To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Ustawienia rozrządu

Maretzky85 - 08-11-2009, 17:42

To skoro już doszliśmy do porozumienia o które koło chodzi mógłbyś mi wyjaśnić jego dwumasowość ? Bo mi się zawsze wydawało, że dwumasowość w kole (zamachowym akurat) polega na tym, że ma dwa punkty ciężkości dlatego nazywa się dwumasowym.
W kole pasowym jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest zrobione z dwóch kawałków metalu, które przedziela guma.. i to w zasadzie tyle, ale to chyba nie czyni go dwumasowym ?
Niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu jeśli się mylę :)

Adaho_krak - 08-11-2009, 17:50

Maretzky85 napisał/a:
W kole pasowym jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest zrobione z dwóch kawałków metalu, które przedziela guma.. i to w zasadzie tyle,

Dokładnie tak. W samym zastosowaniu tego koła w tym przypadku chodzi o zniwelowanie szarpnięć paska rozrządu. I to czyni go dwumasowym.

Jankiel - 10-12-2009, 20:18

Witam wszystkich miłośników tych samochodów!!!
[Na wstępie zaznaczam, że od dzisiaj jestem użytkownikiem tego forum i po raz pierwszy poszukuję pomocy odnośnie problemów z samochodem w internecie].

Poszukuję pomocy ponieważ muszę wymienić paski rozrządu...
Prosiłbym o rysunki [jeśli to możliwe] i opis dotyczący ustawienia ich...

Moje auto : M. Eclipse - 2.0 16V DOHC 1992

barteski - 11-12-2009, 00:12

WITAM tyle razy był wałkowany temat wymiana rozrzadu 4g63 i prawie tyle samo był wałkowany temat nieudanej próby jego wymiany ale widze wszyscy mitsumaniacy uparci
nieszkoda wam silnika czasu i pieniedzy ?? sama wymiana nie jest kosztowna ale zle to zrobic można dołożyć duzo wiecej ........

wuerce - 11-12-2009, 19:24

barteski napisał/a:
WITAM tyle razy był wałkowany temat wymiana rozrzadu 4g63 i prawie tyle samo był wałkowany temat nieudanej próby jego wymiany ale widze wszyscy mitsumaniacy uparci
nieszkoda wam silnika czasu i pieniedzy ?? sama wymiana nie jest kosztowna ale zle to zrobic można dołożyć duzo wiecej ........


barteski jak znasz mechanika który potrafi to zrobić bez problemów to po prostu poleć koledze. Moim zdaniem lepiej to robić samemu jeśli ma się choć trochę predyspozycji.
np. tak
http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html

Maretzky85 - 11-12-2009, 22:45

W warszawie na pewno by się kilku znalazło :D :>
barteski - 11-12-2009, 23:24

wuerce, niepolece bo w rejonie wrocław sam poprawiałem około 12 sztuk po takich własnie machanikach godnych polecenia
Futrzakowaty - 12-12-2009, 19:19

witam!

ja tam nie wiem ale u siebie sam ustawiałem rozrząd i jest git- tyle ze ja to robilem na wyjętym silniku bo jak dla mnie to ja nie widze innej możliwości dokładnego ustawienia zwałaszcza jeśli ktoś ma klime- bo ja akurat se wywalilem i mam teraz ladny dostemp:D
przy tym silniku trzeba byc bardzo dokładnym i robic to na spokojnie a nie szybciej szybciej bo nastepny klijent czeka:p

Autko Eclipse '92 2.0 16v

barteski - 12-12-2009, 23:14

Futrzakowaty, dokładnie to nie jest na czas a na dokładnosc :)
a z ta klima to praktycznie wszystkie 1g maja :D

Futrzakowaty - 13-12-2009, 11:59

wiem ale ja wolalem wyrzucic klime bo i tak nie jestem jej zwolennikiem- w zamian zyskalem taki dostemp ze bez problemu moge zmierzyc odleglosc miedzy napinaczem a ramieniem rolki:D
dla mnie to wazniejsze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group