[92-96]Galant E5xA - Stożek czy wkładka w V6
Audiox - 07-12-2014, 15:10
Odswieze temat bo mnie nurtuje zawor egr, jedni mowia zeby nie zaslepiac inni zeby zaslepiac a tak naprawde to co z nim zrobic?:D mam wkladke k&n i jest duza roznica po zwyklym filtrze
Wszyc - 07-12-2014, 23:50
Audiox napisał/a: | jedni mowia zeby nie zaslepiac inni zeby zaslepiac a tak naprawde to co z nim zrobic? |
Jak dla mnie szukanie plusów w zaworze EGR to jak podłączenie sobie węża z nosa do tyłka i mówienie, że przynajmniej się nie przeziębisz bo ciepłe powietrze
areksz121 - 08-12-2014, 22:20
Skoro oryginalnie w FTO GPX (MIVEC) nie ma EGR-u to zaślepienie w zwykłym V6 też nic złego nie zrobi, a pomoże zachować czystość W przeszczepionym starym V6 EGR został amputowany, na kolektorze wydechowym zaślepione i tak samo sama dziura w kolektorze ssącym przy przepustnicy zaspawana
tpodsiadlo - 30-12-2014, 22:02
Audiox w czym jest roznica?
bo ja testowalem u siebie opcje jazdy wogole bez filtra .i poza wiekszym halasem nie zauwazylem roznicy, wiec tym bardziej nie powinno byc z wkladka. Ale moze sie myle...
Mandrake - 31-12-2014, 09:44
Filtr służy do filtrowania, a nie zwiększania mocy Ty różnicy bez filtra nie odczułeś ale twój kolektor, przepustnica i ściany cylindra mogły poczuć
tpodsiadlo - 31-12-2014, 10:13
Moje sciany cylindra sa w idealnym stanie.
Ja tak zrobilem na probe. Moze przejechalem z 1km.
Ale pytam w czym ta roznica, bo roznice w cenie znam i roznice w halasie spod maski.
I na poczatek jak dla mnie to sa dwie wady, a powiedz mi jaka jest zaleta takiej wkladki?
Mandrake - 31-12-2014, 11:20
Dla mnie tylko taka, że wyjmujesz, czyścisz i montujesz ponownie W skali paru lat wychodzi duuuużo taniej Wcześniej używałem K&N, ale po liku, co wrzucałem wcześniej przerzucam się na próbę na gąbkę Relację ze zdjęciami zdam na lato
|
|
|