Galant VR4 E88A 92-96 - E88A Specyfikacja techniczna
Frost - 01-05-2009, 13:36
jacek11 napisał/a: | Czyżby były inne skrzynie? | wątpliwe. Co do nr. to nigdy nie szukałem na tej skrzyni, ale powinny być gdzieś z góry lub z boku, napewno nie na spodzie skrzyni.
Anonymous - 17-05-2009, 16:57
frost83 napisał/a: | od 0km/h do 100km/h wycisnełem z miska w 8,04sek !! |
Teraz wiem dlaczego skopałem d... tej nowej trójce. Jak się z grypy wykaraskam to robię test na suchej nawierzchni...
tommyc1 - 22-12-2009, 22:11
A to ktoś sięjeszcze opiera na danych z motofakty.pl? przecież tam masa bzdur i błędów, kilkakrotnie się juz przekonalem, że opisy często bardzo nierzetelne, dane techniczne błedne...takie tam fakty jak FAKT albo życie na gorąco. Kiedyś bardzo lubiełem tę stronkę aż trafiłem na kilka sporawych błędów. Nie czerpałbym wiedzy stamtąd.
macia - 22-12-2009, 22:52
Nie pasuje mi na przykład masa auta: prawie dwie tony Może się mylę, ale nie wydaje mi się, by auto ważyło więcej niż 1500 kg (podobnie jak na przykład EA). Ogólnie super auta, ale pewnie z częściami nie za wesoło, a oryginały to wiadomo
gres - 23-12-2009, 08:21
ja dane aut biore stad , chociaz tez jakies bledy sie zdarzaja
http://www.zeperfs.com/pe...9&Puissance=130
tlyko że jest nowszy model gala.
Nasz ma dane jakieś takie http://new-car-model.com/...4_(e88a)(7962)/
mitsu_pl - 24-12-2009, 12:29
Szkoda, że nie podali żadnych danych VR-4 E84A
rosomak1983 - 25-12-2009, 13:21
macia napisał/a: | by auto ważyło więcej niż 1500 kg |
wazy ok 1500
Własciwie czym rozni sie wersja E88A od zwyklego gala poza oczywistymi oczywistosciami jak sinik szkrzynia naped. Mam na mysli układ kierowniczy zawiecha oraz inne pierdoly.
No i jak jest z tymi czesciami????
robertdg - 25-12-2009, 14:41
1545kg
Frost - 25-12-2009, 18:39
rosomak1983 napisał/a: | No i jak jest z tymi czesciami???? | niczym więcej się nie różni od zwykłego E5xA - wysztko jest takie same na zewnątrz i wewnątrz, poza tymi kilkoma częsciami co wspomniałeś i kilkoma pierdółkami
[ Dodano: 25-12-2009, 18:40 ]
szczerze wątpie, ale i tak się już od dawna zbieram żeby zwarzyć swojego Gala - mam kolesia na skupie złomu hehehe
robertdg - 25-12-2009, 19:45
frost83 napisał/a: | szczerze wątpie | ponizej mojego poprzedniego postu podalem tabelke ze specyfikacja techniczna E54A vs. E88A, spojrz na rubryke WEIGHT - "masa własna pojazdu"
Frost - 26-12-2009, 12:55
robertdg napisał/a: | spojrz na rubryke WEIGHT - "masa własna pojazdu" | widziałem już conajmniej 3y tabelki i w każdej co innego więc w żadną nie wierze, pozatym juz widze że w tej przynajmniej 50% danych sie nie zgadza, począwszy od tego że ja mam sedana a tabela jest HB, ja mam manual a tam jest automat - co nie występuje w E88A, a przynajmniej sie nie spotkałem itp itd
gres albo mc macie galy w fabrycznej postaci, jakbyście mogli gdzieś wjechać na wage to byłoby fajnie i w takie dane będzie można uwierzyć
[ Dodano: 26-12-2009, 12:56 ]
robertdg, w tej części forum możesz być pewnym jednego - na E88A to my sie znamy
rosomak1983 - 26-12-2009, 19:28
czyli co zawieszenie układ kierowniczy ABS maglownica wspomaganie jest takie samo jak w zwykłym galu???
Co do czesci to pytałem jak jest z ich dostepnoscia???
Frost - 26-12-2009, 20:28
pompa wspomag. napewno inna(taka sama jest w Sigmie i 3000GT), system wspom. inny jeżeli posiadasz 4WS, co do maglownicy to nie wiem ale na 80% może być inna - musiałbym luknąc bo mam od starego E54A
jeżeli chodzi o części to zależy co potrzebujesz dużo części jest podobnych z E54A czyli 2,0V6 - o ile zawieche dostaniesz bez problemu, łączniki, sprzęgło, filtry, tarcze i klocki oraz inne części eksploatacyjne, o tyle napędu nie dostaniesz - czyli skrzyni, wału, dyfer, nie wiem jak z półoślkami ale pewnie nie łatwo
jeżeli chodzi o rozrząd to spoko, łożyska kół też się dosanie i inne pierdołki, amory itp.
tak więc musisz dbać o swojego E88A a w szczególności o elementy napędu
rosomak1983 - 26-12-2009, 22:32
jesli nie ma takiego tematu założmy i przeniesmy czym rozni sie konkretnie gal E88A od zwykłego... Jedynie co sie obawiam to ze nie zadbam o 2 tak jak o jeden... bo lancer ma dozywiecie u mnie
mitsu_pl - 27-12-2009, 00:54
No to musisz się zastanowić, co bardziej warto trzymać, czy unikat jakim jest E88A, czy Lancera jakich jest multum na ulicach (oczywiście proporcjonalnie jedno do drugiego)...
Co do tej tabelki to pomieszały się im miejsca z rodzajem skrzyń biegów, no i te daty... według tego co tam nagrezdali E88A było produkowane od 1992 do 2000 fajnie by było jakby je tak długo robili, ale obawiam się, że rzeczywistość jest inna...
|
|
|