| 
				
					| Carisma - Techniczne - Ślizgające się sprzęgło?
 
 Maretzky85 - 30-07-2009, 20:58
 
 Manysh, kolega Cornholio napisał:
 
 
  	  | Cornholio napisał/a: |  	  | No próbowałem ruszyć i zarówno z 4 jak i w 5ki mogę ruszyć z obrotów 3000, a nawet niższych 2500. | 
 
 
  	  | Cornholio napisał/a: |  	  | z jedynki obroty wzrastają do 4000 a silnik buczy, a samochód powoli rusza. | 
 
 Jesteś w stanie to wyjaśnić inaczej niż ślizgającym się sprzęgłem ?
 
 Z 4 czy 5 biegu jakbyś próbował ruszyć na zdrowym sprzęgle to prędzej byś upalił tarczę niż doszedł do punktu gdzie możesz puścić pedał sprzęgła, nawet w dieslu byłoby to niesamowicie trudne.
 rosoll - 31-07-2009, 00:59
 
 ja powiem tak ze swojego doświadczenia ze spalonymi sprzęgłami
    objawy są takie: -krótki skok pedału sprzęgła
 -"luz" na pedale sprzęgła czyli wciskasz pedał i masz wolną przestrzeń i nic sie nie dzieje
 -prędkość nie adekwatna do obrotów silnika
 
 to sa 3 objawy spalonego sprzęgła
  jak masz 2 to do wymiany sprzęgło   Ginger1021 - 31-07-2009, 07:39
 
 
  	  | rosoll napisał/a: |  	  | ja powiem tak ze swojego doświadczenia ze spalonymi sprzęgłami    objawy są takie: -krótki skok pedału sprzęgła
 -"luz" na pedale sprzęgła czyli wciskasz pedał i masz wolną przestrzeń i nic sie nie dzieje
 -prędkość nie adekwatna do obrotów silnika
 
 to sa 3 objawy spalonego sprzęgła
  jak masz 2 to do wymiany sprzęgło   | 
 jeszcze:
 -specyficzny mocny i ostry smród
   Anonymous - 31-07-2009, 13:07
 
 
 Nie. Nie jestem nic wstanie wytłumaczyc, od tego jest mechanik, a z tego, co kolega pisał to jeden twerdzi ze, sprzeglo do bani, drugi ze nie, a w ASO nawet nie wspomnieli, wiec dla mnie to nie jednoznacznie brzmi sprzegło 	  | Maretzky85 napisał/a: |  	  | Jesteś w stanie to wyjaśnić inaczej niż ślizgającym się sprzęgłem ? | 
  wiec po co wymieniac skoro nie ma pewnosci ?? Maretzky85 - 31-07-2009, 18:52
 
 W ASO pewnie nawet nie sprawdzali sprzęgła, tylko podłączyli do komputera i tyle. Objawy pasują do sprzęgła i niczego innego. Skoro dla Ciebie nie ma pewności to pewnie byś tak jeździł aż byś skończył tarczę na nitach i musiałbyś wymienić komplet sprzęgła razem z kołem zamachowym i nieprzyjemnością stanięcia gdzieś w trasie np.
 Jak się sprzęgło zaczyna ślizgać to najwyższy czas... przynajmniej w/g mnie.
 Cornholio - 01-08-2009, 10:29
 
 Help! Byłem u mechanika i stwierdził wyciek płyny z siłownika sprzęgła. Lekko leje się spod tej gumowej harmonijki, pod nią trochę rdzy. Płyn w normie min-max. Co teraz? Czy cały siłownik do wymiany?! Koszt wysoki. Na forum czytałem o jakimś zestawie naprawczym od dajhatsu, czy to się u mnie sprawdzi? Czy ten siłownik to inaczej wysprzęglik?
 Anonymous - 01-08-2009, 18:08
 
 
  	  | Cornholio napisał/a: |  	  | Help! Byłem u mechanika i stwierdził wyciek płyny z siłownika sprzęgła. Lekko leje się spod tej gumowej harmonijki, pod nią trochę rdzy. Płyn w normie min-max. Co teraz? Czy cały siłownik do wymiany?! Koszt wysoki. Na forum czytałem o jakimś zestawie naprawczym od dajhatsu, czy to się u mnie sprawdzi? Czy ten siłownik to inaczej wysprzęglik? | 
 proszę, podano na tacy
   http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=28856
 mitring - 09-09-2009, 21:17
 
 Mam pytanie może głupie :/ ale ...
 Czy wymieniając sprzęgło to kupić cały komplet czy tylko jedną z rzeczy:
 - Tarcza sprzęgła
 - Docisk sprzęgła
 - Łożysko sprzęgła
 
 ?
 
 Pytam profilaktycznie
   leszek - 09-09-2009, 21:23
 
 niech mechanik rozbierze i oceni napewno tarcza i łożysko co do docisku wszystko zależy od jego zużycia
 
 |  | 
 |  |