To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Off Topic - ZGADNIJ CO ZA AUTO

Jackie - 09-09-2006, 12:35

TNT napisał/a:
Jackie napisał/a:
O ile dobrze kojarzę chodzi ci o Mini, pod koniec produkcji sygnowane marką Austin. Right?



W sumie to tak ale jest jeszcze jedno takie auto ktore odpowiada tym kryteriom podpowiem ze jest nam Polakom bardziej bliskie niz Mini Moris. Ale twoja odpowiedz jak najbardziej odpowiada.

Jest jeszcze Fiat 126p jeśli o to chodzi ale zdaje się, że rozmawiamy o samochodach a nie motopompach? ;) :mrgreen:

szczeslaw - 09-09-2006, 12:39

Cytat:
Moja kolej:
Model, którym piosenkarz Falco jeździł przez całe życie (zmieniał na młodsze modele ale zawsze był to ten sam samochód). Bardzo długa historia produkcji ale początkiem jego życia było zarządzenie Hitlera o produkcji auta w ramach 10/100/1000.
Pozdrawiam

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to VolksWagen (samochód dla ludu) ochrzczony u nas Garbusem a w krajach anglosaskich Beetle.

TNT - 09-09-2006, 12:40

Oj czepiasz sie moj Fiaciorek mial elektryczna pompke paliwowa co by cie dobic. To sa dokladnie te auta o ktorych myslalem. MOzna jeszcze Garbiego podczepic.

A co do tych motopomp to chyba jezdziles kiedys taka i to nie koniecznie po ulicach tylko....... czesc wie gdzie i w jakim celu.

szczeslaw - 09-09-2006, 12:42

Jackie napisał/a:
Jest jeszcze Fiat 126p jeśli o to chodzi ale zdaje się, że rozmawiamy o samochodach a nie motopompach?

Też stawiam na "malucha" - zwiodło mnie tylko to Coupe bo nigdy nie słyszałem, żeby ktoś tak określał ten "pojazd" :)
Ale Carbrio było jak najbardziej a htb to "bis".

Edit: Cholera muszę szybciej posty pisać!! :)

Jackie - 09-09-2006, 12:43

szczeslaw napisał/a:
Cytat:
Moja kolej:
Model, którym piosenkarz Falco jeździł przez całe życie (zmieniał na młodsze modele ale zawsze był to ten sam samochód). Bardzo długa historia produkcji ale początkiem jego życia było zarządzenie Hitlera o produkcji auta w ramach 10/100/1000.
Pozdrawiam

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to VolksWagen (samochód dla ludu) ochrzczony u nas Garbusem a w krajach anglosaskich Beetle.

Niestety nie. Szukamy dalej;)

Anonymous - 09-09-2006, 12:45

nie rozdwajać tematów proszę :evil:
szczeslaw - 09-09-2006, 12:48

Jackie napisał/a:
Niestety nie. Szukamy dalej;)

No to na siłę można jeszcze podciągnąć pod to Porsche 911 - bardzo długa historia produkcji, samochód w sumie bardziej dla piosenkarza no i w pewnym sensie jest rozwinięciem Garbusa (którego opracowanie zlecił Hitler). Po prostu Ferdek Porsche na potrzeby 911 zapozyczył dużo ze swego wczesniejszego dzieła czyli Garbusa.

Hubeeert - 09-09-2006, 12:49

No a o jakie auto ja jako Colciarz mogłem zapytać ;-) Jacke zgadł - Jacek co do Twojej zagadki to faktycznie zarządzenie mówiło o garbusie ale mam wrażenie że Tobie chodzi o "prosiaka"
Jackie - 09-09-2006, 12:49

szczeslaw napisał/a:
No to na siłę można jeszcze podciągnąć pod to Porsche 911 -
Nie na siłę ;) O to chodziło. Bravo
Hubeeert - 09-09-2006, 12:50

szczeslaw napisał/a:
No to na siłę można jeszcze podciągnąć pod to Porsche 911

Hmm ale pierwsze było 356 ;-)

Jackie - 09-09-2006, 12:50

Hubeeert napisał/a:
ale mam wrażenie że Tobie chodzi o "prosiaka"

TRUE ;)

Hubeeert - 09-09-2006, 12:50

szczeslaw - zapodajesz
Anonymous - 09-09-2006, 12:54

Jackie napisał/a:
szczeslaw napisał/a:
Cytat:
Moja kolej:
Model, którym piosenkarz Falco jeździł przez całe życie (zmieniał na młodsze modele ale zawsze był to ten sam samochód). Bardzo długa historia produkcji ale początkiem jego życia było zarządzenie Hitlera o produkcji auta w ramach 10/100/1000.
Pozdrawiam

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to VolksWagen (samochód dla ludu) ochrzczony u nas Garbusem a w krajach anglosaskich Beetle.

Niestety nie. Szukamy dalej;)


porsche 356 ;]


edit
w morde - za dlugo sie zastanawialem...

szczeslaw - 09-09-2006, 12:57

Jeden z najbardziej rewolucyjnych samochodów w historii motoryzacji, początek produkcji w roku 1955. Na pokazach prezentowano m.in. jak autko zupełnie stabilnie jeździ na 3 kołach a także nie sprawia kierowcy żadnych problemów przy przebiciu wszystkich 4 opon naraz (kierowca nie trzymał wogóle kierownicy przjeżdżając przez kolczatkę).

Edit: Macie rację, że pierwsze było 356. W takim razie tu bardziej chyba chodziło o markę Porsche niż o model, skoro Falco jeździł nimi całe życie (zginął w 1996r w wypadku).
Natomiast dalej twierdzę, że Porsche można tylko na siłę podciągać pod rozporządzenie Hiltera - jednak 356 nie powstało bezpośrednio z tego powodu.

Hubeeert - 09-09-2006, 13:01

Cytryna 2CV? Czy DS?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group