Pajero II - kontrolka hamulców !/p
polaff - 25-02-2011, 19:52
Krzyzak napisał/a: | polaff napisał/a: | vacu pompa | masz na myśli odpowiednik serwomechanizmu wspomagania hamulca? - nadal nie wiem, jaki to może mieć wpływ na poziom płynu w zbiorniku płynu hamulcowego... przecież go nie wypluwa na zewnątrz
natomiast paski są różnej jakości - także nowe (np. contitech skrzypi jeszcze w opakowaniu)
a jak masz mocno naciągnięte i piszczy, to może od tego naciągu padły łożyska... |
mi chodzi tylko o powód zapalania się kontrolki.
Słabe podciśnienie również to powoduje. A tak jest właśnie u mnie po porannym rozruchu.
POzdrawiam!
Krzyzak - 25-02-2011, 20:57
polaff napisał/a: | Słabe podciśnienie również to powoduje. |
ciekawostka - nie miałem pojęcia
nigdy do tej pory nie miałem diesla...
Plastik - 25-02-2011, 21:07 Temat postu: Re: kontrolka hamulców !/p
doomster napisał/a: | Witam, ostatnio po uruchomieniu silnika zapala mi się czerwona kontrolka hamulców (!/p), gaśnie po nacisnieciu pedału hamulca. Płyn hamulcowy jest, Klocki są raczej ok, hamowanie ok. CO może być przyczyną zapalania się tej kontrolki?
pozdrawiam |
Dolej płynu, odłącz czujniki od serwa i od zbiornika płynu, odłącz wężyk podciśnienia od serwa, sprawdź czy kontrolka zgaśnie w którymś z przypadków. Nie zasysa Ci się kapsel zbiorniczka płynu? Powinien dać się odkręcić bez wielkiego wysiłku. Pedał hamulca nie mięknie po jakimś czasie? U mnie po wymianie pompy też kontrolka wariowała, wystraczyło dolać nieco płynu i jest ok.
Pozdr
Łukasz
polaff - 25-02-2011, 22:46
Krzyzak napisał/a: | polaff napisał/a: | Słabe podciśnienie również to powoduje. |
ciekawostka - nie miałem pojęcia
nigdy do tej pory nie miałem diesla... |
na serwie masz czujnik położenia membrany więc jeśli podciśnienie jest zbyt niskie = membrana niewłaściwie ułożona >>kontrolka się zapala.
Aussie - 03-05-2011, 14:47
Widzę że wątek dalej nie dokończony.... Czy wiadomo co było przyczyną? Bo ja właśnie od dzisiaj mam podobny problem.
Kontrolka jak się zapala przy zapłonie to nie gaśnie.
Do tej pory:
1. Płyn w zbiorniczku idealny
2. Praca hamulców bez zarzutu żadnych wyczuwalnych zmian
3. Praca pedała prawidłowa, nie mięknie itd.
4. Przeczyściłem styki przy zbiorniczku i serwie. W środku było bardzo dużo osadu...
Może pomoże informacja że problem pojawił się na trzeci dzień po ostrej dwudniowej jeździe po plaży; miał bezpośredni kontakt ze słoną wodą. Przypuszczam ze problem ma podłoże elektryczne. Wyżej to już było ale czy można prosić o jakieś takie podsumowanie w punktach co po kolei i jak sprawdzać? Co odłączyć i co sprawdzić? Przypominam że kontorlka jak się zapala tak się pali - nie było żadnych mrugań, żadnego gaśnięcia - nic na nią nie reaguje:) Z góry wielkie dzięki
|
|
|