Off Topic - ZGADNIJ CO ZA AUTO
Jackie - 09-09-2006, 12:35
TNT napisał/a: | Jackie napisał/a: | O ile dobrze kojarzę chodzi ci o Mini, pod koniec produkcji sygnowane marką Austin. Right? |
W sumie to tak ale jest jeszcze jedno takie auto ktore odpowiada tym kryteriom podpowiem ze jest nam Polakom bardziej bliskie niz Mini Moris. Ale twoja odpowiedz jak najbardziej odpowiada. |
Jest jeszcze Fiat 126p jeśli o to chodzi ale zdaje się, że rozmawiamy o samochodach a nie motopompach?
szczeslaw - 09-09-2006, 12:39
Cytat: | Moja kolej:
Model, którym piosenkarz Falco jeździł przez całe życie (zmieniał na młodsze modele ale zawsze był to ten sam samochód). Bardzo długa historia produkcji ale początkiem jego życia było zarządzenie Hitlera o produkcji auta w ramach 10/100/1000.
Pozdrawiam |
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to VolksWagen (samochód dla ludu) ochrzczony u nas Garbusem a w krajach anglosaskich Beetle.
TNT - 09-09-2006, 12:40
Oj czepiasz sie moj Fiaciorek mial elektryczna pompke paliwowa co by cie dobic. To sa dokladnie te auta o ktorych myslalem. MOzna jeszcze Garbiego podczepic.
A co do tych motopomp to chyba jezdziles kiedys taka i to nie koniecznie po ulicach tylko....... czesc wie gdzie i w jakim celu.
szczeslaw - 09-09-2006, 12:42
Jackie napisał/a: | Jest jeszcze Fiat 126p jeśli o to chodzi ale zdaje się, że rozmawiamy o samochodach a nie motopompach? |
Też stawiam na "malucha" - zwiodło mnie tylko to Coupe bo nigdy nie słyszałem, żeby ktoś tak określał ten "pojazd"
Ale Carbrio było jak najbardziej a htb to "bis".
Edit: Cholera muszę szybciej posty pisać!!
Jackie - 09-09-2006, 12:43
szczeslaw napisał/a: | Cytat: | Moja kolej:
Model, którym piosenkarz Falco jeździł przez całe życie (zmieniał na młodsze modele ale zawsze był to ten sam samochód). Bardzo długa historia produkcji ale początkiem jego życia było zarządzenie Hitlera o produkcji auta w ramach 10/100/1000.
Pozdrawiam |
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to VolksWagen (samochód dla ludu) ochrzczony u nas Garbusem a w krajach anglosaskich Beetle. |
Niestety nie. Szukamy dalej;)
Anonymous - 09-09-2006, 12:45
nie rozdwajać tematów proszę
szczeslaw - 09-09-2006, 12:48
Jackie napisał/a: | Niestety nie. Szukamy dalej;) |
No to na siłę można jeszcze podciągnąć pod to Porsche 911 - bardzo długa historia produkcji, samochód w sumie bardziej dla piosenkarza no i w pewnym sensie jest rozwinięciem Garbusa (którego opracowanie zlecił Hitler). Po prostu Ferdek Porsche na potrzeby 911 zapozyczył dużo ze swego wczesniejszego dzieła czyli Garbusa.
Hubeeert - 09-09-2006, 12:49
No a o jakie auto ja jako Colciarz mogłem zapytać Jacke zgadł - Jacek co do Twojej zagadki to faktycznie zarządzenie mówiło o garbusie ale mam wrażenie że Tobie chodzi o "prosiaka"
Jackie - 09-09-2006, 12:49
szczeslaw napisał/a: | No to na siłę można jeszcze podciągnąć pod to Porsche 911 - | Nie na siłę O to chodziło. Bravo
Hubeeert - 09-09-2006, 12:50
szczeslaw napisał/a: | No to na siłę można jeszcze podciągnąć pod to Porsche 911 |
Hmm ale pierwsze było 356
Jackie - 09-09-2006, 12:50
Hubeeert napisał/a: | ale mam wrażenie że Tobie chodzi o "prosiaka" |
TRUE
Hubeeert - 09-09-2006, 12:50
szczeslaw - zapodajesz
Anonymous - 09-09-2006, 12:54
Jackie napisał/a: | szczeslaw napisał/a: | Cytat: | Moja kolej:
Model, którym piosenkarz Falco jeździł przez całe życie (zmieniał na młodsze modele ale zawsze był to ten sam samochód). Bardzo długa historia produkcji ale początkiem jego życia było zarządzenie Hitlera o produkcji auta w ramach 10/100/1000.
Pozdrawiam |
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to VolksWagen (samochód dla ludu) ochrzczony u nas Garbusem a w krajach anglosaskich Beetle. |
Niestety nie. Szukamy dalej;) |
porsche 356 ;]
edit
w morde - za dlugo sie zastanawialem...
szczeslaw - 09-09-2006, 12:57
Jeden z najbardziej rewolucyjnych samochodów w historii motoryzacji, początek produkcji w roku 1955. Na pokazach prezentowano m.in. jak autko zupełnie stabilnie jeździ na 3 kołach a także nie sprawia kierowcy żadnych problemów przy przebiciu wszystkich 4 opon naraz (kierowca nie trzymał wogóle kierownicy przjeżdżając przez kolczatkę).
Edit: Macie rację, że pierwsze było 356. W takim razie tu bardziej chyba chodziło o markę Porsche niż o model, skoro Falco jeździł nimi całe życie (zginął w 1996r w wypadku).
Natomiast dalej twierdzę, że Porsche można tylko na siłę podciągać pod rozporządzenie Hiltera - jednak 356 nie powstało bezpośrednio z tego powodu.
Hubeeert - 09-09-2006, 13:01
Cytryna 2CV? Czy DS?
|
|
|