To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Śrubka wpadła mi do rozrządu.

londolut - 14-04-2010, 14:39

Z tego co pamiętam to na 99% nie. Nie potrafię się wbić na ruskiego CAPSa z roboty i nie mam jak sprawdzić.

PatricoWroc napisał/a:
w którym miejscu tak mniej więcej znajduje się rozrusznik?
Jest przykręcony do skrzyni od góry. Jak zdejmiesz całe plastiki z puszki powietrznej to powinno go być widać.


PatricoWroc - 14-04-2010, 14:42

No dobra, odkręcę rozrusznik i włożyć tam śrubokręt żeby zablokować?
Nie chcę niczego uszkodzić dlatego pytam.

A czy przy odkręcaniu koła pasowego mogę przestawić rozrząd? Jak zobaczyć czy jest dobrze ustawiony?

robertdg - 14-04-2010, 14:43

londolut, od spodu w skrzyni widze wizjer, wiec powinno dac sie zablokowac

[ Dodano: 14-04-2010, 14:46 ]
Tu masz do pobrania instrukcje serwisowa http://www.e-elektron.pl/...tLancer9295.htm plik11.pdf strona 71 jest opis i wizualizacja obrazkowa jak ustawic na znaki.

mkm - 14-04-2010, 14:51

Z tego co pamietam jest dostep do kola zamachowego bez koniecznosci demontazu rozrusznika. Jest tam oslona blaszana.
PatricoWroc - 14-04-2010, 14:59

mkm napisał/a:
Z tego co pamietam jest dostep do kola zamachowego bez koniecznosci demontazu rozrusznika. Jest tam oslona blaszana.


gdzie tak mniej więcej szukać tej blachy?

mkm - 14-04-2010, 15:00

Na laczeniu silnika ze skrzynia biegow od spodu.
PatricoWroc - 14-04-2010, 15:04

Okej, dzięki wielkie za info. Zaraz idę i spróbuję to odkręcić.
robertdg - 14-04-2010, 15:14

mkm napisał/a:
Na laczeniu silnika ze skrzynia biegow od spodu.
od samego poczatku o tym mówiłem, ale londolut się uparł ze nie ma i mnie wprowadził w błąd :evil:
PatricoWroc - 14-04-2010, 15:52

Jest ta pokrywka. odkręciłem ją i mam koło zamachowe. Tylko pytanie do Was moi mili jak i czym je zablokować by odkręcić te koła pasowe. Zależy mi trochę na czasie bo chciałbym dzisiaj odpalić auto, a nie chcę zepsuć koła czy coś. :)
robertdg - 14-04-2010, 16:12

musisz dobrym śrubokrętem ślusarskim pewnie zablokować koło zamachowe, to poprotu musisz wyczuc, nikt Ci nie powie gdzie dokładnie i w który ząb na kole masz włożyć śrubokręt, silnik masz zabudowany w aucie wiec troche to utrudnia, ale pomysl troche i napewno dasz rade, wez sobie kogos do pomocy
PatricoWroc - 14-04-2010, 16:14

Właśnie nie bardzo mam kogo wziąć, bo u Mnie na dzielnicy to same lewusy, no ale mam nadzieję, że dam sobie radę.

Póki co wielkie dzięki za pomoc, zaraz idę próbować to odkręcić, a potem skręcić i dam Wam znać jak poszło. :)

[ Dodano: 14-04-2010, 16:52 ]
A więc tak, odkręcenie tego jest chyba nie możliwe. Zjechałem na tej śrubie dwa klucze. Poniżej daje ich zdjęcie jako dowód:



Może macie jakiś pomysł jak to odkręcić? Niestety nie mam już żadnego sprawnego klucza, będę musiał sobie jakiś poradzić tym wygiętym. :/

robertdg - 14-04-2010, 17:01

PatricoWroc, odkręcaj to na "udar" weż kilowy mlotek i mocny pobijak, przywal centrycznie przez pobijak w łeb sruby ale tak aby jej nie zbic i wtedy próbuj odkrecac, wybacz ale Twoje klucze to jakas chinsczyzna :shock:
PatricoWroc - 14-04-2010, 17:06

Ten po lewej to stary polski klucz, ten po lewej z chin. :D

Muszę klucz wykombinować, teraz popsikam tą śrubę WD 40 i popukam młotkiem przed odkręcaniem.

Anonymous - 14-04-2010, 20:09

Dobrze byłoby mieć jakąś solidną gaz-rurkę przy takiej operacji. Klucz o tak krótkim ramieniu niestety sukcesów nie wróży... :(
PatricoWroc - 14-04-2010, 20:13

Dzisiaj z pomocą przybył Bartek (deejay). :)

Zwykłym kluczem za cholerę nie idzie tego ruszyć. Jutro Bartek przyjedzie z osprzętem, to jest kompresor i klucz pneumatyczny z udarem i miejmy nadzieję, że to ta śruba puści.

No, a pomyśleć, że Colcik stoi już drugi dzień przez mega majsterkowy klucz 10 w 1 z Biedronki. :D
Już nigdy takim badziewiem nic przy silniku nie kręcę, bo później same problemy są. :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group