskazówki paliwa. W baku jest około 9-10 litrów paliwa bo zrobiłem około 100 km na rezerwie. Jeżeli nie wiecie czy działa wam kontrolka od rezerwy, polecam wozić karnisterek z paliwem
sierars1 - 06-07-2014, 21:03
A powiedzcie mi taka rzecz, lecę sobie autobaną i mam wskaźnik na ostatniej kresce nie licząc ta od rezerwy przejeżdżam 50 km wskaźnik stoi dalej murek zjadę na ring i już spada do połowy kreski czy to normalne zachowanie bo jeszcze nie spotkałem się z czymś takim w innych samochodach.
Dodam że wskaźnik już wtedy zostaje na tej połowie aż nie zjadę na jakiś następny ring.
Bizmotpolska - 07-07-2014, 20:42
matyr napisał/a: | mlodzianinwawa napisał/a: | Chyba nie masz racji - pływak jest zapewne elektroniczny - a wtedy górka/nie górka nic nie da. |
a moimi zdaniem danielm777 ma rację - u mnie czasem na prostej drodze rezerwa się nie świeci, auto stanie krzywo i wtedy się zapala. |
Zapala się mocno pod kreską - na E. I oczywiście stosownie do przyspieszenia czy hamowania zapala się lub gaśnie.
R
WreX - 07-07-2014, 23:12
Bizmotpolska napisał/a: | Zapala się mocno pod kreską - na E. I oczywiście stosownie do przyspieszenia czy hamowania zapala się lub gaśnie.
|
U mnie to samo, a może ktoś wie tak orientacyjnie ale w miarę dokładnie ile zostaje paliwa od powiedzmy pierwszego zapalenia sie kontrolki ? a ile jest z ostatnią kreską skali ?
|
|
|