To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] slabo widac droge w nocy, przyczyna ?

macieekg - 02-02-2010, 16:15

Co do brudzenia sie reflektorow od srodka powiedzcie prosze,
czy w CA0 byly jakies oslonki/przykrywki zaslaniajace miejsce gdzie wchodzi zarowka w klosz?

Hugo - 02-02-2010, 17:06

macieekg napisał/a:
czy w CA0 byly jakies oslonki/przykrywki zaslaniajace miejsce gdzie wchodzi zarowka w klosz?
Tak. Gumowe zaślepki.
macieekg - 02-02-2010, 19:19

No to juz wiem czemu swiatla sie tak brudza.
Czesc pewnie do dorwania tylko na szrocie?

lesmen - 02-02-2010, 19:23

Popieram Saqu. Też mam w cari jeden reflektor depo od roku i jestem bardzo zadowolony. Znacznie lepiej świecą od oryginalnej jeszcze drugiej Helli.
A co do coltowych reflektorow to zdarzają się jeszcze w nich oryginalne, które maja w środku blaszki, bo w reflektorach nie były jeszcze stosowane żarówki halogenowe tylko takie okrągłe. Sprawdź u siebie czy czasem nie masz takowych blaszek. Ja w swoim pajero też takie miałem i bez problemów udało się je zdemontować. A w colcie jeszcze szczerze nie miałem kiedy :)
Pozdro

tttwm - 03-02-2010, 15:53

Podepnę się pod temat, może ktoś mi odpowie, a raczej pomoze. Mam problem z regulacja świateł. Już kiedyś ktoś tłumaczył ze chodzi o kręcenie śrubką (chodzi o regulację w pionie) tą która jak widoczna od góry reflektora. Nie będac pewnym czy to ta śrubka, wsadziłem tam wkrętak i kreciłem troche w jedna trochę w druga, robiłem to w nocy, ale nie było widać żadnego efektu. Albo nie ta sruba, albo coś nie działa. Lewy refletor za krótko oświetla drogę. Jakoś czas temu nadziałem się na hak innego samochodu i w skutek tego samochód zrobił jakby zeza (lewy zaczął świcić za blisko). Prubowałem go przesunać i mi się to udało, jest nawet bardziej wysuniety i przekręcony bardziej na prosto niż wcześniej, ale zasięg światła się nie zmienił.

NEED HELP.

Saqu - 04-02-2010, 01:01

A ja podpowiem taki patent, że śrubokrętem kręcąc światła się podnoszą dosyć powoli, żeby było łatwiej sprawdzić czy owa regulacja działa można kręcić wkrętarką, będzie wyraźniej widać, a regulacja świateł na stacji diagnostycznej (przynajmniej u nas w mieście) to wydatek w ilości około 10zł :) i wiadomo, że są dobrze ustawione
Dodatkowo możesz odpiąć żarówkę w drugim reflektorze, żebyś miał obraz tylko tego jednego ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group