[XX-92]Colt C50 i starsze - [C51A 1.3] odpalanie silnika ...
hellmans33 - 05-01-2010, 00:09
Dziękuję Panowie, jutro to sprawdzę, bo dziś już padam na twarz (inwentaryzacja)
remix - 06-01-2010, 14:08
Co do problemów z odpalaniem - u mnie narastały stopniowo, aż w końcu przy -20 nie odpalił. Tzn. odpalał, ale chodził góra kilkanaście sekund.
Odpaliłem go na pych - jazda z górki, aż zaskoczył najpierw 1, potem 2,3,4 cylindry, co pozwoliło dojechać do mechanika.
Jako, że podejrzany był jeden - gaźnik - to mechanik (polecony na spocie w Zielonej:p )
wyczyścił go i od tej pory chodzi jak złoto, odpala na styk nawet przy mrozie.
Druga sprawa, to taka, że ciężko znaleźć kogoś kto się zna na tych gaźnikach.
hellmans33 - 06-01-2010, 20:47
No i dalej d00pa.
Stacyjka i cewka zmienione, "Power Transistor" również, auto w dalszym ciągu nie odpala. Komp wymieniony, poprzedni ma coś małego, kwadratowego wypalone, coś jak opornik SMD.
Jakieś dalsze sugestie?
I pytania dodatkowe:
Co to jest i do czego służy?

Oraz drugie, czy za zanikanie iskry może być odpowiedzialne to ustrojstwo w aparacie zapłonowym?
I na koniec mała wskazówka, nie wiem czy pomoże, na tej kostce co idzie do aparatu zapłonowego tylko w jednym kablu jest napięcie.
McDrive, ten Colcik z avatara to amerykaniec?
Anonymous - 07-01-2010, 08:48
na zdjęci 2 jest w aparacie czujnik hala i jest odpowiedzialny za iskę.
|
|
|