To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mój pierwszy Galant EA6A

Owczar - 03-07-2009, 13:13

A czemu? Ja będę szukał kwtery na własną rękę chyba. Niestety nie mogłem się zadeklarować na 100% ze względów osobistych i miałem jechać pod namiot. Okazuje się, że niestety nie ma żadnego węzła sanitarnego.. Więc jakoś sobie poradzę. A Ty masz inne plany w tym czasie?
Nev-X - 03-07-2009, 13:25

No właśnie o to chodzi że troszkę inne plany mam. Grywam na imprezach i praktycznie co weekend cały sierpień mam obstawiony już więc nie bardzo mi pasuje, ale za rok postaram się zawitać i na lokalne jakieś spoty również :wink:
Pexu - 10-07-2009, 07:41

Nev-X, właśnie trafiłem na Twój temacik.
Piękna furka, śliczna prezencja :)
Daj jeszcze jakieś foto środka :)

Powodzonka i bezawaryjnej jazdy tym cudem!

Nev-X - 22-07-2009, 22:06

Oo dawno tu nie zaglądałem i widzę że Pexu prosi o fotki wnętrza :) jutro postaram się zrobić i wstawię.

A co do aktualizacji to dzisiaj wymieniłem cieknące tylne amortyzatory na KYB oczywiście i różnica w jeździe jest ogromna :) Nie groźne mi już krzywe pobocza i nie muszę się bać że zostawię zawieszenie na środku drogi :) A poza tym poprawione są nadkola bo były wycięte akurat tu gdzie jest intercooler i bałem się żeby kamienie z kół go nie rozwaliły :) To by było na tyle :) pozdrawiam

Nev-X - 25-07-2009, 16:54

Na życzenie kilka fotek wnętrza. Więcej zrobię jak posprzątam bo trzeba by troszkę odkurzyć :wink:




Oraz dzisiaj Misiek został oklejony klubowymi naklejkami :mrgreen:



Pexu - 25-07-2009, 21:12

no i elegancko Nev :) dbaj o niego, pozdrowionka ;)
Nev-X - 18-08-2009, 20:49

No i Misiek dzisiaj wrócił z wymiany rozrządu :) Będę miał spokojniejszą głowę i pewniej jeździł.
pawela - 18-08-2009, 21:31

Nev-X, jak to jeździ? 90km daje radę to uciągnąć? Szukam drugiego auta, ale od gala który tak mi się podoba odstrasza mnie diesel z komorą wirową, w dodatku mam złe doświadczenia z 90konnym V40 ojca, nigdy nie jeździłem takim mułem...
Owczar - 18-08-2009, 22:21

pawela, poczytaj: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602
pawela - 19-08-2009, 12:01

Owczar, jesteś wielki :)
Nev-X - 19-08-2009, 13:39

Widzę że Owczar jak zawsze posłużył pomocą :) Powiem Ci tylko że mi te 90KM wystarcza, decydując się na taki silnik wiedziałem co mnie czeka. Jak chce sobie polatać szybciej to biorę Imprezę ojca, a Miśkiem jeżdżę sobie spokojnie i w miarę tanio :)

Nie wiem czy to przez to że rozrząd zmieniłem czy mi się tylko wydaje ale zauważyłem że silnik chodzi tak jakby "lżej" :roll: Przy zmianie biegów jakoś tak płynniej się zbiera. Pewnie pomyślicie że dziwnie pisze ale serio coś się zmieniło :D

Owczar - 19-08-2009, 13:58

Nev-X, to jest możliwe. Wypracowany pasek powoduje minimalne przestawienie faz rozrządu. Dodatkowo może regulowałeś zawory?

pawela, nie wiem jak ten silnik się ma do 90KM z francuskiego silnika w Volvo. Jeźdżę nim już trochę, ale tak jak napisałem, jak ktoś ma zacięcie sportowe to może być problem. Najgorzej jest wyprzedzać przy 80 km/h. Na piątce jest chwila zamułki. Najlepiej trzymać delikatny odstęp i powoli dać gazu dojeżdżając do wyprzedzanego pojazdu, bo od 90 jest już ok. redukcja do 4 przy 80 jest mało opłacalna bo o ile do 90 będzie przyśpieszał lepiej, to od 90 w górę lepiej wrzucić piątkę. Taka to starodawna konstrukcja :P
Do setki potrzebuje 13 sek :/ Zarówno wykorzystując 3 biegi, jak i 4 biegi. Bo powyżej 4 tys auto nie chce się rozpędzać i hałasuje strasznie.
Na trasie z Tirami lancerem można było wyprzedzać na 3 biegu bez kompleksów. Tym autem dobrze się wyprzedza na trasie gdy jest więcej luzu, bo powyżej setki rozpędza się zdecydowanie lepiej od lancera 1,5.
Tak długi czas do setki wynika z konieczności 3 krotnej zmiany biegu. Lancer wykręcał na LPG coś koło 11 na 2 biegu (100 licznikowa).
Galantem sprawdzałem czas do setki programem do gps (GTX), ale jest obarczony sporym błędem wynikającym z czasu odświeżania.

Ale tak jak Nev-X, kupiłem to auto w pełni świadomie. Spodziewałem się że bedzie gorzej. Ale co można kupić lepszego za tą kasę? Za niezajeżdżonego VAGA TDi trzeba dać z tego roku conajmniej 10 tys więcej i lepiej, a i wyposażenie będzie gorsze. Nie wspominając już o czerstwości tej grupy aut.

W weekend robiłem trasę 400km w jedną stronę i stwierdzam, że jak na te 90KM to można pomykać za lepszymi autami i spalanie przy bardzo dzynamicznej jeździe w trasie wyszło 7,1 litra. Zresztą będziesz na zlocie to się przejedziesz i będziesz wiedział jak to wygląda :D

Nev-X, mam nadzieję, że się nie pogniewasz za mały OT w Twoim temacie? ;)

Nev-X - 19-08-2009, 16:36

Owczar napisał/a:
Dodatkowo może regulowałeś zawory?

Nic mi o tym nie wiadomo, chyba że kolega zrobił mi niespodziankę i wyregulował :) zapytam przy najbliższej okazji.

Owczar napisał/a:
Nev-X, mam nadzieję, że się nie pogniewasz za mały OT w Twoim temacie? ;)

Jasne że nie :) Trzeba sobie pomagać, nie ważne w jakim temacie ;)

pawela - 19-08-2009, 18:53

Nev-X, w ogóle to mieszkasz tak blisko, że jeśli nie miałbyś nic przeciwko umówilibyśmy się na 'organoleptyczne' zapoznanie z EA6A ;)
Nev-X - 19-08-2009, 19:09

Czemu nie :) zapraszam serdecznie :) Najbliższy weekend Ci pasuje ?? Napisz na gg gdzie i kiedy by Ci pasowało i spróbuje się dostosować ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group