To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5 TD] Automat obroty przy 80km/h

błażej - 19-06-2009, 21:20

WITAM MÓJ AUTOMAT DZIWNIE SIĘ ZACHOWUJE . JAK JEST ZIMNY TO PO WŁĄCZENIU BIEGU JEST POWOLNY I MUŁOWATY. PO PARU MINUTACH DOPIERO DOSTAJE DUCHA . OLEJ WYMIENIAŁEM DWA RAZY ,BO ZA PIERWSZYM RAZEM CHCIAŁEM ŻEBY SIĘ SKRZ. WYCZŚCIŁA I PO DWÓCH DNIACH WYMIENIŁEM PONOWNIE .POZDRAWIAM
Mighn - 20-06-2009, 18:31

1. nie krzycz!!!!

2. czy jeszcze są jakieś inne objawy?
3. jaki dawałeś olej?
4. czy problem jest na zimnej skrzyni, czy na skrzyni "po odpoczynku"?

Faraonix - 20-06-2009, 19:26

@ryba

na twojej fotce widac ze masz obrocony precik z silownika klimatyzacji (od tej gruszki). Normalnie jest on w druga strone i po zalaczeniu klimy pociaga gaz zeby zwiekszyc obroty. Chyba ze nie masz klimy to nie ma znaczenia

u siebie tez podciagnalem linke bo mialem luzna
60 km/h - okolo 1700
70 km/h - okolo 2000
80 km/h - okolo 2300

zalozylem wlasnie u siebie wtrysk wody na 2 dyszach. Narazie prowizorycznie ale juz dziala. Zobaczymy jakie bedzie spalanie. Jak do tej pory mialem 13,5 - 14 srednio. Na trasie 12,5. Jak bede mial chwile to opisze ten wtrysk wody i dam linka w watku aquamist

ryba - 20-06-2009, 19:59

Witaj,
zgadza sie bylo w druga strone, ale juz to odkrecilem.na poczatku nie wiedzialem co to jest az w koncu na forum znalazlem stare posty i tam cos bylo na ten temat...
Nadal gnebi mnie moja pompa.porownujac zdjecia wydaje mi sie ze jest zupelnie inna, a przynajmniej mocowanie linek jest inne.Ponizej dorzucam fotke.Co wy na to?
Wczoraj zrobilem miskie traske i sprawdzilem moje predkosci i wyglada to tak:

60km - 2200-2300
70km - 2800-3000
80km wrzuca nadbieg i kolo 3000

Troche kiepsko to wyglada...na szczescie spalanie wyszlo calkiem niezle.zalalem 28l :
90km zatloczone miasto, gigantyczne korki(5km jezdze jakies 20-30 min)
dalej trasa 145km
w sumie 235km na 28 litrach...srednia 12l :)

Pozdrawiam
ryba


Faraonix - 20-06-2009, 20:16

Ja mam 2.8 a ty 2.5 wiec sa inne, nie widzialem w sumie pompy z 2.5 wiec nie wiem czy cos z nia nie tak ale poszukaj pomp lub silnikow z 2.5 na allegro lub ebay'u. Kupilem moja pojarke z pompa elektroniczna i po awarii kombinowalem zeby przerobic na mechaniczna. Znalazlem pare zdjec silnikow na allegro i porownujac doszedlem gdzie podlaczyc turbo, gdzie wode itd. W elektronicznej nie bylo tych podlaczen.
Pobierz pdf'a do swojego silnika, jest na forum w instrukcjach - tam bedziesz mial rysunki

ryba - 20-06-2009, 20:22

Pobralem te pdf'y ale pompy tam nie znalazlem.zaraz jeszcze raz przegladne wszystko....
Faraonix - 20-06-2009, 20:27

nie mam pdf'a do 2.5 ale w pdf'ie z 2.8 jest dzial "Fuel injection pump asembly" i tam jest rozrysowana pompa
ryba - 20-06-2009, 20:36

nie moge znaleźć w dziale downloads pdfa do 2,5.tam jest tylko taki ogolny...
Faraonix - 20-06-2009, 22:41

link do pdf'a jest, lecz ze nie dziala :(

ale jest tutaj
http://www.mitsubishilink...6-25-diesel.pdf

tyle ze pobieznie przejzelem i faktycznie nie widze nic o pompie ale przydac i tak sie moze

-------------------------------------------------

znalazlem u siebie i wrzucilem na mojego domowego ftp
ftp:\\faraonix.dyndns.org
uzytkownik: pajero
bez hasla

sciagnij sobie pdf'a 11B z katalogu 4D5 oraz 13A z katalogu Diesel+Emissions

grzesiek1968 - 21-06-2009, 16:18

Witam ,chciałbym dodać że u mnie automat przy jeżdzie z szybkościom 65-70 km/h zmienia na czwarty bieg
ryba - 21-06-2009, 18:32

pobralem....
Dziekuje baaardzo :)

U mnie zmiana na 4 wychodzi miedzy 70 a 75, czyli dosyc podobnie.niepokoi mnie to ze zrzuca mi tylko jakies 200-300 obrotow.Ile u Ciebie obroty spadaja?
Pozdrawiam
ryba

Faraonix - 21-06-2009, 19:07

Zawsze troche spadaja. Najbardziej wyczuwalne jest jak powiedzmy 90 jade bez nadbiegu i wlacze nadbieg to jest takie nawet szarpniecie. Mam zrobione automatyczne wylaczanie nadbiegu przy wcisnieciu gazu do dechy bo mi nie dziala kick-down po zmianie pompy. Przy okolo 100km/h uklad sie blokuje i nie pozwala na wylaczenie nadbiegu.
Czyli wciskajac gaz do dech rozpedzam sie bez nadbiegu i jak popuszcze gazu to nadbieg sie wlacza, przy wyzszych obrotach wtedy jest takie szarpniecie i spadaja obroty nawet o kilkaset

ryba - 21-06-2009, 20:00

Czy jest gdzies okreslone o ile obrotow powinien zrzucic przy nadbiegu?CZy te 200-300 jak jest u mnie to jest tyle ile spasc powinno czy moze troche za malo?(caly czas biore pod uwage predkosc 80km)Teraz tak mysle ze moze zalezy to od predkosci przy ktorej wrzuca 4...
Wydaje mi sie (moze to tylko moja fanaberia) ze mam troche za wysokie obroty na poszczegolnych predkosciach.
3000rpm na 4 przy 80km?
Moze w gre wchodzi regulacja skrzyni?

Faraonix - 21-06-2009, 21:28

podczas przyspieszania przy 80 pewnie jest 3 bieg. Pozatym wydeje mi sie ze skrzynia jakby przepuszcza. Jezeli przyspieszam to obroty mam w pewnym czasie na stalym poziomie a przedkosc wzrasta, pozniej zaczczynaja wzrastac i obroty i predkosc.
Rozpedz sie do okreslonej predkosci i popusc gazu na tyle zeby predkosc byla utrzymywana i wtedy zobacz jakie masz obroty

grzesiek1968 - 22-06-2009, 21:44

Witam umnie jest podobnie. Przy spokojnej jezdzie obroty spadają około 200-300 ale czasami jest to 500-600 i więcej. Wszystko zalezy od tego ile pedał gazu jest wcisnięty i czy jest to pod górę, czy prosta droga, czy w dół.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group