Pajero I - Czy tak powinno byc?
rico.1 - 14-12-2010, 20:02
epi2 napisał/a: | a moze jednak ktos slyszal o tych oponach MAXXIS MUDZILLA M-8080 33/10.5/R15,mam mozliwosc kupna 4 szt z pewnych rak za 1000zł |
Ja bym się tutaj nie zastanawiał 4 kapcie za 1/3 ceny?
Moim zdaniem to jedne z najlepszych opon w teren, nawet już słynne simexy w wielu przypadkach wysiadają przy nich.
Dunlopy zostaw na czarne, a w błotko te + jakieś stalowe felgi (szerokie) i po problemie, a wierz mi że w błotku nikt nie zbagatelizuje tej gumy, sam zauważysz że będą im szczęki opadały...
...co misiek potrafi...
Jak nie chcesz ich brać to daj na nie namiary na PW
epi2 - 14-12-2010, 22:32
przy napedzie na 2 i 4 mam wszystkie biegi ale jak załącze reduktor to nie mam wstecznego i piątki tzn.jak próbuje załączyć któryś z tych biegów na reduktorze to dźwignia od reduktora przechodzi w położenie neutral
zbyszekm2 - 14-12-2010, 23:02
reduktor nie ma połączenia ze skrzynia biegów jak tylko przez wałek zdawczy i oś na która zamontowany jest uchwyt do lewarka biegów. Wydaje mi się, ze ktoś rozbierał reduktor, i przy składaniu coś pomotał. Ustawienie dźwigni reduktora na ostania pozycje (4llc) jakimś elementem blokuje możliwość swobodnego przemieszczania się wodzika ośki ze skrzyni biegów.
epi2 - 26-02-2011, 21:22
No i wreszcie zebrałem się i pojechałem do mechanika z tym problemem.Okazało się że wysunął się metalowy kołek na takiej"przesówce"do której jest zamontowany lewarek zmiany biegów
|
|
|