To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - Sigma ninja

Slaw - 13-03-2010, 14:56

W razie czego mam silnik w świetnym stanie,z niskim przebiegiem.Głowice też posiadam wiec gdybyś potrzebował to możesz śmiało uderzać.
vinetti - 13-03-2010, 20:28

Okej dzięki , w poniedziałek zwalam głowice i zobaczymy co tam się dzieje jak coś to dam znać.
zbyszek05 - 15-03-2010, 19:48

mam dobry warsztacik z człowiekiem mechanikowatym i dobry warsztacik który jak coś to zrobi twoje głowice - zregeneruje . mozemy się złapac z elżbiecina do zambrowa masz ok.30km mogę wpaśc oblukac co się dzieje ....
--jeżeli jest to ten elżbiecin pod piątnicą ok.łomży ? :idea: to znalazłbym chwilkę ...........

vinetti - 26-03-2010, 10:27

Auto zrobione , po uszczelce nie było w sumie nic widać, przednia głowica czyściutka jak nowa , druga cala zalana , zmiana uszczelek , planowanie i już nie kopci, pali na dotyk .
Jest za to nowy problem :P , kontrolka check engine się pali bez przerwy , tzn odpalam samochód kontrolka gaśnie i po 5 sec zapala się i już tak zostaje , ponadto nad nią co jakiś czas migocze taka pomarańczowa kontrolka z wizerunkiem zbiorniczka to chyba od chłodnicy, co to może znaczyć ? . Jak by było tego mało to jeszcze skrzynia biegów wskoczyła mi raczej w tryb awaryjny , objawia się to tym ze zupełnie nie zmienia biegu , jeździ chyba na 3 przy 80km/h mam lekko ponad 3tys obrotów. Przez co auto wolno się rozpędza dopiero przy większych prędkościach zaczyna dobrze przyspieszać :? .
Do komputera za chiny nie idzie się podłączyć , nie chce ustrojstwo wspolpracowac, podłączałem go pod 3 rożne kompy i nic . Jak będę miał chwile czasu to pobawię się jeszcze dioda ale skoro komputerem nie moglem to diodą tez raczej go nie zwojuje . Nie pozostaje chyba nic innego jak wyciągnąć komputer rozebrać i zobaczyć co tam się w środku dzieje .

lukasz12 - 26-03-2010, 11:23

Wątek o czytaniu błędów jest przyklejony na górze forum technicznego.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=22855

Jeśli nie mogłeś się podłączyć pod komputer skrzyni to najpewniej komputer leży - albo brak zasilania (bezpiecznik) albo po prostu wysiadł (wylany kondensator - bardziej prawdopodobne). Z opisu wygląda że jesteś pojętny więc opis czytania błędów powinien być wystarczający.

Zajc3w - 21-05-2010, 21:58

Bulwa napisał/a:
Z reguły przy tak szybko znikającym płynie to nie uszczelka ,a pęknięta głowica,okaże się po sprawdzeniu ciśnieniowym,jeżeli wydmucha uszczelke to kompresja jest pompowana do chłodnicy a nie na odwrót ,gdy woda idzie w gary to pęknięcie głowicy.

[ Dodano: 12-03-2010, 18:22 ]
pewnie ktoś dolał zimnego płynu na gorący silnik i jest efekt.


W 12V woda pójdzie w gary jak padnie uszczelka kolektor dolotowy/głowica za 10zł ;)

Za planowanie 2 głowic, szlif zaworów wydechowych, frez gniazd wydechowych, docieranie wszystkich 12 zaworów zapłaciłem 350zł, po odbiorze okazało się że frezowane były wszystkie gniazda.

Anonymous - 25-05-2010, 15:22

wiem ze jak mi mechanik podłączał sie do kompa to musiał jeszcze coś dodatkowo podpinać tylko teraz nie wiem czy mase czy plus bo inaczej nie miał żadnego odczytu
rafalrafal - 16-01-2015, 15:08

mmatulek, witam kupił bym te uszczelki,w jakiej cenie?
mmatulek - 17-01-2015, 22:05

rafalrafal napisał/a:
mmatulek, witam kupił bym te uszczelki,w jakiej cenie?


Temat nie aktualny. O uszczelkach pisałem cztery lata temu.

pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group