[92-96]Colt CA0 - 4g93t
czarnuch23 - 17-01-2011, 11:57
Ecu w Gti jest nieprogramowalne. Na swince nie wysterujesz bezpiecznie takiej mocy a skoro pracujesz w warsztacie wiesz jakie koszty niesie za soba kupno ECU.
Wierz mi 2 lata prowadze projekt GSR i do tej pory wladowalem w to kupe kasy. W garazu lezy juz polowa silnika GSR a nadal jest daleko do konca projektu. Jesli chcesz zrobic cos dobrze to jest to wyzwanie dla portfela. Druta mozesz strzelic i za 3kola bo tyle ci wyjdzie turbo i swinka ale ile to pojezdzi...
mozesz mi wierzyc ze silnik w gti nie jest pancerny i jest bardzo dokladnie spasowany nie ma tam miejsca na kombinowanie.
rosomak1983 - 17-01-2011, 12:10
czarnuch23 napisał/a: | Wierz mi 2 lata prowadze projekt GSR i do tej pory wladowalem w to kupe kasy |
tak z ciekawosci ile wysżły Ciebie graty z przesyłka ???
czarnuch23 - 17-01-2011, 12:17
Głowica z walkami dolotem przepustnica i wtryskami z przesylka do polski wyszla mi 1200zl
turbo + downpipe + Lambda (gratis dostalem ) 1000, śruby ARP 250zl, swianka 300, HKS SSQV 400 (powystawowy troche podrapany ) + heble okolo 1000 z robota tak jak pisalem + colt 4x4 :> jakies 4000 (juz zarejestrowany ubezpieczony)
rosomak1983 - 17-01-2011, 15:26
czarnuch23, w sumie nie liczac colta bo przeciez nabyłes auto a drugie Ci zostanie to nie jest tak tragicznie,
czarnuch23 napisał/a: | HKS SSQV 400 (powystawowy troche podrapany ) |
to intercooler kit ??? duzy jest ?
Hubeeert - 17-01-2011, 15:51
to zawór upustowy tzw blow off o ile mnie pamięć nie myli
rosomak1983 - 17-01-2011, 16:03
Hubeeert napisał/a: | to zawór upustowy tzw blow off o ile mnie pamięć nie myli |
acha wpisalem w google i wyszly cuda
czarnuch23 - 17-01-2011, 16:34
Hubert pamiec cie nie myli. Moze nie duze koszty ale policz jeszcze :
Caly wydech od nowa,
zawieszenie na twardsze,
intercooler i cale orurowanie,
pompa paliwa,
przerobienie elektroniki pod swinke i pod wtryski niskooporowe,
kompet wskaznikow (AFR, EGT, I ewentualnie doladowanie),
chlodnica oleju , podstawka z termostatem do chlodnicy oleju,
najwiekszy problem: uszczelka pod glowice.
Panewki ACL race głowne
Strojenie tez pare zlotych bedzie kosztowalo.... to sie tak wydaje ze to sa drobne koszty....
rozwiercenie bloku pod szpilki M12 tez bedzie kosztowało, co można samemu zrobic to można ale część trzeba robić w warsztacie gdzie maja do tego sprzet i doświadczenie.
Hare Krishna xD - 17-01-2011, 19:07
wszystko sie zgadza, nie mam zamiaru pakowac nie malych pieniedzy tylko po to zeby zaladowac turbo i zeby bylo slychac swist blow off'a. hmmm jeszcze dokladnie musze sie zastanowic nad tym 4g93 bo przypuszczam ze taniej wyjdzie po prostu sciagnac 4g63t od eclipsa i wtedy zaczac sie bawic z moca...
jesli chodzi o wydech i doloty to sami w warsztacie robimy takze z tym nie bedzie problemu, tym bardziej ze kolektor rurowy do turbo juz mam xD
dziekowac pozdrawiam ;]
czarnuch23 - 17-01-2011, 21:43
czy taniej ciezko stwierdzic ale napewno bedzies zmial wieksza dostepnosc czesci i do tego masz wiekszy potencjal. 4g93 nie jest niestety zbyt mocna jednostka i zeby jej nie wysadzic trzeba bardzo uwazac,
Tak jak hubert napisal : slaby blok nie daje sporego marginesu bezpieczenstwa, brak natrysku oleju w NA nie pomaga w utrzymaniu tlokow w dobrej kondycji a sa pasowane bardzo "ciasno" latwo zarznac blok a tulei w polsce jeszcze nikt nie robil w tym bloku.
Szczerze gdybym posiadał dzisiejsza wiedze na pocztaku projektu zdecydowal bym sie na 4g63. Brak gratow naprawde utrudnia uturbienie... nawet glupia uszczelka pod glowiece to wyzwanie.
Hare Krishna xD - 17-01-2011, 22:04
chyba zeby dorwac gdzies graty od seryjnego 4g93
ehhh szkoda mi tego silniczka... dobrze mi sluzy i jestem z niego zadowolony.
hmmm a jesli chodzi o swapa na 4g63 to duzo trzeba elektryki przekladac?? bo chcialbym byc przygotowany na wszystko:D
rosomak1983 - 18-01-2011, 10:51
Hare Krishna xD napisał/a: | a jesli chodzi o swapa na 4g63 to duzo trzeba elektryki przekladac?? |
zupełnie inne wiazki... ale da sie oczywiscie,
czarnuch23 napisał/a: | Szczerze gdybym posiadał dzisiejsza wiedze na pocztaku projektu zdecydowal bym sie na 4g63 |
niby tak bo o wiele prosciej i pewniej ale satysfakcja i duma z projektu na pewno bedzie wieksza, no i unikatowosc jedyny GSR w Polsce
Misiek :) - 23-01-2011, 00:40
Hare Krishna xD napisał/a: | hmmm a jesli chodzi o swapa na 4g63 to duzo trzeba elektryki przekladac?? |
cała wiązka, z tym się również wiąże zmiana licznika na pasujący do silnika.
Jeśli chodzi o zmianę na 4g63t to najlepiej kupić całe auto (evo w budzie CB lub eclipsa 1g) i wtedy bawić się w przekładanie części i remonty silnika (bo nie ma sensu przekładać silnik bez remontu).
Nie wiem czy skrzynia z eclipsa 4wd podejdzie co ca0.
Użytkownik 4g63colt robił coś takiego i mu jeździło.
rosomak1983 - 23-01-2011, 14:38
Misiek napisał/a: | Nie wiem czy skrzynia z eclipsa 4wd podejdzie co ca0. |
podejdzie
Misiek :) - 23-01-2011, 16:48
rosomak1983 napisał/a: | Misiek napisał/a:
Nie wiem czy skrzynia z eclipsa 4wd podejdzie co ca0.
podejdzie |
noto wiadomo już, że wystarczy klips awd 4g63 dohc lub 4g63t
rosomak1983 - 23-01-2011, 17:41
Misiek napisał/a: | noto wiadomo już, że wystarczy klips awd 4g63 dohc lub 4g63t | plus poduszki z EVO I.II.III (nieosigalne badz drogie) badz rzezba łap (poduszek)
|
|
|