[97-04]Galant EAxA/W - Tuleje poliuretanowe - Poliuretany gotowe.
Anonymous - 15-03-2010, 21:42
Właśnie przy silniku poliuretan to hardcore - testowałem i jedyne jakie zakładam to przednia i tylna - jest rewelka, boczne silnikowe - bee. Przy zawiasie naprawdę spokojnie - jeżdżę i jeżdżę a kolega od 4x4 to jakich twardości używał?bo chlopaki z Olkusza w różnych je wykonują
swinks_UK - 15-03-2010, 22:53
Czarek a skąd brałeś przednią poduchę, bo mi brakuje do kompletu.
No i jakie ceny, bo może taniej niż ściąganie z USA.
krzypolo - 15-03-2010, 23:00
swinks_UK napisał/a: | Czarek a skąd brałeś przednią poduchę, bo mi brakuje do kompletu.
No i jakie ceny, bo może taniej niż ściąganie z USA. |
ja mam używka cały komplet z lasera silnik 4g37 nie wiem czy pasowałby ci ale chyba nie
[img] [/img]
xor - 15-03-2010, 23:28
No coś mi właśnie nie pasowało w tym Waszym straszeniu, z tego co pamiętałem poliuretany można w pewnych granicach robić w dowolnej twardości.
Może by się udało tej firmie z Olkusza pod nasze zamówienie zrobić o podobnej twardości jak oryginały.
AutoR, jak Ty zamawiałeś, to jakoś sugerowaliście im jaką mają mieć, czy właśnie pi razy oko mieli robić tak twarde, jak te wyjęte z wahaczy co im wysyłaliście ?
swinks_UK - 15-03-2010, 23:30
Nie, właśnie przednia jest inna niż w Eclipse, i tu lipa. A jak wymieniać to parami, bo wtedy obciążenie rozkłada się nierówno i poduchy padają.
Zresztą to na razie projekt
Anonymous - 16-03-2010, 00:47
Poduchy silnikowe rożne robiłem właśnie w Olkuszu. Nawet do EVO X nam robili na wzór wiadomo jakiej fajnej firmy na Rall... czy jak tamto było
Twardość Panowie ustalają w chwilę moment - z tego żyją - nic pi razy oko i takie robią. My robiliśmy ciute miększe od miękkich energy suspension z tego co pamiętam lecz dokładnie tak to wygląda jaką chcecie mieć taką Wam zrobią - dlatego hasła w stylu poliuretan jest beee bo twardy do mnie nie docierają
P.S. Swinks statnio za poduchy silnika do Almery i Colta nas skroili że hoho...po 60 czy 70 zł sztuka
xor - 16-03-2010, 02:52
No to doskonale ! Natomiast jak wygląda kwestia skrzypienia ? Jak przeglądam net to masa narzekań na to. Co najwyżej sugerują, aby składać na smarze wszystkie styki poliuretan-metal.
Anonymous - 16-03-2010, 08:04
A więc:
Jak kupuje się zestawy do aut np. firmy energy suspension dołączony jest biały smar - tak na oko wazeliną techniczną trąci i jak się złoży zawias na tym żadnych efektów dźwiękowych nie uświadczy. Chłopcy z Olkusza wysyłają same tuleje - bez smarowideł.
Skąd się pojawia skrzypienie? Tuleje gumowe w wachaczach są wulkanizowane- czy to na zimno czy na ciepło. Poliuretany się wciska i w przeciwieństwie do gumy cały czas mają możliwość ruchu - brak poślizgu oznacza skrzypienie i inne efekty dźwiękowe - między innymi dlatego długo żyją i zawias można skręcać fest nawet na podnośniku - jest możliwość ruchu i w związku z tym brak możliwości ''zerwania''. Także winił bym składającego a nie materiał
Voltron - 16-03-2010, 08:24
Zaraz zmontuje maila do Panów z Olkusza.
Pod koniec miesiąca planuje zdjąć cały zawias więc będę mógł wysłać graty do pomiarów.
Co do twardości, to czytałem że tuleje z poliuretanu można robić albo twarde do sportów motorowych albo nie wile twardsze lub tak samo twarde jak seryjne tuleje więc nie powinno być z tym problemu.
Anonymous - 16-03-2010, 09:20
Git, więc czekam na plusa
Voltron - 16-03-2010, 11:48
A masz plusa
Oto odpowiedź na maila:
Witam,
jestem klubowiczem Mitsumaniaków i namiary na Państwa firmę dostałem od
AutoRa z Lublina.
Chciałbym dowiedzieć się, jaki byłby koszt wyprodukowania tulei
poliuretanowych do samochodu Mitsubishi Galant EAxA/W - roczniki w
przedziale 97-04. Jest to zawieszenie, wielowahaczowe. Manuala z tylnim i
przednim zawieszeniem dołączam do tego maila żeby mieli państwo jakiś obraz
tego jak wygląda zawieszenie w tym modelu auta.
Konkretnie interesuje mnie zamienienie wszystkich tulei seryjnych w
wahaczach na poliuretany.
Chciałbym uzyskać nieznacznie większą twardość od tulei seryjnych, ponieważ
samochód ma służyć do codziennej jazdy, ale też czasem do poszalenia.
Założyłem temat w sprawie tulei poliuretanowych u nas na forum, aby
sprawdzić czy byłoby więcej osób zainteresowanych zakupem takich tulei, co
z pewnością mogłoby obniżyć koszt produkowanych przez Państwa tulei. Link
do tematu --> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=50111
Pod koniec tego miesiąca będę rozbierał swoje zawieszenie i mógłbym wysłać
do Państwa potrzebne elementy, aby dokonać pomiarów i zrobić formy.
Proszę o podanie przybliżonego kosztu takiej usługi. Myślę też, że po
zrobieniu form mieliby Państwo więcej zainteresowanych osób, które
chciałyby kupić takie tuleje do swoich Galantów szczególnie do tylnego
zawieszenia, w którym seryjne tuleje wybijają się na potęgę.
Pozdrawiam,
(See attached file: 33.pdf)(See attached file: 34.pdf)
Witam.
Oczywiście jest to do wykonania.Pod koniec miesiąca możemy powalczyć z
tym tematem. Przybliżony koszt jednej tuleji to ok.35zł , regenracja
poduszki silnika od 50-100zł.Jeżeli osób byłoby więcej możemy
negocjować:) .ogólnie kpl, na samochód to koszt ok 500-700zł
pozdrawiam
______________________________________________________________
A więc proszę pisać czy ktoś by się pisał na komplet lub np. tylko tył albo tylko dwa wahacze...
Anonymous - 16-03-2010, 13:00
Dziękuję Wam o chłopaki z Olkusza za dobrą cenę dla bractwa mitsubishi
Pozdrawiam
swinks_UK - 17-03-2010, 23:14
Czarek, a chłopaki mają już wymiary poduszek silnika? Bo ja jestem uziemiony, nie wyciagnę swojej, a potrzebuję przedniej, resztę oblecę tymi od Eclipse.
Nic pilnego, ale wymienić byłoby fajnie.
JaGrab3 - 20-03-2010, 10:09
No dawno nie zaglądałem do nowych tematów, a tu taka ciekawostka, także jestem zainteresowany. Co prawdad zmieniałem wahacze rok temu, z tyłu tylko łączniki, ale coś tam już postukuje, wiec może by bylo warto powymieniać, a do olkusza mam niedaleko, tak więc też bym sie pisał na takie tulejki. Pewnie nie na komplet, ale na te które są konieczne do wymiany to, chętnie.
Pozdro
Krzys - 21-03-2010, 11:12
Tez bym sobie komplecik wkoncu zakupił
|
|
|