To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - REMONTOWAĆ CZY ZMIENIĆ?.... DYLEMAT STRASZNY:(

Anonymous - 24-03-2011, 08:44

Pewnie. Lecz idąc tym dokiem myślenia trzeba skreślić większość silników od połowy lat 90' do teraz, więc i przy okazji większość Miśków. ;)

4g92 i 4g93 może i nie są świetnymi silnikami na tle starszych produktów Mitsubishi, ale na tle konkurencji wypadają świetnie. Np. 113KM z silnika 1.6 w 92 roku, czy 140KM z silnika 1.8... Do tego są to trwałe jednostki. Szczególnie 4g92 90/99/103KM z Coltów i Carism.

Krzyzak - 24-03-2011, 09:18

zgodzę się - 4G9x są bardzo udane - oszczędne i mocne
jedyna wada to aparaty zapłonowe

plecho1 - 24-03-2011, 12:27

Jedyne co mnie zniechęca do Carismy 2 to brak silnika 1.8 lub 2.0 na wielopunkcie. GDI jest fajny i sprawia wiele frajdy podczas jazdy ale w mieście spala tyle co konkurencja o podobnej mocy. Ekonomiczny jest tylko w trasie przez co coraz bardziej skłaniam się do zmiany auta. Waham się pomiędzy Toledo 2 z 1.8 20V 125 koni i Vectra C 1.8 16V 122konie ale jeśli komuś wystarcza 100 koni lub nie chce LPG to w 100% polecam Carismę z obydwoma silnikami. Jeśli chodzi o GDI, to trzeba trafić zadbany model i mieć trochę pojęcia o mechanice oraz dokładnie przejrzeć tematy na tym forum odnośnie tego silnika by nie pójść z torbami.
metal - 25-03-2011, 09:18

CARISMA ODPADA.....nie podoba mi sie,poza tym silniki silnikami ale to ,że nie Japonia....


POZDRAWIAM

Maretzky85 - 25-03-2011, 11:23

Krzyzak, oszczędne może i tak, ale żeby mocne ? :P Poza tym - silnik silnikiem, ale to co na nim nauwieszali woła o pomstę do nieba :P
Krzyzak - 25-03-2011, 11:25

ja tam sobie chwalę np. takiego Colta CA4 - 1.6 pojemności, 113 KM i poniżej 9s. do setki
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100
gdyby nie fakt, że potrzebuję kombi, to ten Colt byłby następcą mojego niebieskiego C52

Xsystoff - 25-03-2011, 19:42

plecho1 napisał/a:
Waham się pomiędzy Toledo 2 z 1.8 20V 125 koni

Mam 1.8 20v w A4, jak chcesz wiedziec ile pali i jak jezdzi to pisz na priva :)

rosomak1983 - 25-03-2011, 23:32

Krzyzak napisał/a:
ja tam sobie chwalę np. takiego Colta CA4 - 1.6 pojemności, 113 KM i poniżej 9s. do setki
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100
gdyby nie fakt, że potrzebuję kombi, to ten Colt byłby następcą mojego niebieskiego C52

Krzyzak lancer kombi 4x4 z tym silnikiem rok 2000 to cos dla Ciebie :D :wink:
Krzyzak napisał/a:
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100

tyle pala w trasie :wink:

[ Dodano: 25-03-2011, 23:34 ]
Maretzky85, w przeliczeniu moc . pojemnosc wcale gorzej nie wypada 4g93 od 4g63 :) Mowa o DOHC.

Maretzky85 - 25-03-2011, 23:39

rosomak1983, mówisz o zwykłym 4g63 i JDMowym 4G93 ? :P
Bo JDMowy 4G63 miał coś ponad 170 kuca :P

Krzyzak - 26-03-2011, 19:02

rosomak1983 napisał/a:
Krzyzak lancer kombi 4x4 z tym silnikiem rok 2000

gdzie go kupić? :) - może z 2 sztuki są, więc wybór żaden... musi jeszcze mieć klimę :)

rosomak1983 - 26-03-2011, 19:17

Maretzky85,

4g93 DOHC 140/1.8= 77.7 (te siódemki 8) )
4g63 DOHC 150/2.0= 75 :D

:wink: wiec niewiem o co chodzi :P

Krzyzak napisał/a:
gdzie go kupić? - może z 2 sztuki są, więc wybór żaden... musi jeszcze mieć klimę

sa z klima, przecie :D no wiesz czasem wystarczy ten jeden :D
Kiedys sobie kupie takiego. :P

Xsystoff - 26-03-2011, 21:59

Dla mnie najwieksza wada ogolnie japonczykow to mizerny wybor silnikow i beznadziejne wnetrza (jedynie Gal dla mnie daje rade). Nie chcac wywolywac wojny ale np. w A4 B5 czyli 95-2000r bylo 15 roznych silnikow do wyboru, a w Carismie chyba polowa tego, a gdzie naped 4x4 czy silniki z T :]
Jogurt - 26-03-2011, 22:11

Xsystoff, to weź poszukaj sobie co mitsu oferuje na swoim rodzimym rynku, albo inaczej, popatrz co audi oferuje w japonii :wink:
Xsystoff - 26-03-2011, 22:26

Jogurt napisał/a:
Xsystoff, to weź poszukaj sobie co mitsu oferuje na swoim rodzimym rynku, albo inaczej, popatrz co audi oferuje w japonii :wink:

W Japonii jest Carisma 300hp 4x4 seryjna albo Carisma diesel 6 cylindrowy + 4x4 ? :mrgreen: Nie moja wina ze na Europe rzucali ochłapy :( Z drugiej strony to nawet Gal Vr4 slabo wypada przy M5 chociazby :D

Anonymous - 26-03-2011, 22:39

Carism nie było na rynku japońskim. ;) Krajem produkcji Carismy była Holandia a rynkiem Europa. ;)

I PS. Była Carisma GT z silnikiem 4g63 2.0T 280KM (choć de facto był to Lancer Evo...).

Co do porównania Gala Vr4 i BMW M5 nie byłbym taki przekonany. Stwierdzenie, że "słabo wypada" jest mocno na wyrost IMO.

W M5 masz 5,0l V8 , w VR4 2,5 V6TT.
M5 400KM, VR4 280KM.
M5 1800kg, VR4 1480kg.
M5 5,3s, VR4 ~6s.
M5 RWD, VR4 4WD.

Przepaści nie ma - mimo, iż przewaga jest po stronie M5 E39.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group