To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Kontrolka poziomu paliwa

milo - 10-12-2012, 15:53

Dread87 napisał/a:
Czy pływak w baku mógł się zawiesić?

Mało prawdopodobne pływak z rezerwą nie ma nic wspólnego ,zobacz pod tylnym siedzeniem kostka

Dread87 - 13-12-2012, 10:58

To nie to, ma ktos jakies pomysły??
milo - 13-12-2012, 15:21

Prawdopodobnie termistor większość japończyków tak ma zrobioną rezerwę ,termistor siedzi sobie zanurzony w paliwie to wykazuje opór który powoduje że żarówka nie świeci. Gdy występuje brak kontaktu paliwa z termistorem nagrzewa się on powodując zmianę rezystancji, opór maleje dzięki czemu prąd zaczyna płynąć i żarówka się świeci.Zatem sprawdz termistor wyciągając cały pływak czy czasem w baku nie ma przerwanego przewodu lub uszkodzony termistor
ogon56 - 12-02-2013, 18:45

Potwierdzam zeznania kolegów ;) ... biedak pali się ok 2mm pod kreską. Nie wiem dokładnie ile wtedy zostaje benzyny w baku, jednak jak zatankowałem do pełna to wyszło mi ok 6 litrów. Może znacie dokładne dane katalogowe bo ja mam niemieckie książeczki, ale nie potrawie tam cokolwiek znaleźć.
Dread87 - 12-02-2013, 20:06

Wg moich przekonan rezerwa zaswieca sie przy 9litrach, ale moge sie mylic, moj bak ma 65l pojemnosci.
Co do kontrolki rezerwy:
- nie swiecila sie bo:
w obudowie, w ktorej znajduje sie termistor jest otwor, przez ktory wykapuje resztka paliwa, ten otwor byl zalepiony osadem, oczyscilem to miejsce i zaczelo wszystko dzialac jak powinno:)

ogon56 - 12-02-2013, 23:19

Tzn. działa w taki sposób jak i reszcie ? Czyli schodzi pod ostatnią kreskę ok 1-2mm i dopiero się zaświeca? Jeśli tak to dziwnie rozwiązany jest ten patent, pierwszy raz się z takim czymś spotkałem i jest to dość dezorientujące ;/
Dread87 - 12-02-2013, 23:25

ogon56, u mnie zaczyna migac ok 2mm nad kreska, a swieci sie stale prawie ze rowno z kreska
milo - 13-02-2013, 14:49

U mnie zaczyna świecić około 4 mm poniżej kreski :?: w każdym jest inaczej jak powinno być prawidłowo :?:
Dread87 - 13-02-2013, 16:14

milo, najlepiej by bylo gdyby w baku zawsze bylo do pełna;)
ogon56 - 13-02-2013, 16:24

Jak dolna kreska zostanie osiągnięta zalewać, a nawet wcześniej. Nie czekać na dyskotekę bo można się doczekać kanistra przy wlewie ;)
Dread87 - 13-02-2013, 16:28

ogon56, niestety przechodziłem przez to:/ na szczęście na parkingu pod blokiem.
darkus - 26-02-2013, 19:46

Ostatnio testowałem w swoim Galancie 2.0 16V ile zrobię na rezerwie oraz spalanie to mogę się wypowiedzieć. Mianowicie kontrolka rezerwy zapala się dużo poniżej ostatniej wskazówki paliwa. W baku jest około 9-10 litrów paliwa bo zrobiłem około 100 km na rezerwie. Jeżeli nie wiecie czy działa wam kontrolka od rezerwy, polecam wozić karnisterek z paliwem :)
sierars1 - 06-07-2014, 21:03

A powiedzcie mi taka rzecz, lecę sobie autobaną i mam wskaźnik na ostatniej kresce nie licząc ta od rezerwy przejeżdżam 50 km wskaźnik stoi dalej murek zjadę na ring i już spada do połowy kreski czy to normalne zachowanie bo jeszcze nie spotkałem się z czymś takim w innych samochodach.
Dodam że wskaźnik już wtedy zostaje na tej połowie aż nie zjadę na jakiś następny ring.

Bizmotpolska - 07-07-2014, 20:42

matyr napisał/a:
mlodzianinwawa napisał/a:
Chyba nie masz racji - pływak jest zapewne elektroniczny - a wtedy górka/nie górka nic nie da.


a moimi zdaniem danielm777 ma rację - u mnie czasem na prostej drodze rezerwa się nie świeci, auto stanie krzywo i wtedy się zapala.


Zapala się mocno pod kreską - na E. I oczywiście stosownie do przyspieszenia czy hamowania zapala się lub gaśnie.
R

WreX - 07-07-2014, 23:12

Bizmotpolska napisał/a:
Zapala się mocno pod kreską - na E. I oczywiście stosownie do przyspieszenia czy hamowania zapala się lub gaśnie.

U mnie to samo, a może ktoś wie tak orientacyjnie ale w miarę dokładnie ile zostaje paliwa od powiedzmy pierwszego zapalenia sie kontrolki ? a ile jest z ostatnią kreską skali ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group