To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] Silniczek krokowy, przepustnica galant 1.8, 2.0,

Krejzi - 10-08-2010, 00:33

czyli mowisz ze teoretycznie wystarczy zmiana elektroniki (czarnej koski ) ? . w srode jade do spec mechanika znajomego;). zrobi mi kilka rzeczy i przy okazji wymieni mi silniczek i zrobi porzadek z tymi urwanymi srubami. i probuje zebrac informacje jakos do "kupy" zeby powiedziec mu co ma z tym wszystkim zrobic i jak to poskladac. U mnie jakos dziwnie glosno chodzi silniczek ( po przekreceniu kluczyka na zaplon) i wydaje rozne dzwieki nie zawsze takie same. po prostu wymienie ten spod tylko ze rozbebeszylem ten "nowy" silniczek i musze go zalutowac przesmarowac i ustawic. No i wlasnie nie wiem o co chodzi z tą blaszką jak pisales zeby ustawic w domknietej pozycji nie potrafie chyba tego zlokalizowac albo po prostu nie zrozumialem o co chodzi :)

[ Dodano: 16-08-2010, 22:53 ]
No to teraz zagadka !

wymontowalem przepustnice ale nie rozkrecalem calego bloku jako ze w tamtym silniczku mam uwalone 2 sruby i rozwiercone ( narazie nie nagwintowane ) przelozylem cale bebechy silniczka do swojego bloczku.

W moim strasznie trybki pozdzierane ( czemu ? ).

Przesmarowalem wszystko zamontowalem zalutowalem.

przepustnice wyczyscilem przy okazji.

No i teraz sprawdzanie. Zaplon i no cyka ok.
odpalam no obroty za wysokie ale silnik zimny przygazowuje obroty do gory puszczam spadaja do wczesniejszej pozycji ( nie nizej i potem do gory jak wczesniej ) wlaczam klime obroty do gory hmmm no hurra jest ok!.

Obrotow jeszce nie regulowalem zabraklo czasu.

Wracajac do domu pierwsze swiatla ... kurde .. wszystko spowrotem to samo :( obroty faluja wlaczam klime obroty mocno w dol. chlip. moze jednak przelozyc caly blok moze miec to jakies znaczenie ? wykrece jutro znowu moze trybiki jeszcze cale. czemu tak sie dzieje ? :(

[ Dodano: 17-08-2010, 15:53 ]
mo blad znalazlem ( chyba ) przyczyne.
przy montazu wszystkiego, montujac tą boczna klapke nie moglem wsadzic tej uszczelki ( rozciagnela sie ). przeyklepalem dekielkiem i wciskalem pomalu myslalem ze weszla dobrze w rowki ale widac nie bo teraz po ponowynym rozebraniu kawalek urwany byl miedzy trybami :/ .
Zmontowalem spowrotem uszczelke teraz juz zalozylem dobrze no i zobaczymy pozniej crash test ;)

[ Dodano: 18-08-2010, 11:46 ]
no dobra poprawilem zamontowalem wyregulowalem obroty ... no i bledu 55 juz nie ma.
I nie wiem chyba jest prawidlowo wszystko nie bardzo wiem jak to powinno wygladac ale u mnie jest tak:

Ustawilem obroty na te 850.

Przygazowanie odpuszczenie no i wraca do 850 ( to jest ok ).

wlaczam klime obroty do gory na 1500 i na dul spowrotem do 850. ( tez wyglada ok )
Z tym ze jak wykrece wiatrak na max to jednak obroty są nizsze niz ustawione ( ale to chyba tez standard )

Na gazie obroty tez deczko nizsze wyregulowalem obroty pod gaz.

Czy to mniej wiecej wyglada normalnie ? Czy jednak powiniene "jak drut" trzymac te wyregulowane obroty. ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group