To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero I - [2.5 TD] Sprężyny tył.

1405 - 25-11-2010, 21:30

No..no tylko prosze się nie ślinić na moje spreżynki. Nie oddam :lol:
To by znaczyło że ktoś przy tym grzebał? Przeglądałem allegro z aukcjami ze sprężynami i tez nie mogę nic znaleźć...są podwójne ale to jakiś tuning. Przedtem nie zwracałem na zawieszenie uwagi, tylko rzuciło mi się gdzieś przy okazji ze mam podwójne i jak zarzuciłem temat to przyznam się ze ze miałem obawy ze puściłem bujdę. Poszedłem jednak zrobić fotki i jest to co jest...Jutro przyjrzę się dokładnie tym gniazdom przy moście czy są podwójne, albo ta środkowa tak tylko jest włożona i nie wylezie bo niby jak...a robotę robi :wink:

waclaw2727 - 26-11-2010, 07:29

1405 napisał/a:
waclaw2727 napisał/a:


ktoś Ci to robił czy sam ?

są dodatkowe gniazda porobione ?
od czego masz te mniejsze sprężyny???
dzięki za fotki

Tak już było jak kupiłem auto. Nic nie robiłem i wydaje mi się ze to jest fabryczne zawieszenie- auto 7 osobowe chyba long czy wagon...nie wiem dokładnie jak to się nazywa. Jutro przyglądnę się tym gniazdom dokładnie to napiszę co i jak. :arrow:


wątpię aby to było fabryczne bo w żadnej instrukcji nie widziałem tego rozwiązania w 5 drzwiowym (LONG) czy 3 drzwiowym

będę musiał zrobić gniazdo a na szrocie dorwać jakieś sprężyny i może to coś pomoże a jak nie to ......

[ Dodano: 26-11-2010, 07:33 ]
1405 napisał/a:
Jutro przyjrzę się dokładnie tym gniazdom przy moście czy są podwójne, albo ta środkowa tak tylko jest włożona i nie wylezie bo niby jak...a robotę robi :wink:


musi być mocowana bo by się wślizgneła po między orginalną i by dopiero narobiła ;)
bardzo chętnie poznam to rozwiązanie od podszewki więc swoje obserwacje podeprzyj fotkami pewnie nie jedna osoba skorzysta z twojego rozwiązania

1405 - 26-11-2010, 15:28

waclaw2727 napisał/a:

wątpię aby to było fabryczne bo w żadnej instrukcji nie widziałem tego rozwiązania w 5 drzwiowym (LONG) czy 3 drzwiowym

będę musiał zrobić gniazdo a na szrocie dorwać jakieś sprężyny i może to coś pomoże a jak nie to ......

Już wszystko jasne. To nie są oryginale sprężyny. Ktoś po prostu zakombinował.


waclaw2727 napisał/a:

musi być mocowana bo by się wślizgneła po między orginalną i by dopiero narobiła ;)
bardzo chętnie poznam to rozwiązanie od podszewki więc swoje obserwacje podeprzyj fotkami pewnie nie jedna osoba skorzysta z twojego rozwiązania

Dodatkowa sprężyna nie może się wyślizgnąć bo w środku do mostu przyspawane jest gniazdo na którą sprężyna jest umocowana.
Co jest u góry przy ramie nie zobaczyłem bo sprężyny siedzą głęboko i nic nie widać. Fotek nie zrobiłem bo telefon z lepszym aparatem pojechał razem z żoną do pracy, ale myślę że to gniazdo zostało odcięte od wahacza samochodu z którego sprężynkę wyjęto.
Warto pokombinować nad tym rozwiązaniem bo zawieszenie jest na prawdę wytrzymałe.

waclaw2727 - 26-11-2010, 20:07

1405 napisał/a:
waclaw2727 napisał/a:

wątpię aby to było fabryczne bo w żadnej instrukcji nie widziałem tego rozwiązania w 5 drzwiowym (LONG) czy 3 drzwiowym

będę musiał zrobić gniazdo a na szrocie dorwać jakieś sprężyny i może to coś pomoże a jak nie to ......

Już wszystko jasne. To nie są oryginale sprężyny. Ktoś po prostu zakombinował.


waclaw2727 napisał/a:

musi być mocowana bo by się wślizgneła po między orginalną i by dopiero narobiła ;)
bardzo chętnie poznam to rozwiązanie od podszewki więc swoje obserwacje podeprzyj fotkami pewnie nie jedna osoba skorzysta z twojego rozwiązania

Dodatkowa sprężyna nie może się wyślizgnąć bo w środku do mostu przyspawane jest gniazdo na którą sprężyna jest umocowana.
Co jest u góry przy ramie nie zobaczyłem bo sprężyny siedzą głęboko i nic nie widać. Fotek nie zrobiłem bo telefon z lepszym aparatem pojechał razem z żoną do pracy, ale myślę że to gniazdo zostało odcięte od wahacza samochodu z którego sprężynkę wyjęto.
Warto pokombinować nad tym rozwiązaniem bo zawieszenie jest na prawdę wytrzymałe.

jutro wybiorę się do znajomego obejżeć gniazda na sprężyny i jak warunki mi pomogą to od poniedziałku ruszam z przerobieniem na podwójne sprężyny dzięki za podpowiedź

[ Dodano: 02-12-2010, 09:24 ]
powoli kompletuje podzespoły do Miska sprężyny od mercedesa 190 przednie są krótsze od oryginalnych sprężyn mitsubishi pajero o jakieś 3 cm ale myślę że to powinno być zniwelowane gumami i dodatkowymi gniazdami która sam wykonam rura i blacha 3 mm .
obecnie przerwałem montaż do miśka powodem jest zima
sprężyny od mercedesa tylne są troszkę za krótkie ale miałem je założone przez jeden dzień i efekt był świetny
http://picasaweb.google.c...995351289159522
a taka jest różnica po między sprężynami tylnymi mercedes a pajero

http://picasaweb.google.c...995343712730610
sprężyna przednia brak fotki ale jak zrobię to dodam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group