[XX-92]Colt C50 i starsze - REMONTOWAĆ CZY ZMIENIĆ?.... DYLEMAT STRASZNY:(
Anonymous - 24-03-2011, 08:44
Pewnie. Lecz idąc tym dokiem myślenia trzeba skreślić większość silników od połowy lat 90' do teraz, więc i przy okazji większość Miśków.
4g92 i 4g93 może i nie są świetnymi silnikami na tle starszych produktów Mitsubishi, ale na tle konkurencji wypadają świetnie. Np. 113KM z silnika 1.6 w 92 roku, czy 140KM z silnika 1.8... Do tego są to trwałe jednostki. Szczególnie 4g92 90/99/103KM z Coltów i Carism.
Krzyzak - 24-03-2011, 09:18
zgodzę się - 4G9x są bardzo udane - oszczędne i mocne
jedyna wada to aparaty zapłonowe
plecho1 - 24-03-2011, 12:27
Jedyne co mnie zniechęca do Carismy 2 to brak silnika 1.8 lub 2.0 na wielopunkcie. GDI jest fajny i sprawia wiele frajdy podczas jazdy ale w mieście spala tyle co konkurencja o podobnej mocy. Ekonomiczny jest tylko w trasie przez co coraz bardziej skłaniam się do zmiany auta. Waham się pomiędzy Toledo 2 z 1.8 20V 125 koni i Vectra C 1.8 16V 122konie ale jeśli komuś wystarcza 100 koni lub nie chce LPG to w 100% polecam Carismę z obydwoma silnikami. Jeśli chodzi o GDI, to trzeba trafić zadbany model i mieć trochę pojęcia o mechanice oraz dokładnie przejrzeć tematy na tym forum odnośnie tego silnika by nie pójść z torbami.
metal - 25-03-2011, 09:18
CARISMA ODPADA.....nie podoba mi sie,poza tym silniki silnikami ale to ,że nie Japonia....
POZDRAWIAM
Maretzky85 - 25-03-2011, 11:23
Krzyzak, oszczędne może i tak, ale żeby mocne ? Poza tym - silnik silnikiem, ale to co na nim nauwieszali woła o pomstę do nieba
Krzyzak - 25-03-2011, 11:25
ja tam sobie chwalę np. takiego Colta CA4 - 1.6 pojemności, 113 KM i poniżej 9s. do setki
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100
gdyby nie fakt, że potrzebuję kombi, to ten Colt byłby następcą mojego niebieskiego C52
Xsystoff - 25-03-2011, 19:42
plecho1 napisał/a: | Waham się pomiędzy Toledo 2 z 1.8 20V 125 koni |
Mam 1.8 20v w A4, jak chcesz wiedziec ile pali i jak jezdzi to pisz na priva
rosomak1983 - 25-03-2011, 23:32
Krzyzak napisał/a: | ja tam sobie chwalę np. takiego Colta CA4 - 1.6 pojemności, 113 KM i poniżej 9s. do setki
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100
gdyby nie fakt, że potrzebuję kombi, to ten Colt byłby następcą mojego niebieskiego C52 |
Krzyzak lancer kombi 4x4 z tym silnikiem rok 2000 to cos dla Ciebie
Krzyzak napisał/a: | a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100 |
tyle pala w trasie
[ Dodano: 25-03-2011, 23:34 ]
Maretzky85, w przeliczeniu moc . pojemnosc wcale gorzej nie wypada 4g93 od 4g63 Mowa o DOHC.
Maretzky85 - 25-03-2011, 23:39
rosomak1983, mówisz o zwykłym 4g63 i JDMowym 4G93 ?
Bo JDMowy 4G63 miał coś ponad 170 kuca
Krzyzak - 26-03-2011, 19:02
rosomak1983 napisał/a: | Krzyzak lancer kombi 4x4 z tym silnikiem rok 2000 |
gdzie go kupić? - może z 2 sztuki są, więc wybór żaden... musi jeszcze mieć klimę
rosomak1983 - 26-03-2011, 19:17
Maretzky85,
4g93 DOHC 140/1.8= 77.7 (te siódemki )
4g63 DOHC 150/2.0= 75
wiec niewiem o co chodzi
Krzyzak napisał/a: | gdzie go kupić? - może z 2 sztuki są, więc wybór żaden... musi jeszcze mieć klimę |
sa z klima, przecie no wiesz czasem wystarczy ten jeden
Kiedys sobie kupie takiego.
Xsystoff - 26-03-2011, 21:59
Dla mnie najwieksza wada ogolnie japonczykow to mizerny wybor silnikow i beznadziejne wnetrza (jedynie Gal dla mnie daje rade). Nie chcac wywolywac wojny ale np. w A4 B5 czyli 95-2000r bylo 15 roznych silnikow do wyboru, a w Carismie chyba polowa tego, a gdzie naped 4x4 czy silniki z T :]
Jogurt - 26-03-2011, 22:11
Xsystoff, to weź poszukaj sobie co mitsu oferuje na swoim rodzimym rynku, albo inaczej, popatrz co audi oferuje w japonii
Xsystoff - 26-03-2011, 22:26
Jogurt napisał/a: | Xsystoff, to weź poszukaj sobie co mitsu oferuje na swoim rodzimym rynku, albo inaczej, popatrz co audi oferuje w japonii |
W Japonii jest Carisma 300hp 4x4 seryjna albo Carisma diesel 6 cylindrowy + 4x4 ? Nie moja wina ze na Europe rzucali ochłapy Z drugiej strony to nawet Gal Vr4 slabo wypada przy M5 chociazby
Anonymous - 26-03-2011, 22:39
Carism nie było na rynku japońskim. Krajem produkcji Carismy była Holandia a rynkiem Europa.
I PS. Była Carisma GT z silnikiem 4g63 2.0T 280KM (choć de facto był to Lancer Evo...).
Co do porównania Gala Vr4 i BMW M5 nie byłbym taki przekonany. Stwierdzenie, że "słabo wypada" jest mocno na wyrost IMO.
W M5 masz 5,0l V8 , w VR4 2,5 V6TT.
M5 400KM, VR4 280KM.
M5 1800kg, VR4 1480kg.
M5 5,3s, VR4 ~6s.
M5 RWD, VR4 4WD.
Przepaści nie ma - mimo, iż przewaga jest po stronie M5 E39.
|
|
|