To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Remont 1G targa, uderzony lewy przód

zenek_bb - 07-02-2011, 01:14

*kub@* jeżeli jesteś głodny wiedzy, proszę zapoznaj się z tematem Eclipse FAQ w którym znajdziesz np. jak rozróżnić 6 od 7 bolta dokładnie w tym temacie. Tak jak koledzy mówią, jeżeli silnik nie był wymieniany to na 100% 7 bolt (plastikowe owiewki przed daszkami lamp) ale tego czy był wymieniany nie wiesz, więc popatrz na miskę olejową, jest to najprostszy sposób i najpewniejszy na zidentyfikowanie bloku, a o to chodzi, bo głowica może być z 7 bolta i tego dowiesz się przy ściąganiu ;p

Z tą tablicą tylną to nie prawda, domyślnie (oryginalnie) wszystkie Ecli miały z tyłu przy tablicy kwadratowej światła cofania, na europę doklejano od dołu światło przeciwmgłowe, a jeżeli ktoś zamontował sobie prostokątną tablicę to wywalał światła zza tablicy i montował pod zderzak światło cofania obok przeciwmgłowego. To nie jest cecha identyfikacyjna przed/po lift.

kamil4711 - 07-02-2011, 09:26

*kub@*, nie jest tak źle jak wygląda , jeżeli masz pojęcia trochę , sprzętu i wyczucia to zrób to sam , ładnie zakonserwujesz , pospawasz jak należy i przygotujesz do malowania , nikt ci z blacharzy nie będzie skakał nad nim jak nad jajkiem , cena za tą usługę jest trochę wysoka , nie dawno prostowałem przód w mitsu. gdzie były o wiele większe szkody i gość za taką robotę chciał 500-600 , cały przód był do wyciągnięcia , dół , góra + belka pod silnikiem , robiłem to dwa dni ale za to nie ma jakiegokolwiek znaku po kolizji a i został dodatkowo wzmocniony , może i to śmieszne ale wyciągałem to wszystko u kumpla na wsi traktorem :o , jest wiele sposobów tylko trzeba pomyśleć .
luki20j - 07-02-2011, 15:58

zenek_bb napisał/a:
Z tą tablicą tylną to nie prawda, domyślnie (oryginalnie) wszystkie Ecli miały z tyłu przy tablicy kwadratowej światła cofania, na europę doklejano od dołu światło przeciwmgłowe, a jeżeli ktoś zamontował sobie prostokątną tablicę to wywalał światła zza tablicy i montował pod zderzak światło cofania obok przeciwmgłowego. To nie jest cecha identyfikacyjna przed/po lift.


KRuDE Faktycznie a ja całe życie byłem w błędzie...

*kub@* - 07-02-2011, 21:19

Po rozmowach ze szwagrem, sam zrobię miśkę, wyciągnę silnik i zabieram się do roboty. Będzie mnie czekało duzo pracy silnikowych jak i karoseryjnych...
Mateusz_eclipse - 08-02-2011, 08:21

2 godziny ciągłej pracy :) to nie jest duzo zrób fotki jak skonczysz autko
*kub@* - 09-02-2011, 21:41

Ok, zrobię foty 8) tylko trochę mnie się plany pokrzyżowały i miśkę prostuję pod koniec marca, za dużo pracy, nie ogarnę wszystkiego na raz, ale na pewno będzie lepiej wyglądała niż przed wypadkiem 8)
barteski - 16-02-2011, 10:34

*kub@*, ma drewniana kierownice ??
ponad 1 rok temu miałem kupic takiego kto wie morze to ten wtedy byl strzelony w prawe dzwi ale pozatym silnik i podzespo.ły byly w idealnym stanie gdyby nie wysoka cena to....
ja bym oddal fachmanowi niech to zrobi porzadnie a nie wyciagał silnik i lewarki tam wpychał
tym bardziej ze ze ekli ma masywny przód tak łatwo sie nie podda
gratulacje fury :)

*kub@* - 18-02-2011, 20:08

barteski moja miśka nie ma drewnianej kierownicy, z drewnianą kierownicą był na części na allegro.
barteski - 18-02-2011, 21:59

czyli to nie ta ale felga ta sama i kolor :? nie wiem mniejsza oto naprawiaj niema to tamto
*kub@* - 12-03-2011, 13:05

dzisiaj próbowałem wyciągnąć tę ćwiartkę bez wyciągania silnika i nic, zsiągnąłem dach, zdemontowałem lampę itp. i próbowałem wyciągarką nic to nie dało, więc linkę do drzewa i próbowałem wyciągać samemu i tylko błota mi nawaliło do środka :-X , chyba bez wyciągnięcia silnika się nie obędzie. Może są jakieś rzeczy na które muszę szczególnie zwracać uwagę przy wyciąganiu silnika, nigdy tego nie robiłem w samochodzie więc nie wiem??
robertdg - 12-03-2011, 13:57

*kub@*, bo wyciąganie nie polega tylko na samym ciągnieniu, ponadto trzeba wiedzieć z którego punktu zacząć, aby nie narobić większego bajzlu, wkońcu to element konstrukcyjny, dlatego też nie dziw się, że nie chce iść po Twej myśli, ludzie z wieloletnim doświadczeniem nie maja łatwo.

Co do wyciągania silnika, musisz wszystko porozpinać do tego stopnia, aby jedyne co łaczyło silnik z samochodem to były poduszki silnika, no i nie zapomnij o układzie wydechowym

*kub@* - 12-03-2011, 14:19

wiem o tym że jak ktoś nie ma pojęciato tylkobardziej zje..e robotę, dlatego porozbierałemco było konieczne i zacząłem od dobrego miejsca ale jednak nie jast takie proste, tak więc postanowiłem wyciągnąć silnik i od wewnątrz prostowć żeby nie zawalić sprawy. a silnik najlepiej jest wyciągnąć do góry czy można go wyciągnąć z przodu??
zenek_bb - 13-03-2011, 07:05

najlepiej się wyciąga do góry, inaczej nie wyjmiesz chyba że masz raka do podnoszenia samochodu metr nad ziemią, bo do kanału może być ciężko, razem ze skrzynią wychodzi, ale jak się boisz to bezpieczniej silnik do góry i potem jak trzeba to skrzynię w dół (moje skromne zdanie z doświadczenia)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group