[XX-92]Colt C50 i starsze - Mitsubishi Colt C52 1500GLXi z 1990r - automat == problemy
tomusn - 30-08-2006, 19:19
na jutro postaram się mieć te wymiary, mam do garażu ze 500m a pogoda nieciekawa,
(siedzimy w domu i pomagam Ani zaprawiać paprykę )
Hubeeert - 30-08-2006, 19:20
Krzyżak w podpisie widać oba
Anonymous - 30-08-2006, 19:21
czesc ja rowniez mam automata jestem troche podlamany czwartym biegiem ale poza tym wszystko ok olej wymieniony poprawa widoczna wiecej info na automat.pl tam bedziesz mial plik w pdf jak sie wymienia olej no i oczywiscie Forum na ktorym mozesz sie tez sporo dowiedziec.
Krzyzak - 30-08-2006, 19:24
Hubeeert napisał/a: | Krzyżak w podpisie widać oba |
Pisalem juz gdzies, ze musze sobie okulary sprawic...
Hubeeert - 30-08-2006, 19:26
Krzyzak napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | Krzyżak w podpisie widać oba |
Pisalem juz gdzies, ze musze sobie okulary sprawic... |
Nie marudź tylko zostaw forum i odpocznij trochę Ja też w pierwszej chwili nie zwróciłem uwagi na podpis tylko na to co pod avatarem
tomusn - 31-08-2006, 21:35
i teraz:
1: długość pręta - 62,25 mm
2: długość korka (do wysokości kołnierza, do rantu) - 33,65
3: średnica korka - 16,65
4: średnica całość - 28,7
5: średnica wewnątrz "kołnierza" ~ 25
6: wysokość kołnierza ~ 5
od początku (dołu) bagnetu do:
7: COLD - 6,25
8: HOT min - 36,4
9: HOT max - 51,5
zalewamy na COLD, dopełniamy i sprawdzamy na HOT
jak coś niezrozumiałe to pisz na PM, lub na GG lub na SKYPE
Anonymous - 01-09-2006, 05:41
Wielkie DZIĘKI
Zaraz po pracy będę coś rzeźbił. Mógłbyś wysłać mi te wszystkie obrazki na meila pc114@interka.pl , bo nie widze ich wszystkich, ale ten ostatni jest
ALE SUPER, MYŚLĘ, ŻE ZASŁUŻYŁEŚ NA PRZYCISK POMÓGŁ!!!!!!!! Pracę trzeba nagradzać
pozdro
SebaD
Hubeeert - 01-09-2006, 07:36
tomusn, bez polskich znaków w nazwie zdjęcia.....
tomusn - 01-09-2006, 22:00
Hubeeert napisał/a: | tomusn, bez polskich znaków w nazwie zdjęcia..... |
dzięki Hubert za przypomnienie, juz poprawiłem. tak mi nazywa zdjĘcia Nokia i nie sprawdzałem, a ja widziałem wszystkie.
Anonymous - 28-09-2006, 20:12
Witam po dłuższej przerwie...
Zakupiłem sobie bagnet (udalo mi sie dostać za 40zł) i zauważyłem że oleju w skrzyni jest..... po sam korek i w dodatku CZARNY!!!!
Ulałem go troche do poziomu cold, odpaliłem i auto tak muliło że wierzyć mi się nie chciało, spojrzałem na olej i widać było że się pieni. Puźno juz jest więc jutro będę dalej walczył.
Więc jak to jest z tą procedurą wymiany oleju, bo mi coś nie wyszło (co prawda ja nie wymieniałem oleju)??
Ale jedno jest pewne: jak najszybciej musszę wymienić olej + filtr ASB, bo go zajadeee
pozdro
SebaD
Anonymous - 29-09-2006, 08:39
tomusn napisał/a: | u mnie szarpanie jest na zimnym oleju zawsze, w końcu bieg wrzuca i ciągnie, przy 20 km/h zapina ci '2', więc też szarpie, jak te objawy są również na ciepłym, to uważam jak poprzednicy, wymiana oleju nie zaszkodzi, a zdziałać może cuda. chociaż ja nie wymieniałem... |
Nie ma prawa nic szarpać.
Serio.
Ustawiasz R czy D i ewentualnie mają prawo ci obroty na chwilę spaść. Możesz poczuć napięcie w układzie napędowym (zakładam, że robisz to z wciśniętym hamulcem), ale nic poza tym.
Chyba skrzynia jest 'zajechana'. Nie mówię o Twojej, tylko o tej co szarpie przy zmianie na 2.
Kiedyś spec od subaru mi powiedział, że zazwyczaj pomaga rozebranie skrzyni, dokładne umycie wszystkiego, wypłukanie kanałów olejowych i złożenie.
Może ona tego wymaga? I może wystarczy?
Jak będziesz w Borkach, a ja przyjadę hudziną, zobaczsz. Nic nie szarpie bez względu na teperaturę oleju. R lub D - i czuje się tylko chęć do jazdy. natomiast nic nie szarpie. Dla ułatwienia dodam, ze skrzynia ma ponad 185kkm.
[ Dodano: 29-09-2006, 08:47 ]
SebaD, mam niejasne przeczucia, że masz skrzynię zwaloną lub nieźle zasyfioną.
Oleju nie moze być 'pod korek'. Widać poprzedni user coś już modził.
Dobra rada - jedż do 'warstatu' od skrzyń automatycznych. Może wystarczy tylko ją rozebrać i umyć. I obędzie się bez wymiany jakichś elementów.
Na wszelki wypadek szukaj po necie używanej sprawnej - tylko taki model jak Twój. Bo jak bedzie inny to możesz mieć schody ze sterowaniem - elektronika nie będzie pasić i może być kiepsko.
A woją drogą - skoro było kiepsko z automatem - po co Ci to było, kupno akurat tego auta?
Niska cena - to nie jest argument bo wiąże się to zazwyczaj z kłopotem ukrytym lub jawnym .
tomusn - 29-09-2006, 08:55
J@rek napisał/a: | Nie ma prawa nic szarpać.
Serio.
Ustawiasz R czy D i ewentualnie mają prawo ci obroty na chwilę spaść. Możesz poczuć napięcie w układzie napędowym (zakładam, że robisz to z wciśniętym hamulcem), ale nic poza tym. |
zapewne masz rację, nie są to jednak duże szarpnięcia, tylko raczej odczucie 'zapinania' biegu, na rozgrzanym oleju tego nie ma.
Myślę, że przy dobrych wiatrach Colt zaliczy wymiankę latem. Wtedy się zobaczy.
post 996
Anonymous - 29-09-2006, 08:59
SebaDSkrzynia powinna mieć z boku korek, którym spuścisz olej - ciekawe co z nim później będziesz robił?.
Jak zleci, to lejesz czysty olej. Od góry. Możliwe, że otworem od bagnetu.
U mnie na zmiane nie wchodzi więcej jak coś koło litra.
czyścisz bagnet, odpalasz silnik i czekasz, aż się zagrzeje. Wyciągasz bagnet i musisz mieć ślady oleju poniżel max na kresce HOT.
Dlaczego zmieniam w warsztacie:
-upierdliwe jest spuszczanie oleju i problem z tym, co się spuści.
-upierdliwe dolewanie - słaby dostęp do wlewu, prosto z butelki z olejem nie da się włac.
Może w coltach jest inaczej.
[ Dodano: 29-09-2006, 09:02 ]
tomusn, no to moze wymiana wyeliminuje te szarpniecia.
tomusn - 29-09-2006, 09:10
J@rek napisał/a: | Jak zleci, to lejesz czysty olej. Od góry. Możliwe, że otworem od bagnetu.
U mnie na zmiane nie wchodzi więcej jak coś koło litra. |
w Colcie pojemność skrzyni to 6,1 litra
na wymianę wejdzie trochę mniej, o tym już było
post 997
Anonymous - 29-09-2006, 16:16
Witam
Wiem, że wminia się na nowy olej. Tylko jeśli stary olej jest "czarny" to i filtr musiał dostać po de... chyba że jest inaczej??
Myslę, że najpierw będę musiał załatwić filtr, uszczelkę i dopiero wymienić olej na nowy
Gdzie można kupić uszczelkę??
pozdro
SebaD
|
|
|